JUKE73 14.05.2007 18:28:12 (muokattu 17.05.2007 13:59:30) | |
---|
Ois tarkotus hankkia toinen kitara tässä jossain vaiheessa.. Se olis sitten puoliakustinen. Ehdotelkaas nyt joitain hyviä kitaroita! =) Tässä ois vaatimukset: Sen pitää olla hyvälaatuinen, LES PAUL-muotoinen, (mieluiten)musta, ja Viikate-soundeihin sopiva. Hintaraja olis tossa jonkin verran alle 1000€. Kiitos! :D Viikate rocks!!!! |
cruel_destiny 14.05.2007 18:30:39 | |
---|
jos muistellaan oikein, niin viikatteen jonkun jätkän se puoliakustinen taisi olla täytetty jollain sisältä, jolloin se ei oikeen vastaa puoliakustista, onko sitten oikeasti tarvetta puoliakustiselle, jos viikate saundeja halajat? Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |
Jungleman 14.05.2007 18:47:23 | |
---|
Viikatteesta en tiedä mitään, mutta jos puoliakustisella tarkoitetaan ES-335 -tyyppistä keppiä, Yamahalla on vastustamattoman houkuttelea halpismalli, myös mustana: http://www.thomann.de/fi/yamaha_sa500_bl.htm Tuollaista olen muutamaan otteeseen hipelöinyt ja tekisi kovasti mieli. Hinta-/laatusuhde vaikuttaisi olevan kohdillaan, kaula on minun käteeni tarpeeksi tukeva, ulkonäkö on hiukan persoonallisempi kuin keskimääräisissä ES-335 -kopioissa. Ibanezillakin on vastaava malli, suunnilleen saman hintaisenakin, tosin mustaa ei taida tällä hetkellä valikoimista löytyä. Siinä taas on onnettoman ohuen tuntuinen kaula - toiset tykkää, minä en. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
masterhat 14.05.2007 18:50:38 (muokattu 14.05.2007 18:52:47) | |
---|
entäs gretzkyt? ja osaako joku sanoa mikä kovakotelo olisi sopiva electromaticille, kun käsittääkseni ihan GRETSCHin koteloita ei tuolta löydy E: siis thomannilta ei löydy |
Mäci 14.05.2007 23:12:55 | |
---|
Kaukana väijyy ystäviä. |
Fortune 14.05.2007 23:14:02 | |
---|
entäs gretzkyt? ja osaako joku sanoa mikä kovakotelo olisi sopiva electromaticille, kun käsittääkseni ihan GRETSCHin koteloita ei tuolta löydy E: siis thomannilta ei löydy Normaali jumboakustisen kotelo käy, sellainen oli aikanaan omassa Electromatic Hollow bodyssä ja sopi ihan juuri ja täydellisesti. Look behind you, a three-necked guitar!
|
masterhat 15.05.2007 01:51:26 | |
---|
|
Epiphone Sheraton II Aikoinaan ollut tuollainen burstina. Hieno ulkoisesti ja mukavan tumma 1/2-akustisen soundi. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
masterhat 15.05.2007 19:53:39 | |
---|
Mitäs suosittelisitte brittipopahtavaan menoon, sellasta kirkas sointista puolakkaria etsiskelen. Grezky tekis mieli hommata, mutta kyseisen kitaran saisi vasta ensi syksynä, sekin tilattuna, joten ajattelin jotain hieman edulliempaa kitaraa, tremolotallalla. Onkos ibanezit Afs:t minkälaisia soiniltaan? Olisi yksi käytetty kiikarissa |
Guildfinger 16.05.2007 14:09:39 | |
---|
Hmm..ellen väärin muista, niin Viikatteella olen tainnut nähdä Washburnin stagella. Osta silti joku parempi. Gretsch electromatic on hintaansa nähden hieno ja ihan ok...yksilö kannattaa tarkistaa, kun Kiinassa tehdystä puhutaan. Muista myös Dearmondit! Kasari Ibanezit, Yamahat, Vantaget, Washburnit = Japan! |
Tomtom 16.05.2007 14:30:35 | |
---|
Mitäs suosittelisitte brittipopahtavaan menoon, sellasta kirkas sointista puolakkaria etsiskelen. Grezky tekis mieli hommata, mutta kyseisen kitaran saisi vasta ensi syksynä, sekin tilattuna, joten ajattelin jotain hieman edulliempaa kitaraa, tremolotallalla. Mites olis Epin Wildkat? LP:n kokoinen ontto runko, bisgsby ja P90- mikit. Mulla oli joskus tuommoinen ja tykkäsin kovasti. Liikkuu käytettynäkin sillointällöin. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Joees 16.05.2007 14:32:06 | |
---|
Mites olis Epin Wildkat? LP:n kokoinen ontto runko, bisgsby ja P90- mikit. Mulla oli joskus tuommoinen ja tykkäsin kovasti. Liikkuu käytettynäkin sillointällöin. Oliks tässä se perhanan ruma maalaus? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
PIM 16.05.2007 14:37:32 | |
---|
Oliks tässä se perhanan ruma maalaus? Tarkoita varmaan AlleyCatia, jossa oli se liekkikuvio? |
Tomtom 16.05.2007 14:40:25 (muokattu 16.05.2007 14:41:09) | |
---|
Tarkoita varmaan AlleyCatia, jossa oli se liekkikuvio? Joo se on se. Wildkatissa on loimuviilu, eli ei lieskoja. Mun willikissa oli nimenomaan PeteH:lta hankittu. Ostaisin sen takas jos vaan löytäisin. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Terry Pantheras 16.05.2007 14:49:10 | |
---|
Epiphonen Jorma Kaukonen, siin on Bigsby ja muutenkin kaikinpuolin mainio peli, kts omakuva. Screw you guys, I'm going home... |
masterhat 16.05.2007 15:00:18 | |
---|
Epiphonen Jorma Kaukonen, siin on Bigsby ja muutenkin kaikinpuolin mainio peli, kts omakuva. tuollasella oon joskus soitellutkin, ja mukavan tuntuinen peli. Saakos noita uutena enää mistään? |
Terry Pantheras 16.05.2007 15:09:29 | |
---|
tuollasella oon joskus soitellutkin, ja mukavan tuntuinen peli. Saakos noita uutena enää mistään? Eipä ainakaan Helsingin Fasulla ollut enää viimeksi kun kävin. Paljon kuulemma myivät niitä, varsinkin Suomessa. Moisella veti näemmä Andykin toissa kesänä Ruisrockissa, olipa se sitten negatiivista tai positiivista mainosta... :) Screw you guys, I'm going home... |
Estranged 16.05.2007 15:14:54 | |
---|
tuollasella oon joskus soitellutkin, ja mukavan tuntuinen peli. Saakos noita uutena enää mistään? Ei taida Epiphonen sivuillakaan enään tuota, en ainakaan pikaisella vilkaisulla huomannut. "Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi." |
duc 16.05.2007 15:22:21 | |
---|
|
ire25 16.05.2007 21:22:55 | |
---|
entäs Hagström merkkinen kitara, maanantaina just ostin ja on erittäin hyvä ääni. mun oma kuvasta näet millainen se on. ovh oli 590 euroa mutta sain 140 euroa alennusta. |