Aihe: Taustoja
1
v071jak
14.05.2007 21:27:16
Olisiko kenelläkään linkkiä mistä voisi saada jonkinmoisia valmiita taustoja biiseihin, siis missä olisi rummut, basso ja jne mutta ei kitaraa, voisi sitten itse soitella mukana ja keksiä omiaan.. Kiitoksia vastauksista : )
h.e.k.a
14.05.2007 21:48:02
Olen itse vääntänyt joitain taustoja niin, että etsin valmiita midiversioita kappaleista, jaan soittimet omille raidoilleen (Cubasessa), ja yritän hyödyntää näin valmiit midiraidat. Rummut vedän DrumCoren kautta, jotta saan kunnon soundit, ja mahdollisesti basso- ja synaraidat myös esim. Reasonin kautta. Loput joutuu yleensä itse lisäämään, mutta ihan siedettävät taustat näinkin syntyy.
"I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osborne
Lennu
14.05.2007 21:52:02

Hehheh. Hirvee säätö, kun haluaa vähän soitella. Ajella 400 euron softaa rewirena vähintään 400 euron isäntäsoftassa. Ei kaikki kuitenkaan ihan niin tykkejä softia tartte, jos haluu vaan omaksi ilokseen tilutella.
Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne.
Jaqqi1991
14.05.2007 23:55:21
http://www.guitarbt.com/

Vähän hitaasti tosin latautuvat tuolta
We may be humans, but were still animals
h.e.k.a
15.05.2007 08:53:21
Hehheh. Hirvee säätö, kun haluaa vähän soitella. Ajella 400 euron softaa rewirena vähintään 400 euron isäntäsoftassa. Ei kaikki kuitenkaan ihan niin tykkejä softia tartte, jos haluu vaan omaksi ilokseen tilutella.

Totta, mutta kun nuo softat jo löytyy (ei, en ole hankkinut kyseisiä ohjelmia vain tähän tarkoitukseen...) niin itse ainakin mielelläni hyödynnän niitä myös tällaisissa projekteissa. Valmiit mp3-taustat voi sitten laittaa tulemaan esim. Microcuben aux-liitännän kautta, jolloin voi jamitella missä tahansa, varsinkin toi loota toimii myös paristoilla....

=> v071jak: jos tarvetta on, niin voin toki lähettää esimerkin teikäläiselle, tosin valikoima ei vielä kovin suuri ole, kun lapsenhoito vie tällä hetkellä suurimman osan ajasta...
"I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osborne
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)