Akuuttinen 06.01.2004 13:10:06 | |
---|
Nyt se on tapahtunut: mä oon niin kurkkuani myöten täynnä noista pinstripeistä, ne eivät vaan soi. Eli kysymys kuuluu että haen tomeihini melko tummaa SOINTIA joten mitä suosittelette..? virpassa ainakin powerstroke 4 coated ja aivan mahtava soundi. Toimisko ambassador coatedit? Pitää saada äkkiä rahaa palamaan nimittäin mä en soita noilla enää sekuntiakaan. Kiitosta etukäteen Don`t worry, be happy |
Paas 06.01.2004 22:24:53 | |
---|
Toimisko ambassador coatedit? Toimisi! Osta ne tai sitten evansin g1:set. Jos olet remon miehiä niin sitten ne coated ambassadorit vaan, ei siinä muu auta. Mars kauppaan! ;) Takatukat kunniaan! |
Bacchus 06.01.2004 23:47:34 (muokattu 06.01.2004 23:47:47) | |
---|
Toimisi! Osta ne tai sitten evansin g1:set. Jos olet remon miehiä niin sitten ne coated ambassadorit vaan, ei siinä muu auta. Mars kauppaan! ;) ...tai sitten Remon Emperorit päälle ja Diplomatit alle. Rokimpaan kamaan nuo, kevyempään ambassadorit. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
...tai sitten Remon Emperorit päälle ja Diplomatit alle. Rokimpaan kamaan nuo, kevyempään ambassadorit. Nimenomaan. Kotisetissä on juuri tuollaiset ja reenikämpällä on Pinstripet päällä ja jotkut alla. (En muista mitkä, kun en ole kattonut varmaan sitten vuoden miekka ja magia). Waiting to get strong enough to owerthrow heaven and the blood is the Angels blood... |
skanky 09.01.2004 09:30:35 | |
---|
Mä kans suunnittelin vaihtavani noihin Emperoreihin. Mä olen soittanut Ebony Pinstripeilla jo kauan ja joka kerta virittäminen ja edes jonkinlaisen soundin löytäminen (sen maailmankuulun tumppusoundin lisäksi) on kerta kerralta hankalampaa. "Jesus built my hotrod!" |
Speedy 09.01.2004 11:19:20 | |
---|
Ehkä Emperorit on parempi vaihtoehto PinStripejen jälkeen, ja jos haluaa tummaa saundia.. Tai sitten vähä extremempi vaihto ehto on noi Remon FiberSkynit, mistä toulla on ollukki jo juttua.. Lukase sieltä kommentteja..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Akuuttinen 09.01.2004 11:38:51 | |
---|
Joo emperoriin vois tutustuu Don`t worry, be happy |