Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nightwish
1 2 3 4 5199 200 201 202 203
mungiisi
17.05.2007 00:01:38 (muokattu 17.05.2007 00:08:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nightwishille ei oikein tuntunut olevan kunnollista aluetta niin pistetäänpä pystyyn täällä kun on ensimmäistä sinkkua uudella laulajallakin tulossa aivan piakkoin.
 
Nettisinkun kansihan on jo julkaistu nw:n nettisaitilla, www.nightwish.com
 
Mielipiteitä uusi laulaja/sinkun kansi teissä herättää?
 
Laulajaa odottelen itse innolla kuten myös tulevaa levyä, video-blogissa olevat klipit tulevasta ovat todella lupaavan kuuloisia.
 
Sinkun kansi itsessään on hieman, öh, 3d:mainen? Ei oikein hetkauta minnuu.
 
gorgonoidi
17.05.2007 00:05:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirevä kansi miust. Kyllä kuitenkin odottelen tuota sinkun julkaisua aika mielenkiinnolla.
 
Melkore
17.05.2007 10:40:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan jalat maassa -tyypiltä uusi laulaja studiopäiväkirjan perusteella vaikuttaa. Se vähä, mitä video-blogista olen kuullut, on ollut vähintään "ihan hyvää" ja studiopäiväkirjassa olleet viittauksetkin tulevaan ovat lupaavia. Odotukset ovat siis aika korkealla uuden levyn suhteen.
 
Kansikuvasta voi olla montaakin mieltä. Kauniisti sanoen se näytti minun silmissäni öh, pas... Tuli hieman The Sims 2 -peli mieleen siitä tytöstä.
 
Bow before a war, call it religion.
mailbag
17.05.2007 11:39:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ompa hirveä kansikuva, tämä siis minun mielipiteeni..
 
Milkop
17.05.2007 11:45:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla pilaa koko kansi, eiisss.... Tai no, ainahan ne Nightwishin kannet ovat omasta mielestäni olleet jostain syvyyksistä.
 
Jokunen
17.05.2007 12:16:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas ruma kansi! Lueskelin uuden laulajan päiväkirjaa ja tekstistä tuli jotenkin sellainen kuva, että se olisi käännetty englannista. Ehkä hieman liian kankeaa tekstiä suomalaisen kirjoittamaksi. Olen todennäköisesti kuitenkin väärässä. Puheet Marcon laulamasta "vihaisesta" kappaleesta saa veden kielelle! Varmasti hyvä levy on tulossa...
 
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
VeeKoo
17.05.2007 12:22:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas ruma kansi! Lueskelin uuden laulajan päiväkirjaa ja tekstistä tuli jotenkin sellainen kuva, että se olisi käännetty englannista.
Mietin kanssa samaa. Pettymys olisi jos joku jenkkipimu olis uus tarja...
 
rokkijere: Eisssss reenikämppä täyteen paskapaperia..
_Petri_
17.05.2007 12:23:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinkun kansi itsessään on hieman, öh, 3d:mainen? Ei oikein hetkauta minnuu.
 
Hirvee kansi kyllä, mutta kohde on hieno: http://koti.mbnet.fi/sena/koulu2%20dated.jpg Miehän kävin tuolla koulua ensimmäisestä kuudenteen luokkaan.
 
Musiikillisesti Nightwish ei ole minua suuremmin kiinnostanut tällä vuosituhannella, mutta ihan mielenkiinnolla tuota kuitenkin seurailee. Jotenkin vain on sellainen fiilis, että bändin huippuhetket ovat jo takanapäin.
 
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
mungiisi
17.05.2007 12:32:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla pilaa koko kansi, eiisss.... Tai no, ainahan ne Nightwishin kannet ovat omasta mielestäni olleet jostain syvyyksistä.
 
Itse tykkään Oncen kannesta, se on mielestäni todella hieno.
 
mungiisi
17.05.2007 12:33:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikillisesti Nightwish ei ole minua suuremmin kiinnostanut tällä vuosituhannella, mutta ihan mielenkiinnolla tuota kuitenkin seurailee. Jotenkin vain on sellainen fiilis, että bändin huippuhetket ovat jo takanapäin.
 
Tähän vaikuttaa aikalailla tuo uusi laulaja. Musiikki varmasti tulee pysymään noiden klippien perusteella, entisellään ellei jopa parempana. Laulajasta vaan taitaa nyt riippua aika paljon.
 
MV
17.05.2007 12:41:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Innolla odotan kyllä tuota uutta sinkkua. Toivottavasti yleisön kiinnostus bändiin on tallessa vaikka Tarjalla onkin kengän kuva perseessä.
 
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
Jokunen
17.05.2007 12:48:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Innolla odotan kyllä tuota uutta sinkkua. Toivottavasti yleisön kiinnostus bändiin on tallessa vaikka Tarjalla onkin kengän kuva perseessä.
 
Miulla se ainakin kasvoi entisestään.
 
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
Jööhannes
17.05.2007 13:24:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirvee kansi kyllä, mutta kohde on hieno: http://koti.mbnet.fi/sena/koulu2%20dated.jpg Miehän kävin tuolla koulua ensimmäisestä kuudenteen luokkaan.
 
Mietinkin vähän, että onkohan Janne tehnyt tuon kannen :) Tulevan levyn kannen hän on ainakin tehnyt/tekemäisillään. (Lähde: tämän aamun Lieksan Lehti, höröhörö)
 
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Jetku
17.05.2007 20:39:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkään musiikkiin liittymättä, täytyy sanoa että Nightwishfanien keskustelut IRC-galleriassa ja NW-foorumilla koituu vielä mun kohtaloksi. Parempaa päivän piristettä ei löydy edes THV-huoneesta :)
 
Musiikkihan on mennyt parempaan suuntaan, mutta noi progeulottuvuudet vois heittää helevettihin. Bändi on parhaimmillaan yksinkertaisissa lauluissa kuten Dark Chest of Wonders, mutta Ghost Love Score tuntuu aika kömpelöltä biisiltä. Ja mikä hitto se intiaaniulina oli?
 
Ja tämähän oli sitten mun mielipide, ei tarvi kirjottaa mitään romaaneja siitä, kuinka väärässä olen.
 
gorgonoidi
17.05.2007 20:47:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tämähän oli sitten mun mielipide, ei tarvi kirjottaa mitään romaaneja siitä, kuinka väärässä olen.
 
Ei kirjoiteta romaania, mutta kun asian esille otit niin sanon että olen itse sitä mieltä että ne progeulottuvuudet ovat juurikin hyvä osa Nightwishiä. Yksinkertaisemmat biisit eivät ole koskaan minua säväyttäneet, tai sitten en ole kuulut vielä tarpeeksi.
 
Apina Behavior
17.05.2007 20:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko se uus laulaja se Tristian bändin eukko?
 
Quintus
17.05.2007 21:04:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan toi Ghost Love Score HIEMAN mahtipontinen. Sopisi varmaan paremmin johonkin elokuvaan, mutta kyllä sitä kuuntelee.
 
gorgonoidi
17.05.2007 21:05:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko se uus laulaja se Tristian bändin eukko?
 
Ehei sentäs..
 
mungiisi
17.05.2007 23:35:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikkihan on mennyt parempaan suuntaan, mutta noi progeulottuvuudet vois heittää helevettihin. Bändi on parhaimmillaan yksinkertaisissa lauluissa kuten Dark Chest of Wonders, mutta Ghost Love Score tuntuu aika kömpelöltä biisiltä. Ja mikä hitto se intiaaniulina oli?
 
Tulitpa luetelleeksi Oncen parhaat biisit :-)
 
Ei vaan, sillä levyllä on kaikki biisit todella hyviä mielestäni. Jos joku tasosta poikkeava pitäisi valita olisi se Nemo tai WIHAA, sekin vain sen takia että ne ovat soineet joka puolella kyllästymiseen asti.
 
AFF:n balladit ovat hienoja. Itse AFF ja The Carpenter. Voi niitä aikoja.
 
ekikoo
17.05.2007 23:42:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tuo kansi on ihan menevä. Tulee vähän Wishmasterit mieleen.
 
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5199 200 201 202 203

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «