Blodapelsin 09.05.2007 08:33:10 | |
---|
Mulla olis mennyt ohi kun en tiä mitä emo on. :) Emot on niitä transuja muistuttavia tyttöjä/poikia jotka pitävät kajaalia, mustaa otsatukkaa, "synkkiä" vaatteita, ehkä niittirannekkeita. Angstaavat, viiltelevät ja itkevät koko ajan vaikka ei olisikaan syytä. "Ei me olla emoja, me vaan vihataan maailmaa" Musa on semmosta indiejohdannaista hintahtavaa poppunkkia. Jos minun kuvailuni ei vielä mitään auttanut, niin kannattaa tsekata tämä pätkä http://www.youtube.com/watch?v=TMvLWU82elA jou peace |
Karipiirto 09.05.2007 14:10:39 | |
---|
Emot on niitä transuja muistuttavia tyttöjä/poikia jotka pitävät kajaalia, mustaa otsatukkaa, "synkkiä" vaatteita, ehkä niittirannekkeita. Angstaavat, viiltelevät ja itkevät koko ajan vaikka ei olisikaan syytä. "Ei me olla emoja, me vaan vihataan maailmaa" Musa on semmosta indiejohdannaista hintahtavaa poppunkkia. Jos minun kuvailuni ei vielä mitään auttanut, niin kannattaa tsekata tämä pätkä http://www.youtube.com/watch?v=TMvLWU82elA No huh! Toi on kyllä karseeta. Jos joku sanois mulle että näytän emolta niin masentuisin niin että tarttisin hoitoa mutta onneksi en näytä. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Nidhöggr 09.05.2007 14:35:02 | |
---|
Krää-ähh. |
KurtCobain 09.05.2007 15:42:30 | |
---|
Emot on niitä transuja muistuttavia tyttöjä/poikia jotka pitävät kajaalia, mustaa otsatukkaa, "synkkiä" vaatteita, ehkä niittirannekkeita. Angstaavat, viiltelevät ja itkevät koko ajan vaikka ei olisikaan syytä. "Ei me olla emoja, me vaan vihataan maailmaa" Musa on semmosta indiejohdannaista hintahtavaa poppunkkia. Jos minun kuvailuni ei vielä mitään auttanut, niin kannattaa tsekata tämä pätkä http://www.youtube.com/watch?v=TMvLWU82elA Transuja? hintahtavaa musiikkia? ei lol :D kyl noitten emojen se et "vihataan maailmaa", "viillellään ittee" menee vähän yli, mut kyl jotain emo mussiikkia tykkään kuunnella. "Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin. |
Hammermul 09.05.2007 16:33:37 | |
---|
Mä oon nyt tuolla yhessä piirissä saanut lisänimen Kipe, Turun kaunein poika. Ei hitto rupeaa kyllä jo ärsyttämään vähitellen... hah Bombing for peace is like fucking for virginity. |
Blodapelsin 10.05.2007 08:42:17 (muokattu 12.05.2007 12:09:42) | |
---|
Transuja? hintahtavaa musiikkia? ei lol :D kyl noitten emojen se et "vihataan maailmaa", "viillellään ittee" menee vähän yli, mut kyl jotain emo mussiikkia tykkään kuunnella. Juujuu en minä sitä kiistä (vaikka ite en ole hyvään emoon ole vielä törmännyt)... Tuo oli muutenki vain semmonen kieli poskella tehty provokaatio ;D Mainittakoon vielä varmuuden varalta, ettei minulla ole mitään transuja tahi homoja vastaan. Mutta off-topicci riittäköön jou peace |
KurtCobain 10.05.2007 15:13:12 | |
---|
Tänää tuli et mun hiukset näyttää mopilta :D "Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin. |
ballfish 10.05.2007 17:33:45 | |
---|
Näytät ihan Ozzy Osbournelta. Sääh... :DDDD "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
RocknRoll 11.05.2007 18:00:09 (muokattu 11.05.2007 18:00:27) | |
---|
Kaveri joskus herkässä tilassa tunnusti minulle, että kuinka hyvä ystävä minä olen ja häntä ei yhtään haittaa miltä näytän, vaan ystävä on ystävä. Minä siinä sitten vaivaantuneena vain että, eh kiitos vaan. Vittu :) |
saastara 12.05.2007 00:03:22 | |
---|
|
lanor 13.05.2007 14:56:14 | |
---|
Mua on joskus sanottu Jeesuksen näköiseksi. En kyllä ainakaan enää ole:) Sama täällä, tais olla vaan aika läpällä sanottu kommentti. Varmaankin silloin, kun mulla oli pitkät ja vaaleat hiukset. Samoin pari kertaa olen ollut kavereiden mielestä emo. Ja todella, todella usein minua luullaan noin viitisen vuotta vanhemmaksi. Yleensä annan kaiken mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta vertaus Pipettesin Roseen lämmitti mieltä. |
Brother_Moon 16.05.2007 22:31:41 (muokattu 17.05.2007 12:22:16) | |
---|
