Aihe: Peavey 6505 ValveKing kaapilla
1
keerio
19.05.2007 00:33:55

Jooh tota oon miettiny että onko se noin kannattava ostos sitte ku kuulin ton kaapin kanssa soitettavan. En oo päässy kuulemaan ja koittamaan omalla kaapillaan mut mulle kerrotaan et se oma kaappi muuttaa sen äänen paljon paremmaks. Ku kuulostaa vähä tunkkaselta ton kaapin kanssa. Kuulostaa ettei muuta tule ku tunkkasta säröä. Voiko se kaappi muka muuttaa niin paljon? Ainiin onneks se ei ole mulla vielä! Jos muuttaa nii ostan tottakai nupin ja oman kaapin tietysti. Ja kaverin kitarassa on Seymour Duncanin SH-6 mikkeinä.
Kova luu!
pekurides
19.05.2007 05:59:32

torilta vaikka joku marsun skobe kehiin, ei mitään halpis kaappeja koskaan koska ne vaikutavat 59%saundiin , eli paskalla kaapilla hyväkin nuppi kuulostaa skeidalta.

mahdollisuuksien mukaan:)
Tunteella päin vittua.
Dinorocker
23.05.2007 18:20:03
6505 nuppi ei ainakaan Peaveyn XXL 4x12" kaapilla ollut hyvä.

Melko ohkanen/ponneton, verrattuna 6505sen kaappiin.
Outrider
Tomi_R
23.05.2007 21:36:31

Itse pidän erittäin paljon kaapeista joissa on Celestionin V30:et 6505 kanssa. Sopivat mielestäni todella hyvin yhteen. Itselläni tällä hetkellä Marshallin 2X12" kaappi, jossa on V30:et, ja soi todella hienosti 6505 nuppini kanssa.

V30:llä varustettuja kaappeja löytyy kyllä joka hintaluokassa ja valikoimaa on paljon.

Itselläni on tulossa Orangen PPC 4X12" kaappi V30:llä, mustan värisenä kun tuo oranssi ei oikein ole mieleinen väri. Odotus aika on vielä parin kuukauden luokkaa, koska Musamaailmassa ei ollut kyseistä kaappia muuta kuin oranssin värisenä.

V30 kaiuttimet jakavat myös paljon mielipiteitä, joillekin se on parhaimman kuuloinen elementti ja taas joillekin se on hirveän kuuloinen. Eli toisin sanoen kannattaa kokeilla!
Myös kaapin koolla ja rakenteella on suuri vaikutus saundiin.

Itse en henkilökohtaisesti ostaisi 6505 omaa kaappia, koska mielestäni samalla hinnalla saa jo parempia, mutta jos se omaan korvaan kuulostaa parhaimmalta niin mikäs siinä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)