pertsaa 18.05.2007 22:57:51 | |
---|
Kitaranosto on edennyt nyt siihen pisteeseen että noiden väliltä pitäs valita. Paikallinen musiikkikauppa tarjosi RG:tä 280e hintaan, tuosta Pacificasta on vaikea sanoa että myykö F-Musiikki alle nettisivuillaan määrittämän 239e hinnan. Hintaero ei päätä huimaa ja nyt pitäisi päättää, auttakaa mua pikkasen täs :D Metallimiehiä olen ja sitä varmaankin soittelen tulevalla kitarallani.. |
Kitaranosto on edennyt nyt siihen pisteeseen että noiden väliltä pitäs valita. Paikallinen musiikkikauppa tarjosi RG:tä 280e hintaan, tuosta Pacificasta on vaikea sanoa että myykö F-Musiikki alle nettisivuillaan määrittämän 239e hinnan. Hintaero ei päätä huimaa ja nyt pitäisi päättää, auttakaa mua pikkasen täs :D Metallimiehiä olen ja sitä varmaankin soittelen tulevalla kitarallani.. Ibanezia olen kokeillut mutta Jammua en. Ibanez on hyvä hintaisekseen ja on M.net approved. Esim. paremmat puut (mielestäni) ''Sex by eight is too late!'' -Nambla |
Ziggy Bubba 19.05.2007 01:31:28 | |
---|
Ibanezia olen kokeillut mutta Jammua en. Ibanez on hyvä hintaisekseen ja on M.net approved. Esim. paremmat puut (mielestäni) Hintaakin on reippahasti enemmän, eikä ne puutkaan välttämättä ole Yammussa edes sen kehnommat... Testiä se vaan vaatii. Molemmat on muuten hyvin vahvasti "M.net approved". Myspace.com/Crookmachine |
rosberg 19.05.2007 09:37:42 | |
---|
No jos metallia, niin katu-uskottavampi olet tuolla rg:lllä. Se m.net approval on kyllä imho enemmänkin rasite. myynnissä ibanez axr-300
ostetaan gibson explorer |
Wespa 19.05.2007 09:47:25 | |
---|
Mielestäni ratkaisu noiden kahden välillä on ennenkaikkea ratkaisu kahden tyystin erilaisen kaulan välillä. RG:ssä on ohut mutta leveä kaula, joka sopii ainakin omille pitkille sormilleni huomattavasti paremmin kuin tuon Yammun kapea kaula. Muutenkin Yamaha tuntuu jotenkin pieneltä, kun taas RG on ihan "normaalin" kokoinen. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Billsner 19.05.2007 12:29:43 | |
---|
Ei noita oikein voi verrata. Molemmat hyviä kitaroita, mutta tatsi on molemissa ihan erilainen. Itse pidän enemmän tuosta RG321:sen tatsista vaikka Pasifican omistankin. Wrapped in plastic |
Chieftain 19.05.2007 14:28:13 | |
---|
tuosta Pacificasta on vaikea sanoa että myykö F-Musiikki alle nettisivuillaan määrittämän 239e hinnan. Omien kokemusten mukaan eivät myy alle tuon hinnan, voi olla että parikymppiä saat hinnasta pois. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/
CHECKKAA MIKÄ SÄRö!!
-ultimate guitari |