Aihe: Kesälukemista haussa
1
apenaattori
17.05.2007 19:29:55 (muokattu 17.05.2007 19:35:16)
Jaahas, taas voisi tuota kirjavarastoa laajentaa vaikka kahta omistaamani kirjaa en ole kahlannut vielä kumpaakaan edes puoleenväliin. Tuolla slide-ketjussa kehuttiin muutamaa kirjaa hyväksi, toinen oli nimeltään "Bottleneck Blues Guitar", mutta se kuulemma oli enemmänkin edistyneemmille slide-miehille. Mikähän kirja siis olisi hyvä slide-vinguttelun aloittamiseen? Toinen kirja, jonka ajattelin ehkä hommata, oli nimeltään "ScaleChord Relationships". Se käsittelee (ylläri pylläri) skaalojen ja sointujen suhteita, ja vaikuttaa minusta erittäin kiinnostavalta kirjalta (olen lukenut vain pienen esittelytekstin kirjasta). Kokemuksia tästä kirjasta?

Yhteenveto: Mikä kirja sliden aloittamiseen ja kokemuksia "Scal Chord Relationships".istä. Kiitos.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
calf
17.05.2007 23:58:23

Backlundin kirja on ok, Goodrickin parempi vielä. Goodrickin kirja on vieläpä erityisesti kitaristille.
There are no wrong notes
Hammermul
18.05.2007 15:24:32

Backlundin kirja on ok, Goodrickin parempi vielä. Goodrickin kirja on vieläpä erityisesti kitaristille.

Mä oon miettinyt ton Goodrickin Advanced Guitaristin (?) hankintaa. Mistäs sellaisia löytyypi?
Bombing for peace is like fucking for virginity.
papitsu
18.05.2007 16:37:31
Ajattelin ostaa kesälukemiseksi tohtori toonika teoriakirjan.

Samoin. Kovasti haluttaisi tuota teoriapuoltakin hieman opetella, vaikuttaisi kovin sopivalta kirjalta tuohon.

Kellään kokemuksia?

Teoriapalstallahan on pitkä ketju tuosta, sieltä luulisi vähän kokemuksiakin löytyvän.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=39&t=106036
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Karipiirto
18.05.2007 16:48:52 (muokattu 18.05.2007 20:45:24)

Pääsykoekirjat itellä kädessä ja näitä kahlaan vielä muutaman viikon. :O

Edit. Ja aloituspostauksen voisi lukea joskus ettei mennä kirkkaasti metsään otsikon perässä. :D
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
ankkiz
18.05.2007 20:44:01

Teoriaa vois itsekkin syvemmin opiskella kesällä, mutta ei kyl ole rahaa ostaa kirjoja joten täytyy tyytyä kirjastoon.

Ja nyt mennään "Kaikki_mulle_ja_heti"-menetelmällä eli:

Jos tiedätte jotain hyviä kirjoja(tai kirjasarjoja), niin menette seuraavaan osoitteeseen:

http://vk-info.nurmes.fi:8000/Intro … &sesid=1165234445&ulang=fin

Ja koitatte löytyykö moista, ja jos löytyy, niin ilmoitelkaa toki tänne tai pikaviestillä :)

Kiitoksiapa kaikille etukäteen :)

EDIT: Olen toki itsekkin joitakin selaillut, mutta niissä oli jotain ihan ihme settiä tyyliin:
a) musisoinnin aloitus kukkasilla ja sienillä 4-5 vuotiaille
b) Kirja jossa oletetaan, että kaikki jo osattaisiin.
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)