Aihe: Suicidal Tendencies "How Will I Laugh Tomorrow.."
1 2 3 4 5
masterhat
16.05.2007 14:42:17
Pakkohan tuota on mennä katsomaan. Juuri sopivasti ensimmäinen kesälomapäiväkin.

Huomasin vasta toissaviikolla Join the Armyn kansista nippelitiedon notta Les Claypool on ollut tuottamassa kyseistä levyä.

no nyt mun kiinnostus heräsi. Logon oon tienny jo varmaan 10-vuotiaana, mutta musaa en muista kuulleeni, täytyy tsekkailla
bedlam
16.05.2007 14:54:42 (muokattu 16.05.2007 14:55:20)

no nyt mun kiinnostus heräsi. Logon oon tienny jo varmaan 10-vuotiaana, mutta musaa en muista kuulleeni, täytyy tsekkailla

Kunhan et odota, että ainakaan tuolla levyllä on musiikillisesti mitään yhteneväisyyttä Claypooliin ;) Rob Trujillokin alkoi tosissaan funkkisläppäilemään vasta myöhemmillä levyillä.

Lights, Camera...Revolution on kyllä lempparimetallilevyjäni kautta aikojen. Join the Armyn aikainen autotallipunkkimeininki ei oikein iskenyt ja myöhemmät levytkään eivät samalla tavalla enää mulle toimineet. Lights-levyllä metalliriffittely, punk-asenne, melodisuus ja funk-meininki ovat mieluisasti balanssissa.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
masterhat
16.05.2007 16:39:19
Kunhan et odota, että ainakaan tuolla levyllä on musiikillisesti mitään yhteneväisyyttä Claypooliin ;) Rob Trujillokin alkoi tosissaan funkkisläppäilemään vasta myöhemmillä levyillä.

en en, kyllä suunnilleen tiedän minkälaista musaa vääntää. Se vaan herättää kiinnostusta jos Claypool on sotkeutunut tuottamaan, sen verta oudosta miekkosesta on kysymys..
bedlam
18.05.2007 10:05:57

Ja Rob Trujillohan liittyi mukaan remmiin vasta Controlled by Hatred/Feel Like Shit...Deja-vu -ep:llä. Kahdella ekalla levyllä basistin virkaa hoiteli Louiche Mayorga.

Ai näinkös se menikin. No ilmankos sitten ;)

Täsäpä muuten pari juutuubista löytynyttä videopätkää. Vaikka Crazy Miken näkeminen esim. tossa Alone-biisissä ei kyllä välttämättä ihan toimi... :)

You Can't Bring Me Down
http://www.youtube.com/watch?v=g2RskJVFUoQ

I wasn't Ment to Feel This/Asleep at the Wheel
http://www.youtube.com/watch?v=GK7OdjvjIDQ

Alone
http://www.youtube.com/watch?v=Qen83Teh1ks
wyldeclone
18.05.2007 10:56:57
Suicidalista tulee mieleen Giants of Rock vuonna jotain??
Tendenciesin keikan aikana joku Rytmihäiriö-paitainen idiootti heitti Trujilloa pullolla päähän.Keikka keskeytyi ja Mike hyppäsi yleisön joukkoon mukiloimaan heittäjää :)
Jatkoivat keikkaa kuitenkin,Trujillo pää paketissa...
" Functionless art is simply tolerated vandalism "
Deranged
19.05.2007 08:54:57
Eihän tuota juuri uskalla kenellekään nykymetallipäälle suositella

Suikkareita voi suositella nyt ja ikuisesti.

Voi juma mitä sooloja, se musta äijä on ihan uskomaton kepittäjä. Ja se soundi.

Hitto vie. Jos oiskin varaa Mesan ja T.C.:n tuotteisiin.
Deranged
19.05.2007 08:57:43
Metallican lämppärinähän ne sillon oli Oulunkylässä The Cultin ohessa.

Ja oli sen päivän paras setti.

Jumatsuikka, meinas taju lähteä. Ei tuntunu Metallica enää missään tuon jälkeen.
Brotherpasi
21.05.2007 02:06:11
Tendenciesin keikan aikana joku Rytmihäiriö-paitainen idiootti heitti Trujilloa pullolla päähän.Keikka keskeytyi ja Mike hyppäsi yleisön joukkoon mukiloimaan heittäjää :)
Jatkoivat keikkaa kuitenkin,Trujillo pää paketissa...

