Aihe: Ronald Juno-G:stä
1
Derfect
16.05.2007 11:02:41
Hei. On tullut aika ostaa parempi syntikka vanhan Rolandin tilalle. Olen miettinyt Roland Juno-G:n ostamista mutta kaipaisin vielä muiden arvioita kyseisestä soittimesta. Että kertokaa mielipiteenne ja jos jollain olisi ehdottaa muuta syntikkaa hintaluokasta 1000-1300e niin otan ilomielin ehdotuksia vastaan.
Adawolf
16.05.2007 11:59:48
Hei. On tullut aika ostaa parempi syntikka vanhan Rolandin tilalle. Olen miettinyt Roland Juno-G:n ostamista mutta kaipaisin vielä muiden arvioita kyseisestä soittimesta. Että kertokaa mielipiteenne ja jos jollain olisi ehdottaa muuta syntikkaa hintaluokasta 1000-1300e niin otan ilomielin ehdotuksia vastaan.

Tuohon hintaan sais jo käytetyn Fantom-X6:n, mieluummin sen sinuna ottaisin.
JPQ
16.05.2007 13:55:56 (muokattu 16.05.2007 13:56:16)

Riippuu sanoisin siitä haluaako "moniraiturin" vaiko kunnon samplerin
mä haluaisin jälkimäisen harmittaa vaan että fantom x6 jne katos tosi äkkiä markkinoilta mun mielestä. Uteliaisuus iski mikä on vanhan rolandin malli?
ps. juno-g paremman näköinen.
Synth
20.05.2007 22:31:35
Itsellä ollu Juno-G puolisen vuotta enkä vieläkään keksi parempaa vekotinta omaan käyttööni. Raituri on erinomainen, tosin lisäkamman hankinta tulee välttämättömäksi audioäänityksissä kun sitä audiota vakiosti mahtuu vain 23 sekuntia :(

Yhtenä miinuksena tulee ehkä tuo soundikirjasto mieleen... Määrältään se on laaja mutta mielikuvitusta on käytetty todella vähän. Tuntuu kuin kaikki soundit ovat vain mallinnuksia jostain aiemmasta. Esimerkiks E-piano puolelta on turha etsiä mitään upeeta e-pianoa vaan mitään rämisevää 70-luvun wurlitser mallinnosta hienompaa sieltä ei löydy... mihinkä minä sellasia tarttisin kun niin paskan kuulosta viitsi ees äänittää mihinkä.

Ja sitte missäs on tämä Holopaisen nopeasti syttyvä strings-soundi mikä löytyy Anttilan leluistakin??? Näistä kuivista orkesterimallinnoksista ei saa muokkaamallakaan sinne päinkään.

Tuntuu että kaikki mitä haen pitää hakea laitteen ulkopuolelta :(

Synthit ja matot palvelee melko hyvin ja harpsichordiin ja pianoon olen tyytyväinen mutta onko tekijöiltä päässyt unohtumaan että tämän piti olla jokkislaite eikä mikään musiikillinen aikamatka???
Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)