Aihe: Midi ja moduuli
1
Tropex
16.05.2007 23:52:30
Kun olen tässä kesäksi jotain kosketinsoitinta oon hankkimassa (vasarakoskettimet, jonkin verran saundeja: piano, string, organ ja brass ainakin hinta siinä tonnin alapuolella) niin ajattelin myös tuollaista midivempelettä, kun niitä halvalla saa ja koneella saa suuren määrän saundeja. Kylkeen voisi myös hankkia jonkun moduulin, jolla saisi jotkin pari hassua ääntä, jos ei satu tietokonetta juuri olemaan saatavilla. Olisiko suosituksia ja kokemuksia?
HK
17.05.2007 01:14:45 (muokattu 17.05.2007 01:16:30)
Rolandin Fantom XR tai Yamahan Motifin räkkiversio. Pitäisi olla soundia kummassakin tarpeeksi pitkälle tulevaisuuteen, lisäksi molemmista löytyy sampleri omia sampleja varten.
Peltikorva puupäässä.
Janus
17.05.2007 02:20:02
Rolandin Fantom XR tai Yamahan Motifin räkkiversio. Pitäisi olla soundia kummassakin tarpeeksi pitkälle tulevaisuuteen, lisäksi molemmista löytyy sampleri omia sampleja varten.

Motif Rackissa ei ole sämpleriä, edes optiona eikä ES-mallissa.
Tropex
17.05.2007 20:25:06
Ei olisi varmaan mitenkään mahdollista käyttää tuommoista keikkapianoa myös midicontrollerina (Yamaha p140/Kawai mp4)
Pylkkänen
17.05.2007 21:11:18
Ei olisi varmaan mitenkään mahdollista käyttää tuommoista keikkapianoa myös midicontrollerina (Yamaha p140/Kawai mp4)

Tottakai on.
Viikset miehen tekee!
aaro
17.05.2007 22:05:42

Missähän hintaluokissa nuo pyörii? Olen itse ajatellut laajentaa komppikeyboardin saundimaailmaa moduulilla. Tosin olen nuuka ihminen näissä hankinnoissa...

Missä hinnoissa nuo moduulit yleensä ottaenkin liikkuu? Löytyykö alle 400e mitään kunnollista? Aattelin et selviäis 1000e kun hommais casio privian ja moduulin, tai sitten yritän pärjätä vanhalla casiollani ja hommaan siihen sen moduulin...
Tropex
19.05.2007 20:06:12
On tuosta m Audio pro 88:sta tullut kuultua vain pahaa. Onko se todella niin huono, kuin foorumeilla väittävät, ja jos on, niin mikä olisi parempi vastaava?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)