Aihe: P90 ja Statocaster.
1 2
Sammakko
08.01.2004 13:38:45

Saiskohan p90 mitenkään taiteiltua kiinno stratoon? Riittäisköhän jos vähän sahailis pleksiä?
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
Lord of the strings
08.01.2004 13:40:42
Pitäähän sitä runkoa vähän työstää, mikäli ei ole paikkaa humpparille.
Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree.
Juzzu
08.01.2004 13:49:40
Mun haaveni olisi rakentaa mahonkirunkoinen (ei maalattu) strato kahdella P-90:llä, ei pleksiä, lapa nurinpäin jne. Blueskone! :o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Sammakko
08.01.2004 13:53:19

Mun haaveni olisi rakentaa mahonkirunkoinen (ei maalattu) strato kahdella P-90:llä, ei pleksiä, lapa nurinpäin jne. Blueskone! :o)

ois hieno. mulla ois haaveena rakennuttaa leppärunkonen stratocaster strato yhdellä talla p90 sellä, ei pleksiä, ai maalia eikä lakkaa vaan jollain öljyllä (tai vastaavalla) käsitelty ja lapa nurinpäin.
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
P2
08.01.2004 13:54:59 (muokattu 08.01.2004 13:56:08)

Hitto, mietin eilen ihan samaa, eli mahonkirunkosta stratoo p-90:eillä ja reverse-lavalla, niinku nykysessäkin omatekemässä on, mutta en tiiä tulisko vähän liian härskin näkönen (ei Härskin)...

Edit: reverse-lavassa on se ongelma että vaatii vasurin koneiston, ja niitä ei oo käytettynä hirveesti liikkeellä. Aika halvakshan tommonen muuten tulis.
SURf
08.01.2004 14:15:40

Pirskules, olen funtsinu muuten samaa mutta oikeinpäin olevalla lavalla. (Ja ehkä humppareilla...) Sais käytettyä ton ylimääräsen kaulan poies.
Get a haircut and get a real job.
Huevos
08.01.2004 14:40:13

minuakin kiinnostais toi p-90 meininki...käyttikös se iommi joskus 70-l. p90?
Juzzu
08.01.2004 14:57:34
Jaaha, no nyt kaikki on sitten miettinyt samaa, vai niin. Taidankin patentoida tuon, heheh...
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
p130
10.01.2004 13:26:31 (muokattu 17.01.2004 11:57:18)

Heleppu homma: otetaan kaksi p-94 hompparia,...

Perhana! Taitavatkin mennä ne sinulta ostetut p-94:t ensimmäisenä stratoon testattavaksi... Saa LP pärjätä toistaiseksi vanhoilla mikeillä.

'91 stratossa kun on se pahamaineinen "uima-allasrouttaus" niin sinnehän mahtuu mitä vain ja parille humpparille tarkoitettu stratopleksikin löytyy jo valmiksi!!!

Näin ne suunnitelmat muuttuu... Tulis jo maanantai niin pääsisi postista hakemaan!!!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
sterbo
10.01.2004 16:27:03
p90 on soapbar, maailman tylyimmän näköinen.. p-94 olis hieno, kultaisella suojuksella.
"Vittu me mitään Paranoidia soiteta"
fox
10.01.2004 17:43:17

. Ja kaunis, kaunis visakoivuinen (tai vast.) viilu bodin päällä... Voi Dsiis! Eikä plexiä pilaamassa kokonaisuutta...

Ootkos Lilli ihan varma ettei ollu täysvisakoivuinen peli? Nimittäin Guitar Labran aikoihin Matti teki visakoivurunkoja.. Nimimerkillä "Onmullakinsemmonen" =)
Lilli
10.01.2004 21:32:29
Ootkos Lilli ihan varma ettei ollu täysvisakoivuinen peli? Nimittäin Guitar Labran aikoihin Matti teki visakoivurunkoja.. Nimimerkillä "Onmullakinsemmonen" =)

Itse asiassa en tiedä. Mutta painosta päätellen ei ollut koivua tai muuta raskasta matskua. Lisäksi epäilen, että kansiviilu ei ollut visaa, mutta jotain hiukan samantyylistä puuta. - Tarkemmin tietäisi kitaran varsinainen tekijä, jonka nimeä en voi paljastaa...
- Same thing that made you live / can kill you in the end.
sihvoh
10.01.2004 22:37:53
Taitavatkin mennä ne sinulta ostetut p-94:t ensimmäisenä stratoon testattavaksi... Saa LP pärjätä toistaiseksi vanhoilla mikeillä.

Voinpa melkein sanoa etukäteen, että yllätyt kuinka hyviltä ne siinä Stratossa kuulostavat. Kerrothan sitten kuinka kävi.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
p130
17.01.2004 12:03:35

Voinpa melkein sanoa etukäteen, että yllätyt kuinka hyviltä ne siinä Stratossa kuulostavat. Kerrothan sitten kuinka kävi.

Ahh! Herkullinen soundi!!!

Voipi olla että tulevat olemaan jatkossa stratossa muo p-94:t. Mutta pitäähän ne Les Paulissakin testata jossakin vaiheessa. Pahimmillaan joutuu hankkimaan vielä toiset vastaavat ;)

Saisipa Chris Kinman ne hurinattomat P-90:t aikaiseksi kun on kerran nettisivullaankin jo useamman vuoden kertonut kehitystyön olevan kesken... Mutta kai äijä on sen verran perfektionisti ettei mitään keskeneräistä julkaise. Hyvä niin.
Aardfather
18.01.2004 08:16:01 (muokattu 18.01.2004 08:16:55)
Itelläni on mahonkikoppainen ja kaulainen Ibanezin JS-700 P-90 mikeillä ja on kyllä hyvä murea soundi. Koppa on siis stratomallinen mutta vaan sulavalinjaisempi. Todella kevyt ja mukavan tuntuinen soittaa.

- Aardfather
sihvoh
19.01.2004 00:00:06 (muokattu 19.01.2004 00:26:07)
Saisipa Chris Kinman ne hurinattomat P-90:t aikaiseksi...

Kun suojaukset ovat asialliset, niin ei nuo kauheasti hurise. Olen itse miettinyt, että pitäisiköhän kokeilla Z90-mikkejä Gibson Les Paul Speciaalissa.

Valmistajan sivusto: http://www.harmonicdesign.net

LISÄYS: (Kent Amstrong olisi halpa vaihtoehto)
http://www.wdmusicproducts.com/Merc … Code=WMPI&Category_Code=P90FMLY
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
askomiko
19.01.2004 00:04:49
Mulla on jazzmasterin mikit stratossa, ilmeisesti hieman P90-sukulaisia. Ainakin ulkonäöltään.. Soundi on kiva, isompi kuin perussinglessä, mutta ei kovempi teholtaan.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Kossu
19.01.2004 08:41:18
Toimiva yhdistelmä. Ry Cooder taisi olla ensimmäinen jolla olen nähnyt Straton P90 mikeillä.

Fenderhän tekee nykyään Srat-O-sonic mallia jossa on P90-mikit, mutta malli on rakenteellisesti lähinnä Les Paul junior jossa on Fenderin mensuuri.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
p130
19.01.2004 08:47:47

Kun suojaukset ovat asialliset, niin ei nuo kauheasti hurise. Olen itse miettinyt, että pitäisiköhän kokeilla Z90-mikkejä Gibson Les Paul Speciaalissa.

LISÄYS: (Kent Amstrong olisi halpa vaihtoehto)

No eivät ne kyllä kauheasti hurisekaan... Stratossa on suojaukset "viimeisen päälle" mutta kun siinä ehti tottua hurinattomiin mikkeihin niin eron huomaa...

Noita molempia, sekä HD:tä että KA:tahan kehutaan yleisesti... Jos tulee vielä humppariP90:n tarve kokeilen Armstrongia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)