Olinpa itsekin tuota keikkaa katsomassa ja taisi heti ekan biisin aikana lentää pullo Trujilloa päähän. Myöhemmin tää tapahtuma näytettiin myös tv:ssä kun Mike mätkii jotain pitkätukkaa turpaan ja selittää haastattelussa että "jos mulle vittuillaan, niin mä vittuilen tuhatkertaisesti takaisin" :) . Kuulemma hakkas vielä väärän tyypin...
Täytyypä tutkailla vanhoja videokasetteja jos jostain tuo pätkä löytyisi.
Terry Pantheras
22.05.2007 13:58:25
Olinpa itsekin tuota keikkaa katsomassa ja taisi heti ekan biisin aikana lentää pullo Trujilloa päähän. Myöhemmin tää tapahtuma näytettiin myös tv:ssä kun Mike mätkii jotain pitkätukkaa turpaan ja selittää haastattelussa että "jos mulle vittuillaan, niin mä vittuilen tuhatkertaisesti takaisin" :) . Kuulemma hakkas vielä väärän tyypin...

Joo, se oli väärä tyyppi, mun kaveri vielä tuntee kyseisen hepun. Tuo haastattelu oli Rockstopissa ja haastattelijana Heli Nevakari muistaakseni... Ollaan siis kiltisti Tavastialla, tai Cyco Miko tule paiskomaan lättyyn parketilla!
Screw you guys, I'm going home...
DethBanger
23.05.2007 15:48:58
Kiitos noista videolinkeistä. Toi You can't bring me down on ollu jossain videossa/elokuvassa, hitto kun ei muista missä.. Siitä taisinki tutustua tähän bändiin.

Kävin eilen lainaamassa still cyco after all these years, ja pitkästä aikaa kuulin "Institutionalized". Tää biisi on yks lempikappaleista. Pitää tutustua enemmän tähän bändiin ja ruvella ostelemaan levyjä, on sen verran karua meininkiä. Suicide's an alternative!
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
Salaud
23.05.2007 17:38:43

Tää nyt on tällaista pilkun nusaamista, mutta mun mielestä se oli soundcheckin aikana kun se pullo lensi. Muistaisin nähneeni että pullo lensi sinne vahvistimien taakse, ajattelin että toivottavasti ei ketään osunut, mutta ei aikaakaan kun ryhmää alkaa kerääntymään lavalle ihmettelemään ja yleisöltä kyselemään mistä suunnasta pullo lensi. Taisi siinä Robertkin käydä verissään päätään pidellen lavalla. Siellä oli lavalla myös Anthraxin porukkaa ja ST:n pojat + roudarit syyllistä etsimässä. Itse turpakäräjää en nähnyt.
- I feel like an astronaut in a submarine -
KillingMachine
02.05.2008 14:09:33
How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today, s/t ja The Art of Rebellion on vitun kovia levytyksiä ja viimeksi mainittu vielä mestariteos.

Suicidal for Life vaikuttaa ainakin arvosteluiden perusteella vähän lässymmältä levyltä mutta lähtis vitosella, eli kannattaako niin pieni summa panostaa tuohon?
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
Zakk
02.05.2008 14:30:06
Suicidal for Life vaikuttaa ainakin arvosteluiden perusteella vähän lässymmältä levyltä mutta lähtis vitosella, eli kannattaako niin pieni summa panostaa tuohon?

Jos on suicidal/mike muir fani niin kyllä se ihan hyvä on. Vähän erinlaista kyllä kun noi vanhemmat, semmonen aika "vihanen" meininki. Tosin en oo kyllä pitkiin aikoihin levyä kuunnellu, mutta ilmestyessään tuli hitosti sitä kuunneltua.
KillingMachine
08.05.2008 13:40:26
Yeah, mitäs muita Tendenciesin levyjä kannattais vielä tsekata kuin nuo aiemmin mainitsemani?
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
bedlam
08.05.2008 14:00:33 (muokattu 08.05.2008 14:00:58)

Yeah, mitäs muita Tendenciesin levyjä kannattais vielä tsekata kuin nuo aiemmin mainitsemani?

Lights, Camera...Revolution oma lempparilevyni. Tuossa yläpuolella linkit kyseisen levyn biiseihin You can't bring me down ja Alone.
Spiral
08.05.2008 14:30:38

Kaverilla oli Suicidal for Life -levy, ja kuus ekaa biisiä oli kyllä huippuja:
02. Don't Give A Fuck!
03. No Fuck'n Problem
04. Suicyco Muthafucka
05. Fucked Up Just Right
06. No Bullshit

Ptiäiskin varmaan hankkia nuo.
Mistö
25.02.2009 10:16:37 (muokattu 25.02.2009 10:18:41)
Uutta kamaa tulossa:

http://www.suicycostreetteam.co.cc/ Perus hyvältä ainakin omaan korvaan kuulosti tuo vähä mitä tuossa kuuli.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=FPZ1n3psl9A tuossa vielä koko versio livenä.
Herra Rapu
25.02.2009 10:31:52

06. No Bullshit

Täs biisis on kyl niin legendaarinen riffi ettei mitään rajaa.
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
Fintrollx
25.02.2009 10:39:01

Tässä uuden biisin video http://www.youtube.com/watch?v=z_UFiL1cbw8&feature=channel_page

Aika kovaa materiaalia jos vertaa pariin viime levyyn, soolo kitaristikin osaa hommansa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)