Matikan opettaja: Tuu kaapista ulos. (ei toi muuten mutku se opettaja on semmonen aika vanha ja ihan omituinen. Ei voi tajuu jos sitä ei oo nähny) Sitte kans aika moni on luullu tytöks. Näytän kuulemma kanssa Saksikäsi Edwardilta. Tietotekniikan tunnilla siinä katottiin Slipknotin Wait and Bleediä livenä ja yks päättää laukoa, että tossahan on lava täynnä Jusseja (minuja). Oli sillon tosin nänneihin asti pitkä tumman sininen tukka (Nykyään haalistunu harmaaks ja se on tosi lyhyt, ku oli nii huonolaatununen et pakko oli leikata. Eli siis johonki leukaan asti.) ja niititki löyty (Niitä on hukkunu : ////). Ja ketjuja kans (Nää taas lisääntyny ^^). Ja nyt tuli viel mieleeni, että olin rehtorin puhuttelussa. Oisko ollu tappelusta tai jotain. Sit se oli jo päästäny sen toisen pois ja sit se alko keskustella mun ulkonäöstä. Viimesen vuoden aikana kuulemma paljon huonompaan suuntaan. Sit se huomas mun niitit ja se kysy et koitanko mä suojella niillä itteeni siltä vai mun kavereilta (öhhh..). Lopuks totes et mun pitää pestä mun hiukset (just aamul pesty) ja jättää niitit ja ketjut pois. Ei auttanu. Seuraavan päivänä mukana vaan enemmän kaikkee kivaa. |
Edelliseen kirjoitukseen voin vain sanoa että huhhuh mikä suhtautuminen rehtorilla ja opella. |
Blodapelsin 17.05.2007 20:21:05 | |
---|
Edelliseen kirjoitukseen voin vain sanoa että huhhuh mikä suhtautuminen rehtorilla ja opella. Mulla oli 9-luokalla Mötörheadin paita koulussa ja luokanvalvoja epäili mua saatananpalvojaks :/ Se oli typerä maikka. Uskovainen konservatiiviniuhottaja, jota kaikki vihas. Toivottavasti vihataan tänäkin päivänä. Hauskinta tosta tekee sen, että "metallimaisesta" pukeutumisestani huolimatta, uskonnonmaikan kanssa tultiin hyvin toimeen ja sainkin ussasta stipendin ja kympin todistukseen :D jou peace |
Melkore 17.05.2007 20:25:56 | |
---|
Itse olen onnistunut välttymään noilta opettajien kommenteilta suurimmaksi osaksi, mutta pisti vähän hymyilyttämään, kun meidän liikunanopettajamme totesi tietäväisenä, että "Itseasiassa kaikki goottijutukin on kultti-asioita", kun eräs rinnakkaisluokalla oleva tyttö ei tiennyt, mikä on kultti ja yritin epätoivoisesti selittää sen jotenkin järkevästi. :) Enkä kyllä omasta mielestäni edes näytä gootilta, vaikka jotain ko. tyylin piirteitä saattaa joskus satunnaisesti pukeutumisessani esiintyä. Bow before a war, call it religion. |
Ze Kink 17.05.2007 20:58:29 | |
---|
Kliseinen, mutta maanantaina joku pikkutyttö kysyi äidiltään metrossa "Äiti, onks toi tyttö vai poika?" ja hetken päästä totesi "On se varmaan tyttö". Kuitenkin hetken päästä totesi, että "Ei tytöillä kasva parta, on se varmaan oikeesti poika kuitenkin". Nauratti. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
JPQ 18.05.2007 04:33:44 | |
---|
Mulla oli 9-luokalla Mötörheadin paita koulussa ja luokanvalvoja epäili mua saatananpalvojaks :/ Se oli typerä maikka. Uskovainen konservatiiviniuhottaja, jota kaikki vihas. Toivottavasti vihataan tänäkin päivänä. Hauskinta tosta tekee sen, että "metallimaisesta" pukeutumisestani huolimatta, uskonnonmaikan kanssa tultiin hyvin toimeen ja sainkin ussasta stipendin ja kympin todistukseen :D No ei aine mitä opettaa kerro mitään open tasosta ja minkä aiheen opettaja toi oli ? ps. toivotaan että hän saa ymmärrystä mielummin koska monilla kotioloista tms peräisin ennakkoluulot toisekseen voihan hän olla jostain syystä muuttunutkin kyllä ihmiset joskus muuttuu. Tosin kyllä muakin offtopiccina suuttuttaa paritkin opet mutta se liity ulkonäkööni mitenkään. |
Karipiirto 18.05.2007 19:31:19 | |
---|
Muistui noista opettajajutuista että kun olin ekaa vuottani yläasteella niin siellä sellainen vanha saksanopettaja, joka sattumoisin on aikoinaan 70-luvulla opettanut mun isääkin kävelee käytävällä ja minä siinä istun aulan pöydän ääressä. Se ei ollu koskaan mua nähnyt mutta kun morjestin niin se viisas mua sormella ja sano että: "Ja sää oot Piirtoo, ainaki ulukonäöstäs päätellen." Pisti kyllä miettimään että minkämoinen oppilas isä on ollu kun on noin hyvin jääny mieleen. :D "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
AngusYoung 20.05.2007 17:19:30 | |
---|
Kerran kaupasta lähtiessäni joku meni autolla ohi ja sen kaveri huusi autosta megafonilla mulle: "Takkutukka parturiin, takkutukka parturiin!" |
Sorum 22.05.2007 21:35:19 | |
---|
Kerran joku äijä sano mulle ett mee sirkukseen vaan takas, kun mulla oli tennarit jalassa?!... |