mack the knife 16.05.2007 09:26:55 | |
---|
Toivotaan näin! Vielä tuohon tuumaukseen tuosta musiikillisesta vallankumouksesta, oliko Baron hämy vai lättähattu? Eikös hämyt ollu vasta 60-luvulla ja lättähatut jo 50? En mä silti tuosta tiedä, vähän liian nuori olen. COVS n:o 1. |
baron 16.05.2007 09:30:54 (muokattu 16.05.2007 09:35:44) | |
---|
Eikös hämyt ollu vasta 60-luvulla ja lättähatut jo 50? En mä silti tuosta tiedä, vähän liian nuori olen. Joo, ei silloin hämyjä ollut, silloin oli lättähatut ja pärinäpatet, mä olin pärinäpate, musta villamyssy, nahkapusero, tiukat farkut, kalossit vaikka mulla ei ollutkaan moottoripyörää kun olin liian nuori. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
EP 16.05.2007 16:04:35 | |
---|
Joo, ei silloin hämyjä ollut, silloin oli lättähatut ja pärinäpatet, mä olin pärinäpate, musta villamyssy, nahkapusero, tiukat farkut, kalossit vaikka mulla ei ollutkaan moottoripyörää kun olin liian nuori. Eli olit "Nahkatakki"? nuorisojengit: -lättähatut -nahkatakit -raggarit (lähde: Palmu -tietokanta) "Kun kuolleen, Fredrik Nordbergin, henkilöllisyys on lehdestä selvinnyt, poliisi käy hänen kotonaan, josta ollaan juuri tuomassa tavaroita ulos. Asialla oli kuitenkin muuttomies, eivätkä varkaat tai murhamiehet. Kiinniotettu pahasuinen kuorma-autonkuljettaja vapautetaan, ja Palmu kumppaneineen kuulustelee muutossa auttamaan tullutta neiti Pohjanvuorta, kuolleen miehen veljentytärtä. Virta kiinnostuu hänen NAHKATAKKI-poikaystävästään Ville Valkosesta, jonka piti olla mukana muutossa mutta joka ei ole paikalla. Villeä esitti läpimurtonsa elokuvassa tehnyt Esko Salminen." (juonta elokuvasta: Tähdet kertovat Komisario Palmu) |
baron 16.05.2007 16:35:26 | |
---|
Eli olit "Nahkatakki"? No joo, Kari Suomalaisen ilmaisu oli pärinäpate ja suhinasussu. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
No joo, Kari Suomalaisen ilmaisu oli pärinäpate ja suhinasussu. Nahkatakit olivat 60-luvulla rasviksia tai paskasakkia, mutta mitä olivat Suomessa Modseja vastaavat Skootteri-maihari porukat? Upolaisia? Kitaristimme oli silloin paskasakkilainen eikä muista. |
lukkari 19.05.2007 12:25:44 | |
---|
Nahkatakit olivat 60-luvulla rasviksia tai paskasakkia, mutta mitä olivat Suomessa Modseja vastaavat Skootteri-maihari porukat? Upolaisia? Kitaristimme oli silloin paskasakkilainen eikä muista. Paskasakkilaiset oli "paskiksia", |
Ukko 19.05.2007 13:48:03 | |
---|
Nahkatakit olivat 60-luvulla rasviksia tai paskasakkia, mutta mitä olivat Suomessa Modseja vastaavat Skootteri-maihari porukat? Upolaisia? Kitaristimme oli silloin paskasakkilainen eikä muista. 70-luvun alkupuoliskolla ei tainnut olla muita kuin raggarit, hipit ja teinit. Myöhemmin tuli näitä diinereitä, punkkareita sun muita pellejä. |
andrei 22.05.2007 20:40:56 | |
---|
50-luvulla asuin Ullanlinnassa ja asuntomme alapuolella oli lättähattujen- ja tyttöjen baari, joka oli sittemmin Kaukosen Saslik-ravintolana ja onko nykyään? en tiedä. Hiivimme baariin lättähattujen sekaan salaa pöytään istumaan ja telkkaria katsomaan, mutta aika äkkiä baarityttö heitti meidät ulos kun ei edes ostettu mitään. Joskus tarjosivat limsat kun heitettiin pihan puolelle tulleet ravintolan polttopuut kellariin pihaluukusta. Noh, sorry meni vähän nostalgiseksi ja vissiin pääotsikosta metsään! Piano on viitseliään ihmisen soitin! |
paice60 22.05.2007 20:54:35 | |
---|
Hieman taas livennyt aiheesta. Vittu näitä hommia. |
Ukko 22.05.2007 20:56:05 | |
---|
Hieman taas livennyt aiheesta. Mikäs se olikaan alkuaihe ? |
Welldrum 22.05.2007 20:57:55 | |
---|
Muistelisin että ovat saaneet bändin jo. Onnea. Let me assure you ! |
paice60 22.05.2007 20:58:04 | |
---|
Mikäs se olikaan alkuaihe ? Viina. Eikun siis Pilu. Eikun siis....ääh en minä muista, katso alusta. Vittu näitä hommia. |
andrei 22.05.2007 21:02:32 | |
---|
Hieman taas livennyt aiheesta. On kiva olla välillä kansalaistottelematon täällä sivuilla kun kotona ei uskalla vastailla aiheen vierestä! Piano on viitseliään ihmisen soitin! |
baron 22.05.2007 21:17:09 | |
---|
Muistelisin että ovat saaneet bändin jo. Onnea. Joo, siis hääparin bändiasia on järjestyksessä eli täällä voi kaikessa rauhassa off-topikoida niin kauan kuin moderaattori sallii. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Timi 22.05.2007 21:39:46 | |
---|
Vissiin löytyis muitakin tarvitsijoita.Voisko sillee täällä varovasti kysellä? Kylmän viileesti! |
Timi 22.05.2007 22:02:29 | |
---|
Vissiin löytyis muitakin tarvitsijoita.Voisko sillee täällä varovasti kysellä? No totta perkele! Se oon minä.Timi Näinkö kyselee ja vastailee,ei siten tule kauheeta ristiriitaa? Kylmän viileesti! |
paice60 22.05.2007 22:49:07 | |
---|
No totta perkele! Se oon minä.Timi Näinkö kyselee ja vastailee,ei siten tule kauheeta ristiriitaa? Pitäisköhän tota ryyppäämistä vähän vähentää? Vittu näitä hommia. |
Timi 22.05.2007 22:59:09 | |
---|
Pitäisköhän tota ryyppäämistä vähän vähentää? Pitäis!Eihän siinä ole järkeä. Kylmän viileesti! |
paice60 22.05.2007 23:01:20 | |
---|
Pitäis!Eihän siinä ole järkeä. No sitähän minäkin. Otetaas taas. Vittu näitä hommia. |
Timi 23.05.2007 07:51:35 | |
---|
No sitähän minäkin. Otetaas taas. Ei enää!Ny ollan töissä! Kylmän viileesti! |