Elikkäs, olisin vaihtamassa stratooni 09 setin tilalle 10 setin kielet, onko muilla vastaavasta vaihdosta kokemuksia, onko kaularaudan säätö tarpeen? Kiitos vastauksista jo etukäteen! |
Elikkäs, olisin vaihtamassa stratooni 09 setin tilalle 10 setin kielet, onko muilla vastaavasta vaihdosta kokemuksia, onko kaularaudan säätö tarpeen? Kiitos vastauksista jo etukäteen! Kokemuksia löytyy varmasti lähes jokaiselta kyseisestä operaatiosta. Kannattaa itse tarkkailla tilannetta, jos kaula tuntuu olevan liian mutkalla, niin sitten hieman kiristää kaularautaa. Myös intonaatio kannattanee samalla kertaa tarkistaa. E: perskeles, hidas olen. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Elikkäs, olisin vaihtamassa stratooni 09 setin tilalle 10 setin kielet, onko muilla vastaavasta vaihdosta kokemuksia, onko kaularaudan säätö tarpeen? Eipä tuota voi tietää, ennenkuin vaihdat kielet ja kitara asettuu. Ei ollenkaan välttämättä ole tarpeen, mutta enpä toisaalta ihmettelisi, vaikka olisikin. Ja mitäs vaikka olisi? Eihän se juuri rakettitiedettä ole, se kaularaudan säätäminen. Osaat sen varmasti tehdä itsekin, kunhan vaan muistat, että hätiköivä sohii... Eli vähän kerrallaan (neljänneskierros on jo paljon) ja sitten annetaan kaulan asettua yön yli, ennenkuin käännetään lisää (jos tarvitsee). JuSu EDIT: Sattanan snaipperit, enhän mä pysy vauhdissa mukana alkuunkaan. =) "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |