Aihe: Nightwish
1 2 3 4 5207 208 209 210 211
masterhat
17.05.2007 23:45:03
Tuomas joskus haasteli että nightwishin oli tarkoitus olla sellanen leijunta-prokkis. Ei siis särökitaroita tai liverumpuja ihmeemmin, vaan sellasta koneellisempaa ambient maalailua. Silloin ku se oli Ylex:ssä todistaja X:nä, muistaakseni.
Tai joskus silloin kun se siellä iltasella oli vierailulla, niin kertoi että heviorkesteria ei ollut tarkoitus perustaa. Tämä tuntuu jokseenkin oudolta, kun kuuntelee mitä tahansa nighwishin levyä.
Itse en siis mitään levyä bändiltä omista, eikä musakaan juuri kolise. Mutta kyllähän kiinnostus on kova uutta laulajaa kohtaan.
_Petri_
18.05.2007 05:50:00

Tuomas joskus haasteli että nightwishin oli tarkoitus olla sellanen leijunta-prokkis.

Demovaiheessahan näin olikin: http://www.hiljaiset.sci.fi/demo/demo9704.htm#RTFToC91 Ei kaupallista potentiaalia!
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
mailbag
18.05.2007 08:57:07
aluksi nightwishian oli vain akustisia kitaroita ja huiluja etc.
-J.-
18.05.2007 10:03:43
No olipahan hyvä etteivät tuota proggista tosissaan ruvenneet työstämään.
Kehittivät oman tyylin joka leviää maailmalla levyjen yms muodossa.
On nimittäin tyyli jota ei pysty oikeastaan mitenkään kopioimaan. Jos ei ala plagioida tuomaksen lyr/säv.
If you're going to hell... Keep going. -Winston Churchill
ekikoo
18.05.2007 15:40:07
Radio Rockilla näköjään tullaan soittaamaan uutta kappaletta kyllästymiseen(kö) asti:
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=13737
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Todenpuhuja
18.05.2007 15:59:30
Kummallista, että jengi täällä haukkuu tuota kantta. Minusta se on jopa yllättävän hieno. Tai parasta Nightwish-taidetta hetkeen.

Mitä taas tulee musiikillisiin seikkoihin, niin innolla odotan minäkin tuota biisin kuulemista. Pitää vaan toivoa, että sitä soitettaisiin vähän hillitymmin kuin vaikka "Nemo"-kappaletta, jonka joutuu nykyisin jo skippaamaan suosiolla yli levyä kuunnellessaan.

Mitä tuohon laulajaan tulee, niin itselläni tuli samanlaiset vaikutelmat tuon suomenkielisen tekstin perusteella, että sen täytyy olla käännetty jostain toisesta kielestä. Ei kukaan voi kirjoittaa noin kankeasti ja heikosti ilman, että taustalla olisi jokin muu kieli. Tietysti mielummin suomalaisen laulajan olisin ottanut, mutta samapa se.
"Peace, love & Kingston Wall!"
aivokuolio
18.05.2007 20:23:18
Mitä tuohon laulajaan tulee, niin itselläni tuli samanlaiset vaikutelmat tuon suomenkielisen tekstin perusteella, että sen täytyy olla käännetty jostain toisesta kielestä. Ei kukaan voi kirjoittaa noin kankeasti ja heikosti ilman, että taustalla olisi jokin muu kieli. Tietysti mielummin suomalaisen laulajan olisin ottanut, mutta samapa se.

Mietippä joskus Tarja Turusen tv-haastatteluita kirjoitettuna tekstimuotoon. Melkoista kompastelua ja diibadaabaa sekin on. Itseasiassa mulla tuli mieleen tuosta tekstistä juuri tuosta syystä että Turunen on varmana tullu takaisin.

Käsittämättömän hyvin tuo laulajan henkilöllisyys on pysynyt pimennossa. Liekkö ovat kuljettaneet neitoa studiolle munkin kaavussa tms.

Ja kannesta, tuttua ja kökköä Nightwish-grafiikkaa :D
I've got soul but I'm not a soldier
Juuho
18.05.2007 20:33:43
Mietippä joskus Tarja Turusen tv-haastatteluita kirjoitettuna tekstimuotoon. Melkoista kompastelua ja diibadaabaa sekin on. Itseasiassa mulla tuli mieleen tuosta tekstistä juuri tuosta syystä että Turunen on varmana tullu takaisin.

Tätä olen minäkin hiljaa mielessäni sanonut, että Tarja se laulaja on. Samanlainen tapaus, kuin Stratovariuksella. :)
LaKu
18.05.2007 21:53:58
Minäkin olen ihmetellyt miten hyvin uusi laulaja on pysynyt salassa. Faktahan on että mediaväestäkin aika moni jo tietää kuka hän on. Miten ihmeessä se ei ole vuotanut julkisuuteen?
Itse olen sitä mieltä että se on Vibeke Stene.
Räbbänä
18.05.2007 21:55:22

Sama kävi itselläkin mielessä, hieman saman tyylistä tuo "sävy" oli tekstissä, mutta jotenkin tuntuisi mahdottomalta, joten siksi jätin alussa sanomatta.

Käsittämättömän hyvin tuo laulajan henkilöllisyys on pysynyt pimennossa. Liekkö ovat kuljettaneet neitoa studiolle munkin kaavussa tms.

Tarpeeksi suurilla sanktioilla uhattu mahdollisia "paljastajia" niin eiköhän se pysykin salassa.
"Jännä...."
Sutela
19.05.2007 13:22:37
Tätä olen minäkin hiljaa mielessäni sanonut, että Tarja se laulaja on. Samanlainen tapaus, kuin Stratovariuksella. :)

Tää on jo aika epätoivosta.
Mohla
19.05.2007 21:09:48

No, okei. Mua on kielletty paljastamasta, mutta en voi enää pitää tätä sisälläni:
Tuomas Holopainen laulaa uusissa biiseissä itse.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
nahkalipsi
19.05.2007 21:51:28
Kyllähän Tuomas sen laulajan nimen paljasti aikoja sitten ihan telkkarissa.
Jorma Pulkkinenhan se on. Luonteva valinta minusta.
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Melkore
19.05.2007 22:04:16 (muokattu 19.05.2007 22:07:11)
Lukekaas viimeinen kappale tekstistä:
http://fi.wikipedia.org/w/index.php … itle=Samantha_Fox&oldid=2858410

Wikipedia se sitten tietää kaiken. :') Itsehän olen ehdottomasti Katri Helenan kannalla, eikä Kari Tapiokaan huono ajatus olisi!
Bow before a war, call it religion.
gorgonoidi
19.05.2007 22:12:20

Ei yhtään hassumpi valkkaus uudeksi laulajaksi Holopaiselta ja kavereilta.
Jormaz
19.05.2007 23:44:08 (muokattu 19.05.2007 23:49:17)
Yhteen NW-ketjuun vahingossa täräytin sen uuden laulajan nimen mutta onneksi sensuuri kävi nopeasti, ei varmaan moni ehtinyt nähdä. Viestin poisto tosin saattoi johtua myös siitä että ilmoitin NW:n uudeksi laulajaksi Donny Olkkolan (http://web.archive.org/web/20041216 … 34/http://www.donnyolkkola.best.cd/)

Saas nähdä mitä sieltä tulee, tuskin mitään hyvää kuitenkaan. Ainakaan turuskaa parempaa.
Summer is coming, fat boys are happy
JohnJ
20.05.2007 18:15:33
Radio Rockilla näköjään tullaan soittaamaan uutta kappaletta kyllästymiseen(kö) asti:
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=13737

No mitä biisiä ne ei soittais kyllästymiseen asti...
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
ekikoo
20.05.2007 18:20:12
No mitä biisiä ne ei soittais kyllästymiseen asti...

Sturm und Drang!
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Planetist
23.05.2007 10:51:00
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=13777

Nightwishin sinkku vuoti nettiin - uusi laulaja julkistetaan torstaina
23.05.2007 11:44

Iso-Britanniassa tapahtuneen nettivuodon takia Nightwish joutuu aikaistamaan Eva -nettisinkun myynnin aloittamista ja itse laulajan julkistamista.

Uuden laulajan henkilöllisyydestä tiedotetaan torstaina 24.5. klo 17.00. Tällöin tieto tulee ensimmäiseksi Nightwishin omille kotisivuille www.nightwish.com minkä jälkeen asiasta lähtee Spinefarmin kautta tiedote medialle.

Nightwishin Eva singleä aletaan myydä Suomen Netanttilassa perjantaina 25.5. Radioissa Eva lähtee soimaan perjantaiaamuna klo 07.00, ensimmäisiksi Radio Rockin ja Radio YleX:n kanavilla.
"He was in the audience and I didnt know he was in the audience and this gorilla shows up on stage and normally we dont tolerate that." - James Williamson
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)