Jonte 22.05.2007 11:52:38 | |
---|
Mitä kummaa taas, mikä tämä on? Kuulin radiosta Sata Salamaa-biisin swing-versiona, ja ihan niin kuin Virve Rostin ääni olisi siinä kilahdellut. Eihän ole kauankaan siitä kun Get On-rokkibiisistä tekivät swingin (boogien?), ja nyt sitten tämä. Vaikka eipä silti, uskottavia ja nautittavia olivat molemmat näin. Suomalaisen rokin tai iskelmän yksinkertaisessa sävelkulussa onkinko riittämiin rikkaita aineksia esimerkiksi 1940-luvun maailmanmusiikin valtavirtausten tyylilajeihin sovittamista silmällä pitäen? -Jonte Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Sertzo S 22.05.2007 12:21:19 | |
---|
Hyviä esimerkkejä biisien ns. jatkojalostuksesta nuo molemmat, vaikka alkuperäiset toteutuksetkin ovat aivan ok. Kummankin olen kuullut ja pidin niistä. |
Mitä kummaa taas, mikä tämä on? Kuulin radiosta Sata Salamaa-biisin swing-versiona, ja ihan niin kuin Virve Rostin ääni olisi siinä kilahdellut. Eihän ole kauankaan siitä kun Get On-rokkibiisistä tekivät swingin (boogien?), ja nyt sitten tämä. Vaikka eipä silti, uskottavia ja nautittavia olivat molemmat näin. Suomalaisen rokin tai iskelmän yksinkertaisessa sävelkulussa onkinko riittämiin rikkaita aineksia esimerkiksi 1940-luvun maailmanmusiikin valtavirtausten tyylilajeihin sovittamista silmällä pitäen? -Jonte Ymmärtääkseni samalta CD:ltä, Virve Rosti ja Nat Newborne. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
isojussi 22.05.2007 15:25:57 | |
---|
Ymmärtääkseni samalta CD:ltä, Virve Rosti ja Nat Newborne. Kyä näino! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 22.05.2007 21:01:17 | |
---|
Newborn. Mäkin korjaan välillä. COVS n:o 1. |
baron 22.05.2007 21:19:28 (muokattu 22.05.2007 21:19:38) | |
---|
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
mack the knife 22.05.2007 21:20:49 | |
---|
COVS n:o 1. |