BigPapa 16.05.2007 23:09:33 | |
---|
Mää en valitettavasti saa kuunneltua noita suntuubi juttui...ei kai se niin vaikee juttu ois avaa omaa mikserisivuu niin sais kuunneltua soolot loppuun....sielt ei tuu kun muutama sekunti nyt ja ilmotus että tiedoston loppu saavutettiin. Sorry boys... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Lennu 16.05.2007 23:10:12 | |
---|
Mää en valitettavasti saa kuunneltua noita suntuubi juttui...ei kai se niin vaikee juttu ois avaa omaa mikserisivuu niin sais kuunneltua soolot loppuun....sielt ei tuu kun muutama sekunti nyt ja ilmotus että tiedoston loppu saavutettiin. Sorry boys... Sama juttu. Ärsyttävää. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne. |
Ossi 16.05.2007 23:16:05 | |
---|
Sama juttu. Ärsyttävää. Mitä helevetin paskavehkeitä teillä siellä oikein on? :D Noi tuubissa olevat aukee ainakin mun läppärillä ihan bueno. Toisaalta, eipä tuossa paljon menetä vaikkei aukeiskaan - eio paljon tunteenpaloa tossa munkaan roiskauksessa :) "Ihminen seisoo oman itsensä varjossa ja valittaa maailman pimeyttä." |
mos6581 16.05.2007 23:16:58 | |
---|
Entäs jos klikkaat oikeella hiirennapilla linkkiä ja "save as/tallenna nimellä" ja tallennat biisin kiintolevylle ja sieltä sit kuuntelet? Näin itekkin joudun tekemään noitten suntuubien kanssa |
BigPapa 16.05.2007 23:21:36 (muokattu 16.05.2007 23:26:10) | |
---|
Mitä helevetin paskavehkeitä teillä siellä oikein on? No kiitos tästä, niitähän täällä juu.... Windows XP Professional Intel Celeron 2,65 GHz 500 Mt Ram muistia... Ei tällä varmaan nykyään tuu toimeen sit... Entäs jos klikkaat oikeella hiirennapilla linkkiä ja "save as/tallenna nimellä" ja tallennat biisin kiintolevylle ja sieltä sit kuuntelet? Näin itekkin joudun tekemään noitten suntuubien kanssa No tälläi se sit toimi...vika varmaan tosiaan näissä laitteissa, kun kaikki muut soolot saa kuunneltua... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Ossi 16.05.2007 23:30:36 (muokattu 16.05.2007 23:33:39) | |
---|
No kiitos tästä, niitähän täällä juu.... No hard feelings! Toi oli tarkotettu Lennulle. Tunnetaan toisemme ja toistemme mielenlaadut jollain tasolla ja wörkitään kaiken kukkuraksi päivätöissä samassa firmassa :) Tai päivä ja päivä, Lennu taitaa tehdä kolmea vuoroa. "Ihminen seisoo oman itsensä varjossa ja valittaa maailman pimeyttä." |
blaekie 16.05.2007 23:31:57 | |
---|
No kiitos tästä, niitähän täällä juu.... Windows XP Professional Intel Celeron 2,65 GHz 500 Mt Ram muistia... Ei tällä varmaan nykyään tuu toimeen sit...
No tälläi se sit toimi...vika varmaan tosiaan näissä laitteissa, kun kaikki muut soolot saa kuunneltua... Ei oo vika papan laitteissa, eikä muidenkaan. Ongelma on suntuuppasen. Jostain syystä ei kaikkien ISP palveluntarjoajien verkoissa suntuubista lataus, suoraan tuosta linkistä klikattuna vain toimi. Itse tilasin Mikserin tunnukset , ja tälläsen viestin sain Tervetuloa Mikseri.netin käyttäjäksi! "Palvelun ylläpito tarkistaa vielä antamasi tiedot, ja mikäli kaikki on kunnossa lähetämme tunnukset sinulle. Tunnusten tarkistuksessa saattaa kestää muutama arkipäivä" Tämä oli 4.5 , hehee, eli jos maksaa tekstiviestillä vajaan euron, niin saa tunnarit heti, mutta kun yhtiön puhe-elimessä on estot niin ei saa tekstaria tuohon vissiinkään lähetettyä Nii onkii ... |
velsa 16.05.2007 23:46:04 | |
---|
Olisi synti ja häpeä olla soittamatta näin hienon taustan päälle jotain. http://mp3.jucciz.com/other/jucciz81.mp3 Mä jo luulin et sä oot suuttunu jostain.......8) Sairaan hieno veto......ja lopussa nuorisollekkin pureksittavaa!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
velsa 17.05.2007 00:00:26 | |
---|
No kiitos tästä, niitähän täällä juu.... Windows XP Professional Intel Celeron 2,65 GHz 500 Mt Ram muistia... Ei tällä varmaan nykyään tuu toimeen sit.... Älä välitä....noista saa ihan hyvän verkon painon värkättyä suht pienellä suunnittelulla.....8) Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 17.05.2007 00:02:22 (muokattu 17.05.2007 00:06:54) | |
---|
Älä välitä....noista saa ihan hyvän verkon painon värkättyä suht pienellä suunnittelulla.....8) Haluutsä että mä meen hevonfiduun täältä? Vai pitäskö painuu Mäccäriin...täh... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
velsa 17.05.2007 00:16:29 | |
---|
Haluutsä että mä meen hevonfiduun täältä? Vai pitäskö painuu Mäccäriin...täh... älä nyt suutu pikku kevennyksestä.......mut jos nälkä on ni mäccäri on mitä oivin paikka pikku hiukopalan hakemiseen.........8) Kauas on pitkä matka........ |
älä nyt suutu pikku kevennyksestä.......mut jos nälkä on ni mäccäri on mitä oivin paikka pikku hiukopalan hakemiseen.........8) Karhuu riittää.....ja Rutles on paras....8)...just kattelen... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Lennu 17.05.2007 13:44:39 | |
---|
No hard feelings! Toi oli tarkotettu Lennulle. Tunnetaan toisemme ja toistemme mielenlaadut jollain tasolla ja wörkitään kaiken kukkuraksi päivätöissä samassa firmassa :) Tai päivä ja päivä, Lennu taitaa tehdä kolmea vuoroa. Juuh, näino. Juu, se toimi, kun tallensi omalle koneelle (paskavehkeelle :) Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne. |
mos6581 18.05.2007 11:35:48 | |
---|
Tässäpä tällainen Fender Rhodes - tyyppinen soolo: http://mp3.mikseri.net/hifi/u/u-honey_-_uhoney_sooloskaba_81.mp3 Säännöissä ei ole mainintaa asiasta, mutta olettaisin että kitarapalstan sooloskaban soolo pitää olla soitettuna kitaralla. Viisaammat korjatkoon ja sikäli mikäli olen väärässä, lisään soolon mukaan skabaan. Ei siinä mitään, hyvä vetohan tuo oli. :) |
E.Q 18.05.2007 11:44:23 | |
---|
Säännöissä ei ole mainintaa asiasta, mutta olettaisin että kitarapalstan sooloskaban soolo pitää olla soitettuna kitaralla. Viisaammat korjatkoon ja sikäli mikäli olen väärässä, lisään soolon mukaan skabaan. Ei siinä mitään, hyvä vetohan tuo oli. :) Mukaan vaan, on näitä ennenki ollu. K100#10 |
Ossi 18.05.2007 11:52:47 | |
---|
Mukaan vaan, on näitä ennenki ollu. Puollan! Ja saahan sitä näihin osallistua maapallon toiseltakin puolelta, kuten asia lienee U.Honeyn kohdalla :) "Ihminen seisoo oman itsensä varjossa ja valittaa maailman pimeyttä." |
willie 18.05.2007 18:55:54 | |
---|
Mukaan vaan, on näitä ennenki ollu. Juu.. ja toivottavasti vastaisuudessakin ! On ihan mukava kun on muutakin sooloa kuin 34 kitaran kitkutusta.. :) Ja Fender Rhodes on kyllä, pakko myöntää.. jo nuoresta saakka ollut mun lemppari KB ! Poistun kuuntelemaan.. Bassoa vuodesta 1972. |
monotone 18.05.2007 18:56:13 | |
---|
Ei siinä mitään, hyvä vetohan tuo oli. :) Ja sitä paitte, siinähän oli tiluakin. Nuariso tykkää! |
Manetti 18.05.2007 22:15:30 | |
---|
varokaahan ettette joudu huilimaan, ku onhan toi Dimebag kuitenkin Messias ;-) hehee Kuka, mikä on Dimebag? en oo koskaan kuullu ku nimen. Jotain paitoja oon nähny nuorison päällä jossa se lukee ja oon aatellu et se on joku tilulilupändi varmaan, ja olen kaikenlisäksi tosissani.... hommasin semmosen podi xt:n enkä saa sieltä yhtään hyvää saundia ulos, hyvä syy passata tää skaba hoho! ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
ilopertti 18.05.2007 22:23:57 | |
---|
hommasin semmosen podi xt:n enkä saa sieltä yhtään hyvää saundia ulos, hyvä syy passata tää skaba hoho! Irtoohan siitä vaikka mitä, tumppaat usbilla kiinni koneeseen niin voit gearboxilla säätää hyvinki helposti. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |