Aihe: Levyn mukana soitto
1
jackdaniels
21.05.2007 19:12:07
Onko bassolla parempi soittaa levyn mukana kuin kitaralla?
Ssyba
21.05.2007 19:19:38
Itse aika usein pistän jonkun cd:n soimaan jonka biisejä olen opetellu ja sitte lätkytän siihen päälle. Kyllä homma ainakin mulla on pelittäny hyvin. Nupit kaakkoon stereoista ja vahvarista nii tulee oikea tunnelma.

Kitaran kanssa en ole koittanu ku en ossaa sellasta soittaa.
Base guitarist
Nieby
21.05.2007 20:19:33
Itse aika usein pistän jonkun cd:n soimaan jonka biisejä olen opetellu ja sitte lätkytän siihen päälle. Kyllä homma ainakin mulla on pelittäny hyvin. Nupit kaakkoon stereoista ja vahvarista nii tulee oikea tunnelma.

Kitaran kanssa en ole koittanu ku en ossaa sellasta soittaa.

Nimenomaan.
www.aleksi-nieminen.magix.net "Life suck's and then you fucking die." -Ozzy Osbourne | Mitään en oo ottanu, ikinä en oo mitää ottanu. Ja jos joku muuta väittää ni aijjaijjai! Perkele.
Cliffe
21.05.2007 22:16:48
Onko bassolla parempi soittaa levyn mukana kuin kitaralla?

kyllä, ja kannattaa nimittäin rytmitaju paranee ja fiilis löytyy :)
beissi man
21.05.2007 22:17:57
Joo levyjen perässä on tullut soiteltua voisi sanoa että jopa aika paljon.
kassper
22.05.2007 17:13:36

Tulee kaikki treenattavat biisit katottua levyltä ja lätkyteltyä mukana. Saa kaikki rakenteetkin helpommin haltuun, kun ne painuu levyltä takaraivoon :)

Tuohon kitara-basso-jaotteluun on ihan turha lähteä. Molemmissa on omat kompastuskivensä ja helppoutensa, soitti levyn kanssa tahi ei. Soitan mahdollisuuksien mukaan molempia ilman ja kera levyn. Tosin bassoa enemmän, kun kitaralla tulee enemmänkin sävellettyä, enkä sitä nyt muutenkaan niin hyvä ole soittamaan kuin bassoa..
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs "If you kill a whale, you get Greenpeace and Jacques Cousteau on your back, but wipe out sardines and you get a canning subsidy!" -Ben-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)