Aihe: Sähkörummuille oma keskustelunsa
1 2 3
peachy
31.10.2005 21:53:06

Jees! Puollan. Itsekkin siirryin jokin aika sitten sähkörumpujen muailmaan ja hieman pihalla olen, lähinnä tietokonesoftien kanssa, mutta mutta, onkohan täällä paljonkin sähkörumpujen omistajia?

Minä!
Käsi ylös jolla on sähkösetti!
kampela
31.10.2005 21:57:12

Minä tykkään kumpaisestakin ja omistan kumpaisetkin.
Sähkikset on Rolandin TD-12 ja Akkuistiset sitten Mapex Saturn pro.
Peruna kerrallaan..
Peicco
01.11.2005 08:43:46
Minä tykkään kumpaisestakin ja omistan kumpaisetkin.
Sähkikset on Rolandin TD-12 ja Akkuistiset sitten Mapex Saturn pro.

Ittelläni on TD6V + Millenium MPS300. Padisettiin liittyen on tarkoitus käynnistää pienimuotoinen "tuunaussessio" eli vaihtaa triggeroinnin toteutustapa ja mesh head -kalvot tilalle.
Toi MPS-300 on sellasenaan suorastaan paska systeemi. En suosittele kenellekään joka haluaa toimivan, soittotuntumaltaan kelvollisen padisarjan aivonsa kumppaniksi ilman kunnollisia DIY-saneeraussunnitelmia.
Peicco
18.05.2007 12:00:25
Hei mulla olis nyt kysymys,että jos noi kalvot tosiaan vaihtais verkkoihin, niin joutuuko siiinä tekemään noita virityksiä ja häsellyksiä, vaaan hoituuko asia "avaa mutteri,insert kalvo here,sulje mutteri"tyylillä?Puhumme siis Millenium MPS-300 sähiksistä.

Nostit sitten 19kk vanhan keskustelun uudestaan esille. Ei sinänsä lainkaan huono veto, sillä puollan yhä sähkörummuille omaa keskusteluaan. Tämä sun kysyms ei kyllä sitten tähän aiheeseen mitenkään muuten liitykään. Eri asia olisi jos täällä todellakin olisi se oma e-drum -keskustelunsa.

Mutta asiaan, ei käy noin vaan. Tarvii tehdä muutama jippo eli purkaa padi, heittää osa sisuskaluista skuugeen ja "leikkaa-liimaa" -tyyliin modata padista mesh-pannu.
Tähän hommaan ei kuitenkaan tarvita mitään muuta kuin saksia ja liimaa sekä Rolandin Cushion. Tosin, pitää ymmärtää vähän mesh-pannun toimintaperiaatteesta. Mulla oli tästä "tuunauksesta" ihan valokuvin varustettu DIY -sivusto, mutta Sonera lopetti sen palvelun (omasaitti) ylläpidon tuossa vuodenvaihteessa. Enkä mä jaksanut etsiä sivuille uutta kotia. Tutustu aihealueeseen netissä, avaa rohkeasti pannu ja ryhdy hommiin.
Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)