Aihe: Megadeth
1 2 3 4 570 71 72 73 74121 122 123 124 125
DethBanger
16.05.2007 19:53:55
Nykymusiikissa rummut ei enää kuullosta luonnolliselta ja hyvältä samaan aikaan. Esim. Iron maidenin killersissä on jopa virvelin resonoinnit ja vastaavat jätetty mukaan, se jos mikä tekee elokkaamman yleissoundin.. No ei voi mitään.
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
Stalkah
16.05.2007 19:59:00

Tuo Jack Bauer-juttu tuossa kansilehdessä meni vähän ohi, joten voisiko joku hieman valaista?

Mutta itse levy on kyllä loistava. Ei yhtään turhaa biisiä ja kokonaisuus on vahva. Tyylillisesti tuntuisi olevan hiukan Youthanasiaa mutta nopeatempoisempaa.

en itsekään tajunnut tuota jack bauer juttua, mutta kai se niinku jotenki kerto siinä että megadeth on oikealla asialla tms. joku viisaampi voisi valaista asiaa. washington is next! kyllä kuulostaa aika kaksneloselta... vähä niinku edellisen levyn blackmail the universe

Helskatan hyvä levy on kyllä, sleepwalker, washington is next, never walk alone, a tout le monde... monia hyviä kappaleita, tosin soolot kuulostivat parilla ekalla levyn läpikuuntelukerralla aika tasapaksuilta ja soundi oli paikoittain aika imelä.. no, ehkä ne aukeavat sitten myöhemmin joskus.

kansitaide oli poikkeuksellisen komea verrattuna edelliseen joka sekään nyt ei sentään ollut mikään ihan paska, mutta tällä kertaa oli esim. keskiaukeaman taiteilu todella yksityiskohtaista ja sieltähän löytyi itse bändikin kun tarkemmin katsoo.

miinuksen antaisin kuitenkin paikoittain samojen riffien käytöstä, sleepwalkerin introssa on holy warsin riffin tapaista ja lyriikoiden alla oleva riffi on häiritsevän samanlainenkuin blackmail the universessä, mutta kokonaisuus kuitenkin ratkaisee joten ihan hyvä kappale se kuitenkin on.
plussaa antaisin kitaran normivireen käytöstä, näyttää että osaa pojat tehdä vielä silläkin kappaleita! (tätä nyt en sano mitenkään niin että muiden vireiden käyttäjät eivät osaisi :P)
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
Nieby
16.05.2007 20:20:22
On muuten suhteellisen lyhyt levy, mikä ei sinänsä ole huono asia.. Tai sitten on vaan niin viihdyttävää kamaa että aika tuntuu lyhyeltä..
www.aleksi-nieminen.magix.net "Life suck's and then you fucking die." -Ozzy Osbourne | Mitään en oo ottanu, ikinä en oo mitää ottanu. Ja jos joku muuta väittää ni aijjaijjai! Perkele.
kid ego
16.05.2007 20:21:30
Mun mielestä toi Jack Bauer -homma on naurettavaa, ja Mustainen YK-vastaista politiikkaa en tajua. Jenkithän sitä YK:ta jarruttelee veto-oikeudellaan. Mutta se politiikasta.

Daven riffikynä vaan ei tylsisty. Toivottavasti MD jaksaa vielä levyttää ja rundata paljon.
"Fysiikanlaithan ovat just semmosia niin kuin liikennessäännöt että jos ei viitti baarista tullessa odottaa vihreää niin voi kyllä kävellä linja-auton alle jos haluaa." -kokarek
Black Church
16.05.2007 20:30:14
Tänään ostin tuon uuden levyn ja sanon että MAHTAVA!!

Ekalla kuuntelukerralla levyssä ei tunnu olevan kuin 1 huonompi biisi eikä sekään huono.

sanoisin että 4/5
kid ego
16.05.2007 21:05:15
on HYVIN todennäköstä et United abominations jää viimeiseks megadethin studioalbumiksi. Kaikki Daven antamat haastattelut viittaa siihen suuntaan. "Tämä on minun viimeinen mahdollisuus......" ja vastaavaa on sanonu

Ois kyllä harmi. Varsinkin kun mulla ei ole mahdollisuutta nähdä Dethia tänä vuonna keikalla.
"Fysiikanlaithan ovat just semmosia niin kuin liikennessäännöt että jos ei viitti baarista tullessa odottaa vihreää niin voi kyllä kävellä linja-auton alle jos haluaa." -kokarek
c_barnes
17.05.2007 00:26:29
Duunipäivä sujui suht vauhdikkaasti tuon levyn tahdissa! Hyvät suondit, hyvät biisit ja nasevat sanat. En kyllä allekirjoita kaikkia Mustainen mielipiteitä (esim nuo YK-napinat), mutta nokkelasti kun kirjoittaa niin kyllähän sitä kuuntelee joka tapauksessa. Tosiaan, vähän yksipuolista tuo lead-osasto, ja Friedmanin sooloa alkuperäisessä A Tout Le Mondissa on kyllä paha pistää paremmaksi. Mutta perskeles, System Has Failed oli vahva paluu ja tämä levy on vielä pykälää tiukempi kaikin puolin!
Pojat möykkää: Amoral - Flesh Deformation
Kiviniemi
17.05.2007 11:39:42
Vaikuttaa siltä että nyt kun levy soi kolmatta kertaa niin tähän rupiaa pääsemään entistä tarkemmin sisälle ja vaikutelma parhaasta Megadeth-levystä sitten Youthanasian saa vahvistuksen! Koukkuja on paljon, riffit on maireita ja mutkikkaita ja sanoitukset ovat tällä kertaa jälleen täyttä Mustainea, poissa kun ovat esim. 1000 Times Goodbyes:n kaltaiset lällyt eroahdistuslallatukset.

