Aihe: Kuinka monta mikkiä rumpujen mikitykseen
1 2
doo
07.01.2004 19:42:13
Noniin, hienosti meni tuo lainauus tuohon noita ohjeita seuraten. Nooh, ymmärsitte varmaan. :)
Youni
07.01.2004 19:54:29
Anteeksi, mutta oletko kenties humalassa/aineissa, kun sun kirjotuksista ei oikein tahdo ottaa tolokkua?

Onko tämä nyt pään aukomista? En ole humalassa, enkä aineissa ja mielestäni kirjoituksestani saa hyvin selkoa. Kerropas, mistä et saanut selvää, äläkä heti ala päätäsi minulle aukomaan.
Alpha
07.01.2004 20:02:38
Onko tämä nyt pään aukomista? En ole humalassa, enkä aineissa ja mielestäni kirjoituksestani saa hyvin selkoa. Kerropas, mistä et saanut selvää, äläkä heti ala päätäsi minulle aukomaan.

Mä vastaan Mikon puolesta...kyllä sen tuolla reiättömällä kalvollakin saa jotenkin. Luulisin kuiteski, että basarin sisään pistetyllä mikillä saa sitä botnea/terävyyttä/jotain enemmän...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
Mikko A
07.01.2004 21:33:36

Törmäsin kahdessa peräkkäisessä ketjussa yhteensä kahteen viestiisi, joista en kummastakaan saanut selkoa. Se ensimmäinen lause ei vaan aukea mulle, ei sitten millään. Mun mielestä se on täysin absurdi lause... Eikä alphan "selvennys" avannu sitä yhtään enempää =P
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Alpha
07.01.2004 21:37:51
Törmäsin kahdessa peräkkäisessä ketjussa yhteensä kahteen viestiisi, joista en kummastakaan saanut selkoa. Se ensimmäinen lause ei vaan aukea mulle, ei sitten millään. Mun mielestä se on täysin absurdi lause... Eikä alphan "selvennys" avannu sitä yhtään enempää =P

Siis tiedän mitä tarkoitetaan, mutta...joo antaa olla.
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
Hannu Y.T
07.01.2004 22:09:13

Miten te mikitätte omat rumpunne?

"Normaali" live-keikoilla bd beta 52, sn sm57, tomit sm57, overit shure prologue 16L
Overit ei ole sieltä parhaasta päästä mutta hinta/laatusuhde ihan jees. Jossain tosi isoissa mestoissa on haikka ollut erikseen mikitetty mutta ns. normaaliolosuhteissa ei ole osoittautunut tarpeelliseksi. Pienissä paikoissa on tullut overit jätettyä välillä poiskin, kulloisestakin bändistä/musiikkityylistä riippuen.
Studiossa bd beta52/akg D112 basarista/rumpalista riippuen, sn sm57, tomit sm 57 , overit rode nt1/nt2 tilanteesta ja setistä riippuen, haikka prologue/rode.
Jx2
10.01.2004 00:18:34
Sitä parempaa jälkeä mitä vähemmän mikkejä. Eli yksi hyvä mikki rumpujen eteen.
bebbe
10.01.2004 00:37:10
Rumpalit soittaa yleensä niin lujaa jo ilman mikkejäkin, joten ei yhtään. Ainakin toi Juissiin bändin Raaka-Roki on vetänyt ihan stadion keikkojakin ilman mikitystä. Tietysti jos on kyseessä joku ns "sutitaiteilija" ja tila on iso, niin varmasti silloin pitää mikittää.
-lefa-
17.01.2004 13:16:06
3xtomit
1xhaitsu+virkku
2xpellitx4
2xtuplabasari

näin alottelia hevimieheltä
Kahiainen
17.01.2004 13:25:13
Aijaahas, onnistuuko tosiaan laulumikillä äänitys? Voisin kokeilla. Tarviisin vain kohtalaista soundia. Laulumikkejä kyllä löytyy mutta mistä saan sen äänen ulos? Kuulemma kitara vahvistimista saa kanssa mikin ulos. Niitä olisi 2 kpl. 100w ja 150 basso vahvari. Noh pitää kokeilla.
White Noise/Black Silence.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)