Aihe: Tv-sarjoja dvd:lle!
1 2
Noita
11.05.2007 22:55:30
Olenko vain ajastani jäljessä vai miksi minusta tuntuu että nopeassa ajassa kauppoihin on nyt alkanut tulla hurjasti uusia ja vanhoja tv-sarjoja dvd-bokseissa tuotantokausittain? Ensin bongasin Takenin, joka on muuten huippu, mutta sitten jopa Mac Gyver ilmestyi näiden boksien kansiin, ja sitten jopa Bonanza! Siis aivan mahtavaa. Tokihan näitä katselisi ja katseleekin halvemmalla tv:stä, mutta kun kaikkia sarjoja ei uusita televisiossa. Siispä nämä dvd:t ovat hieno juttu.

Mitä, erityisesti vanhoja, tv-sarjoja haluaisitte julkaistavan dvd:llä?

Itse odottaisin mm. Safiiria ja Terästä, Avaruusasema Alfaa ja Sledge Hammeria, joita nuorempana seurasin uskollisesti. Ensiksi mainittu on ainakin julkaistu jossakin, mutta Suomeen ei tuo ole vielä saapunut.

Monty Pythonit onneksi löytyvät meidän kirjastosta vhs:änä, ja Hopeanuolet pian omasta hyllystä.
En allekirjoita.
Joees
11.05.2007 23:01:29
Mä haluan että loputkin Seinfeldin kaudet tulisivat jo ;-)
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Ronsto
11.05.2007 23:04:05

Sledge Hammer!

Aivan liian aliarvostettu sarja :/
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Noita
11.05.2007 23:05:30
Niin ja tietysti vinkkejä saa antaa jos jossakin on saatavilla näitä sarjoja..
En allekirjoita.
Rotuvaari
11.05.2007 23:34:28
Sledge Hammeria odotan minäkin todella paljon. Jollain kinkyllä tapaa myös Trabant Expressiä, joka oli, varsinkin ensimmäinen tuotantokausi, paljon parempi kuin Vintiöt. Ne oli niitä aikoja, kun Kari Hietalahti oli vielä hauska. Youtubessakaan noita ei ole näkynyt, mutta mieleen tulvahtaa heti monta hyvää Suomi-sketsiä. Esimerkiksi itseään toistava, mutta silti hykerryttävä hupailu, jossa Kari Hietalahti esittää myöhään kotiinpalaavaa miestä ja Santeri Kinnunen makuuhuoneessa makaavaa vaimoa.

Mies: (miettii mielessään, että olipas taas reissu ja on huulipunan tahrima)
Vaimo: Missä sä oot ollut?
Mies: Olin... Urpolla. Pelattiin... Monopolia. Urpo osti Erottajan.
Vaimo: Etpäs ollut! Urpolla on Dictionary!
Mies: (miettii: Mieti! Mieti! Taustalla soi Tappajahain tunnari)
Vaimo: (ilmestyy ovensuuhun) Sika!
Mies: Tuli tuossa mieleen, että voisi sisustaa tämän eteisen uusiksi näin tällain ja tuota...

Ja sitten tietty yllä jo mainittu Pythonien Lentävä Sirkus, mikä varmaan ilmestyykin suomenkielisillä teksteillä kunhan YLE on saanut uusittua sarjan(?). Niinhän se Yleensä menee...
Vastarannan kiiskikin on yksinäinen avomerellä.
mathias
11.05.2007 23:41:26
Sledge Hammeria odotan minäkin todella paljon.

Löytyy tuokin loistosarja play.comista. 1. kausi 18,49e ja 2. kausi 17,49e. Ja kaikenlisäksi postimaksut sisältyy hintaan.
Noita
12.05.2007 00:01:22
Löytyy tuokin loistosarja play.comista. 1. kausi 18,49e ja 2. kausi 17,49e. Ja kaikenlisäksi postimaksut sisältyy hintaan.

Ei tietenkään suomeksi tekstitettynä.. mutta on kyllä niin legendaarinen sarja että etenkin noin halvalla menee vaikka englanniksi ja osaahan nuo jaksot jo melkein ulkoa... ;) "Trust me.. I know what I'm doing"
En allekirjoita.
obiwan
12.05.2007 00:05:36 (muokattu 12.05.2007 00:06:22)
Kyllä, Trabant Express!

Tuo maanmainio Vintiöiden sisarsarja lähtee kyllä heti ostoon, kun DVD:lle joskus julkaistaan. Toiveet on kovat, onhan kyseinen tekele sijalla 3. toivotuimpien DVD-julkaisujen listalla osoitteessa http://www.dvdkotelo.com/

"Katooo... Ravolta ja Mosse!!" :D
Jarkko G.
12.05.2007 00:14:59
Mä haluan että loputkin Seinfeldin kaudet tulisivat jo ;-)

Se 8.kausi tuleekin ihan kuukauden päästä .. heti ostamassa olen.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Jarkko G.
12.05.2007 00:16:08
Kyllä, Trabant Express!

Tuo maanmainio Vintiöiden sisarsarja lähtee kyllä heti ostoon, kun DVD:lle joskus julkaistaan. Toiveet on kovat, onhan kyseinen tekele sijalla 3. toivotuimpien DVD-julkaisujen listalla osoitteessa http://www.dvdkotelo.com/

"Katooo... Ravolta ja Mosse!!" :D

Heh Jasso Laamanen :)
En kyllä paljoa muista tuosta, mutta taisi olla yhtä älyvapaata (lue: suurimman osan mielestä paskaa).

"Ei myö tiietä .. myö ajetaan vaan mopoilla)
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Spawn
12.05.2007 00:52:42
Ja sitten tietty yllä jo mainittu Pythonien Lentävä Sirkus, mikä varmaan ilmestyykin suomenkielisillä teksteillä kunhan YLE on saanut uusittua sarjan(?). Niinhän se Yleensä menee...

Ainakin itse olen nähnyt Pythonien Lentävän Sirkuksen suomenkielisiä kausibokseja paikallisessa Free Record Shopissa. Näkyisi myös Dischopissa olevan: http://www.discshop.fi/shop/ds_prod … fi&subsite=movies&&ref=
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Rotuvaari
12.05.2007 01:22:16
Ainakin itse olen nähnyt Pythonien Lentävän Sirkuksen suomenkielisiä kausibokseja paikallisessa Free Record Shopissa. Näkyisi myös Dischopissa olevan: http://www.discshop.fi/shop/ds_prod … fi&subsite=movies&&ref=

Vau. Perun puheet pahani. Kaksi ensimmäistä kautta näköjään saatavilla jo. Pitemmittä puheitta tilaamaan ja kohtapuoleen näyttäisivät ilmestyvän kolmas ja neljäs kausikin. Kyllä tätä sai kauan odottaa!
Vastarannan kiiskikin on yksinäinen avomerellä.
RocknRoll
12.05.2007 13:54:37
Välittömästi tuli mieleen Rantojen kunkku (Son of the beach) suomiteksteillä.
mie666
12.05.2007 15:02:07
Kyllä, Trabant Express!

kyllä. todellakin . kyllä ! "-3 viikkoo löysää , mitä tehään ?" - "ajetaa auto mereen "
Oh, yep... Gothenburg
L4t3
12.05.2007 15:09:39
The Fresh Prince of Bel-Air olis ihan kiva jos löytäis DVD:lle
Hevarit tappaa räpärit.
lasol
15.05.2007 09:40:44
Brisco County JR. eli Veijari Nimeltä Brisco, kai sitä jostain netistä sais ulkomaan kielellä tilattuakin.
ei siis, on siis
konnamatti
15.05.2007 12:31:28
Syyskuu2007
Lihaksia ja luoteja, Kummelin Vanaja-sarja osa 1, 5.9.

Omg!

Vielä kun "Lääkärit tulessa" saadaan. Sledge Hammer ja Son of the Beach myös äkkiä. Niin älyvapaata huumoria saa hakea kaukaa (ulkomailta näköjään).
"[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu"
Prophet
15.05.2007 13:14:19
Missä viipyy kotimaisten sarjojen, Rintamäkeläiset, Seitsemän veljestä, Kiimaiset poliisit, Alhola, Autovaras, Vihreän kullan maa, Cafe Kirpputori ja Camping Satumaa, ultimate edition dvd-boksi? Ehkäpä jo jouluksi?
Veco
15.05.2007 14:10:58
Välittömästi tuli mieleen Rantojen kunkku (Son of the beach) suomiteksteillä.

Tuo on vaan suht tylsä jos lukee pelkästään tekstit, vähän sama jos Police Squadia kattois teksteillä. Eli suurin osa huumorista on verbaalista. Huippu sarja joka tapauksessa.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)