Perkele että on hyvä meininki!
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
DethBanger
17.05.2007 12:06:12
"tilaus toimitettu" No jea, maanantaina sen taidan vasta saada. Oli sellanen käsitys että CDON toimittaa levyn ilmestymispäivänä mut se taiskin olla vähän liian kaukasta ajattelua, ku se toimiiki vissii ruotsista käsin tai jotain.
kouranka
17.05.2007 12:16:13

"tilaus toimitettu" No jea, maanantaina sen taidan vasta saada. Oli sellanen käsitys että CDON toimittaa levyn ilmestymispäivänä mut se taiskin olla vähän liian kaukasta ajattelua, ku se toimiiki vissii ruotsista käsin tai jotain.

Juu.. Elkee ny saatn tilatko mistään CDON:sta levyjä, jos haluatte julkaisupäiväksi. Tukekaa suomalaista, Äx, jne. Samalla hinnallakin varmaan saa.
Nyt herkutellaa!
Tohtori Tonus
17.05.2007 12:22:57
Juu.. Elkee ny saatn tilatko mistään CDON:sta levyjä, jos haluatte julkaisupäiväksi. Tukekaa suomalaista, Äx, jne. Samalla hinnallakin varmaan saa.

*kröhöm* Keltainen Jäänsärkijä *ahem*

Siellä olisi ollut jo tiistaina UA saatavilla, hintaan 16.90. Ja jos ostaa useamman levyn kerralla, niin itse olen ainakin saanut pientä huojennusta (XX.90 -> XX.50, ja joskus enemmänkin).

Laajat valikoimat ja hyvät hinnat. Häpeämätöntä mainostusta.
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
kid ego
17.05.2007 12:48:14
*kröhöm* Keltainen Jäänsärkijä *ahem*

Siellä olisi ollut jo tiistaina UA saatavilla, hintaan 16.90. Ja jos ostaa useamman levyn kerralla, niin itse olen ainakin saanut pientä huojennusta (XX.90 -> XX.50, ja joskus enemmänkin).

Laajat valikoimat ja hyvät hinnat. Häpeämätöntä mainostusta.

Jep mutta jos jäävät kiinni siitä että myyvät ennen julkaisupäivää, tulee sanktioita.
Parasite
17.05.2007 15:10:54
Jep mutta jos jäävät kiinni siitä että myyvät ennen julkaisupäivää, tulee sanktioita.

Muttei ostajalle.
"Blessed are the cheesemakers"
VR
17.05.2007 15:18:46
Kävin eilen hakemassa tuon uuden lätyn, ja täytyy myöntää että yllättävän kovan levyn ovat saaneet aikaiseksi. Se jokin kuitenkin puuttuu, eikä tämä Megadethin parhaimmistoon yllä.
Everything is a OK! YNWA
Apina Behavior
17.05.2007 20:53:33
Ihan saatanan kova levy tuo uus.
2 ekaa biisiä on rokkaa 100-0
kid ego
17.05.2007 20:55:33
Muttei ostajalle.

Ei tietenkään.
Askorbiinihappo
17.05.2007 21:04:17

Nyt kun ollaan kaikki levy kuultu, niin alotetaas tämmönen hauska juttu, että ruvetaan pohtimaan biisien sanomia, saa laittaa toki myös vanhoista levyistä.

Itse nyt sanoisin ainakin, että Burnt Ice on selkeästi jonkun huumausaineen käyttäjän tarina. Ja sitten vähän oudompana, että Never Walk Alonea itse pitäisin jonkinlaisena jeesus-biisinä, miettikääpä. En tied onko Mustaine ollut joku jumalanvihaaja ennen, mutta ainakin "I know your enemy, it was once was me", ja koko kertosäe viittaisi siihen, siis että puhuja olisi Jumala. Mustainehan löysi Jumalan 2002(?).

Jatkakaa ja naurakaa tolle mun selitykselle.
Sää ja mää Mää ja sää On yhdessä lutuista lällättää
DethBanger
17.05.2007 21:09:04 (muokattu 17.05.2007 21:09:40)
Mustainehan löysi Jumalan 2002(?).

Jatkakaa ja naurakaa tolle mun selitykselle.

Mustainehan laulaa peace sellsissä (on laulanu jo parikymmenttä vuotta), että "What do you mean i dont believe in god? Talk to him everyday"

Vissiin tosi kauan uskonu jumalaan, mutta 2002 aikoihin usko tais jotenki vahvistua? Dave poisti kaikkia biisejä settilistoilta. Esim. Anarchy in the U.K poistettiin koska siinä sanotaan "I am an antichrist", ja se ei enää kuulemma pidä paikkaansa :)
Sälski
18.05.2007 12:48:29

Mustainehan laulaa peace sellsissä (on laulanu jo parikymmenttä vuotta), että "What do you mean i dont believe in god? Talk to him everyday"

ehkäpä sarkastisesti sanottu?? koko biisi on aika sarkastinen, mutta ootteko huomannu että tossa singles megaboxin live versiossa mustaine laulaa että what do you mean i couldnt be the president of united states of america, tell you something he looks like an asshole, right? heh mua ainakin nauratti, tiiä teist :D
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)