Stone 04.04.2007 21:22:35 | |
---|
Mun ajatukset tapauksesta: En ihmettele kumpaakaan. :-) Itse uskon tuohon läppään, jonka media tottai on ottanut todesta. Mutta toisaalta en ihmettelisi vaikka Keef olisikin kiskonut ukkoansa nenästä. Kulkisipa fyysisestikin Bert vielä. Samoilla linjoilla täälläkin. Mutta oli miten oli, niin ainakin taas yksi "legenda" Keithin meriittiin lisää ;) "Five strings, three notes, two fingers, one arsehole" |
Joees 04.04.2007 21:40:09 | |
---|
Samoilla linjoilla täälläkin. Mutta oli miten oli, niin ainakin taas yksi "legenda" Keithin meriittiin lisää ;) Näimpä. Ei ne sen jätkän tarinat tähän lopu :P Voi olla hyvin kerrottavaa lasten lapsille. Eikös Keefillä jo moinen ainakin yksi ole? Marlonin penska. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
beissi man 12.05.2007 18:05:12 | |
---|
Jes itekkin sain lipun keikalle tulee hyvä keikkakesä. This is my bass.
There are many like it, but this one is MINE.
My bass is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
My bass without me is useless. Without my bass, I am useless. |
slowdive 15.05.2007 15:10:14 | |
---|
Lämppäriksi varmistunut Van Morrison! Sattumalta poiminkin "Pay the Devil" CD:n Anttilan alesta just tänä aamuna.. "Legendaarinen laulaja Van Morrison on vahvistunut lämmittelijäksi The Rolling Stonesin Olympiastadionilla 1. elokuuta järjestettävään konserttiin. Lippuja konserttiin on myyty runsaasti, mutta vielä ehtii kuulemma mukaan. Van Morrison oli The Rolling Stonesin matkassa viimeksi marraskuussa 2006 yhtyeen Pohjois-Amerikan -kiertueella. Van Morrisonilta ilmestyy The Best Of Van Morrison, volume 3 -kokoelma 13. päivä kesäkuuta." ( www.mesta.net) "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
Marlowe 15.05.2007 15:13:24 | |
---|
Lämppäriksi varmistunut Van Morrison! Loistavaa! Olen onnesta vetelänä, jos yhtään biisiä kuullaan esimerkiksi "Moondancelta". Onko kenelläkään tietoa, millaista materiaalia Van Morrison oikein soittaa nykyään keikoillaan? Vanhempia vai uudempia biisejä? "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
Mr T 15.05.2007 15:36:00 | |
---|
Kerran olen Van Morrisonin keikalla ollut ja hän ei ole kyllä mitenkään parhaita live-esiintyjiä. Heppu on äärimmäisen pitkästyneen ja ylimielisen oloinen esiintyjä. Vissiin hän on omasta mielestään niin hyvä ettei hänen tarvitsisi laulaa tavalliselle rahvaalle. 'I hate your music and you hair is too long
But I'll sign you up because I'd hate to be wrong' |
Sir Henri 15.05.2007 17:02:37 | |
---|
Kerran olen Van Morrisonin keikalla ollut ja hän ei ole kyllä mitenkään parhaita live-esiintyjiä. Heppu on äärimmäisen pitkästyneen ja ylimielisen oloinen esiintyjä. Vissiin hän on omasta mielestään niin hyvä ettei hänen tarvitsisi laulaa tavalliselle rahvaalle. Ja suostuu silti lämmittelijäksi? Morrisoni ja Stones, ei saakuta kun tekisi mieli mutta mutta... "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
Joees 15.05.2007 17:14:09 | |
---|
Ja suostuu silti lämmittelijäksi? Morrisoni ja Stones, ei saakuta kun tekisi mieli mutta mutta... Mikä jottei suostuisi? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Marlowe 15.05.2007 17:28:43 | |
---|
Kerran olen Van Morrisonin keikalla ollut ja hän ei ole kyllä mitenkään parhaita live-esiintyjiä. Heppu on äärimmäisen pitkästyneen ja ylimielisen oloinen esiintyjä. Vissiin hän on omasta mielestään niin hyvä ettei hänen tarvitsisi laulaa tavalliselle rahvaalle. Olen kuullut muidenkin sanovan samaa. Morrisoniahan on joskus kuvailtu "showvbisneksen kärttyisimmäksi mieheksi", jonka keikoilta voi odottaa melkein mitä tahansa, mutta parhaimmillaanhan mies on esiintyessään silkkaa kultaa, kuten 1970-luvun puolivälin livealbumi "It's Too Late to Stop Now" hyvin kuvaa. "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
DoThePop 15.05.2007 17:42:45 | |
---|
Tavallaan ihan hienoa että Van Morrison tulee lämppäriksi.Mutta olisin kyllä toivonut hieman erityylistä lämppäriä.Viime kerralla Hella ja ZZ Top olivat erittäin hyvät valinnat lämppäreiksi.En oikein osaa kuvitella Van Morrisonia Rolling Stonesien lämmittelijänä.Varsinkin kun olen kuullut aika masentavia arvioita Morrisonin omista keikoista.Saa nähdä minkälainen lämmittelijän keikasta tulee.Pikkuisen kuitenkin epäilevällä kannalla olen.Toivottavasti haalivat vielä toisenkin lämmittelijän Morrisonin lisäksi. |
