Aihe: Aerosmith Hartwall Areenalle
1 2 3 4 5 6 79 10 11 12 13
Mesikehrääjä
09.05.2007 11:13:05
Kokeile halvempia lippujen hintoja.

Mitä helvettiä kitiset? Kaikkien tuon luokan artistien liput maksavat nykyään tuon verran.
Joees
09.05.2007 11:57:22
Kokeile työntekoa?

Tää oli silti ehkä paskin kommentti täällä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
ozz3
09.05.2007 12:57:26
Kokeile työntekoa?

Kokeileppa sinä työnhakua.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
RocknRoll
09.05.2007 17:15:14
Kokeile työntekoa?

Mitä paskaa? Vaikka sitä kävisikin töissä, niin ei se oikeuta maksamaan kiskurihintoja lipusta. Olen sitä mieltä että hinnoissa sattuu olemaan kaksikymppiä liikaa.
Mesikehrääjä
09.05.2007 18:37:24
Kokeileppa sinä työnhakua.

Miksi ihmeessä?
ozz3
09.05.2007 20:28:05
Miksi ihmeessä?

Että tiedät kuinka vaikeaa on nuoren tällä hetkellä saada töitä pääkaupunkiseudulla. Siis peruskoulupohjalla.

Ja minkin mielestäni lippujen hinnasta voisi repiä ainakin 20€ pois.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Regalis Apertura
09.05.2007 20:56:43
Tapelkaa pojat saatte pullaa;).

Jospa pysyttäisi asiassa ok? Eiköhän aika monen mielestä lippujen hinnoista voisi leikata reilusti... Ihmettelen kyllä tuota Aerosmithin hinnoittelua itsekin. Mutta shit happens eli minkäs teet. Ei ne hinnat tällä laudalla valittamalla putoa kuitenkaan...
Mesikehrääjä
14.05.2007 18:44:28
Paljonkohan sinne on vielä tyhjää?
Mikke-poika
14.05.2007 20:35:19
Paljonkohan sinne on vielä tyhjää?

Joskus pari viikkoa lipunmyynnin alettua näytti Lippupalvelu että "muutamia" paikkoja vapaana. Ilmeisesti lippuja on palautunut myyntiin.

Oma veikkaukseni 8000 myytyä lippua (?)
Tympee Huttunen
16.05.2007 11:10:23
Pakko tunnustaa, että Aerosmith-tietämykseni perustui pelkästään erinomaiseen autobiografiaan ja myöhempien aikojen MTV-hiteille. Nyt kuitenkin ostin Anttilasta Aerosmith-boxin joka koostuu esikoisesta, Get Your Wingisistä ja Toys in the Attickista. Aivan mahtavaa menoa. Jos ummikolle soittaa vaikka esikoiselta jonkun biisin, ei hän varmasti tunnista sitä Aerosmithiksi. Steven Tyler kuulostaa täysin erilaiselta.
Joees
16.05.2007 14:29:55
Pakko tunnustaa, että Aerosmith-tietämykseni perustui pelkästään erinomaiseen autobiografiaan ja myöhempien aikojen MTV-hiteille. Nyt kuitenkin ostin Anttilasta Aerosmith-boxin joka koostuu esikoisesta, Get Your Wingisistä ja Toys in the Attickista. Aivan mahtavaa menoa. Jos ummikolle soittaa vaikka esikoiselta jonkun biisin, ei hän varmasti tunnista sitä Aerosmithiksi. Steven Tyler kuulostaa täysin erilaiselta.

Hienoa, olet oikealla tiellä, heh. Tuohon vielä Rocks ja sit lähti.

Itse tykkään vanhemmasta kamasta että myöskin "uudemmasta" kamasta. Joten siksipä mulle taitaa sopia biisit kuin biisit keikalla :-) Toki onhan noita toiveita.
weelie
16.05.2007 15:47:59 (muokattu 16.05.2007 15:50:00)
Nuo anttilan myymät boksit on kyllä hieno löytö. Kolme alkuperäistä CD:tä 12€ yhteensä. Ilman erillisiä kansia, toki. Itse ostin Van Morrisonin kolme levyisen.

Toys in the Attic on oma lempparini. Tokasta levystä en koskaan erikoisemmin pitänyt. Eka levy on enemmän sellaista perusbaarirokkia, ei ole oma saundi vielä niin vakiintunut, mutta hieno levy se on.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
weelie
16.05.2007 17:11:11
Rocks on kyllä mun Aerosmith suosikki ehdottomasti.

Niinhän se on monen muunkin, esim. Slashin.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Joees
16.05.2007 17:19:36
Niinhän se on monen muunkin, esim. Slashin.

Niin taitaa tehdä juu.
Regalis Apertura
17.05.2007 14:36:57
Meikäläiselle kaikki toimii (siis Nine Livesiin asti;))... Toys, Rocks, Done, Permanent, Pump erityisesti. Nine Livesilläkin on muutama helmi biisi.
Tympee Huttunen
17.05.2007 14:40:37
Mikä se levy on, jonka Aerosmith (kirjan mukaan) teki jossakin kartonossa, jossa soittajat makasivat huumehöyryissä eri huoneissa, eivätkä usein edes nähneet toisiaan. Tuottaja ravasi huoneiden välillä ja Joe Perry ampui välillä symbaaleja pellolla. Levyn nimeä ei muistaakseni kirjassa kerrottu, mutta voisi kuvitella ettei levy kovin vahva suoritus ollut.
Joees
17.05.2007 16:33:50
Mikä se levy on, jonka Aerosmith (kirjan mukaan) teki jossakin kartonossa, jossa soittajat makasivat huumehöyryissä eri huoneissa, eivätkä usein edes nähneet toisiaan. Tuottaja ravasi huoneiden välillä ja Joe Perry ampui välillä symbaaleja pellolla. Levyn nimeä ei muistaakseni kirjassa kerrottu, mutta voisi kuvitella ettei levy kovin vahva suoritus ollut.

Hehheh, mahtava stoori. Naureskelin aikanaan kun luin tuosta. Nyt just en muista levyä kyllä. Valitettavasti.
Tympee Huttunen
17.05.2007 16:36:57
Hehheh, mahtava stoori. Naureskelin aikanaan kun luin tuosta. Nyt just en muista levyä kyllä. Valitettavasti.

Muistaakseni levyn nimeä ei kirjassa edes kerrottu. Ajattelin vain, jos se olisi tullut julki jostain muista lähteistä.
Joees
17.05.2007 16:47:03
Muistaakseni levyn nimeä ei kirjassa edes kerrottu. Ajattelin vain, jos se olisi tullut julki jostain muista lähteistä.

En muista juurikaan kauheesti tosta kirjasta. Mutta jos siinä on kerrottu jotain ajankohtaa niin siitähän sitä voisi sitten päätellä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)