Regalis Apertura 15.05.2007 17:56:38 | |
---|
Metallica ja/tai Alice Cooper;)? Niinkuin jenkkirundillakin... |
Oceancalibra 18.05.2007 08:52:03 | |
---|
Tämän aamun Kalevassa oli, että Rollareitten kitaristi Ron Wood on saanut Oululaislähtöisen soitinrakentajan Kari Niemisen 12-kielisen akustisen Versoul-baritonikitaran, jonka Nieminen kävi muutama päivä sitten viemässä Woodille Lontooseen. Tämä Nieminen non aika tunnettu suomalainen kitaraseppä Versoul on merkki, jota käyttävät niin Pte Townshed, John Fogerty sekä Eric Clapton. Ei paha juttu. Tuossa vielä skannasin jutun koneelle jos kiinnostaapi. http://img143.imageshack.us/img143/5871/rollaritkitarago0.jpg"It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Joees 18.05.2007 14:58:07 | |
---|
Tämän aamun Kalevassa oli, että Rollareitten kitaristi Ron Wood on saanut Oululaislähtöisen soitinrakentajan Kari Niemisen 12-kielisen akustisen Versoul-baritonikitaran, jonka Nieminen kävi muutama päivä sitten viemässä Woodille Lontooseen. Tämä Nieminen non aika tunnettu suomalainen kitaraseppä Versoul on merkki, jota käyttävät niin Pte Townshed, John Fogerty sekä Eric Clapton. Ei paha juttu. Tuossa vielä skannasin jutun koneelle jos kiinnostaapi. http://img143.imageshack.us/img143/5871/rollaritkitarago0.jpg Kyllähän tolla Woodilla on aiemminkin Versoulia ollut. Ja, mitä kitaraa sillä ei ole? ;-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
HaloOfFlies 19.05.2007 15:44:38 | |
---|
Metallica ja/tai Alice Cooper;)? Niinkuin jenkkirundillakin... Tai Guns N'Roses ja Black Crowes, niinkuin Irlannin keikalla. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Black Crowes, niinkuin Irlannin keikalla. Black Crowes on tosin eri mantereella keikalla samaisena iltana tuon Irlannin keikan kanssa, mutta ehkä niillä on vaan niin nopeat suihkarit. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
Joees 19.05.2007 19:19:51 | |
---|
Black Crowes on tosin eri mantereella keikalla samaisena iltana tuon Irlannin keikan kanssa, mutta ehkä niillä on vaan niin nopeat suihkarit. Ootko varma ettei ole kyse jostain edellisestä irkkukeikasta? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
slowdive 19.05.2007 19:53:41 (muokattu 19.05.2007 19:56:19) | |
---|
Ootko varma ettei ole kyse jostain edellisestä irkkukeikasta? No jos tuo liittyy siihen lähipäivinä lukemaani uutiseen koskien tuota tulevaa 18. elokuuta Irlannin keikkaa, niin olen. Tuli ennen tuota Van Morrison -uutisointia kytättyä kaikkea Stones-lämppäri uutisointia aika tarkkaan. EDIT: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=72474 "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
ministeri 19.05.2007 20:32:56 | |
---|
Fiddu..The Black crowes olisi ollut jo liiankin täydellistä. Nähdä nyt kaksi suurinta innoittajaa samalla keikalla.. hilipatihippan |
aikavaikea 27.06.2007 13:31:55 | |
---|
...kaikkea Stones-lämppäri uutisointia aika tarkkaan. Ja Iltalehtihän uutisoi lämppäristä: Jamaikalainen Toots And The Maytals korvaa Van Morrisonin The Rolling Stonesin lämmittelijänä 1. elokuuta Helsingin Olympiastadionilla. 1960-luvulla uransa aloittanut Toots And The Maytals on sekoitus reggaeta, skata ja vaikkapa soulia. Yhtyeen keulakuva on Frederick "Toots" Hibbert. Ensimmäisen albuminsa yhtye julkaisi vuonna 1973. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
slowdive 27.06.2007 13:37:29 | |
---|
Ja Iltalehtihän uutisoi lämppäristä: Jamaikalainen Toots And The Maytals korvaa Van Morrisonin The Rolling Stonesin lämmittelijänä 1. elokuuta Helsingin Olympiastadionilla. 1960-luvulla uransa aloittanut Toots And The Maytals on sekoitus reggaeta, skata ja vaikkapa soulia. Yhtyeen keulakuva on Frederick "Toots" Hibbert. Ensimmäisen albuminsa yhtye julkaisi vuonna 1973. Joo, näinhän se on. Itseä ei tuo Toots nyt ihan älyttömästi innosta. Kokemusta nyt on vain yhden best of:in verran, mutta ei nyt maailman eniten lämmittänyt. Pressure Dropkin maistuu paremmin Izzy Stradlinin vetämänä. Vaan samapa tuo, kyllä se lämppärin osa melkoisen karu noilla keikoilla on. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |