wrshredder 13.05.2007 22:18:27 | |
---|
Kyl noita yhteissoittoja on ainaki 3/3:ssa. Sellasella voi korvata yhen kappaleista. Eli voi hyvin ottaa vaikka jonku kitaraduo tai -trio biisin. Tai sitte yhteissoittoo muiden soittimien kanssa. Orkesterien kans se on varmaa kyl jo eri juttu.. Itte soitin just yhen kappaleen Carmenista kahen huilun kans ja oli ihan kivaa, vaik kolme kitaraa olis ollu siistimpää. Juu ni pitäs olla. On pitänyt opelta kysyäkkin mutta ei oo ollu tunteja pariin viikkoon eri syistä. Tosin törmäsin opeen konsertissa mutten muistanut. Sääh. Anna mä arvaan ,se oli Les Toreadors? :) |
holmem 14.05.2007 11:59:27 | |
---|
Eipä ollukkaa :D soitettiin Chanson bohème. Sil tais olla joku toinenki nimi mut en kyl muista mikä se oli. |
Puhuitte aiemmin vivaldin d-duuri konsertosta, oiskohan kyseessä mahdollisesti sama concerto grosso jota mekin on soitettu? =) jatkan myöhemmin viestiä kiire moi edit: noniin, vihdoinki kotona :P joo eli me soitettiin Vivaldin concerto grosso op.3 nr. 8 (jonkinäköine sovitus 6:lle kitaralle). osat tais mennä et Allegro - Larghetto (vissii con spiritoso) - Allegro |
holmem 14.05.2007 21:03:56 | |
---|
Mä tarkotin ainaki Vivaldin d-duuri konserttoa, taitaa olla RV 93. (Siinä on osat allegro giusto, largo ja allegro.) En sitte tiiä onko sama asia. Ja sen carmenin kappaleen se toinen nimi oli "Les tringles des sistres tintaient" tjsp. |
wrshredder 15.05.2007 01:31:06 (muokattu 15.05.2007 01:31:53) | |
---|
Mä tarkotin ainaki Vivaldin d-duuri konserttoa, taitaa olla RV 93. Juu tämä juuri. Hieno konsertto mielestäni. Ajattelin ostaa John Williamsin 2cdn boksin The Great Guitar Concertos jossa on mm tämä konsertto. Olis melko komia paketti: http://www.amazon.com/Great-Guitar- … ertos-guitar-Williams/dp/B0000026P7 Ajattelin perehtyä vähän paremmin kitarakonsertoihin. Tosin makso paikallisessa levykaupassa jotai 36e? Vähä liikaa just ny.. |
holmem 15.05.2007 08:54:04 | |
---|
Joo mulla on just toi levy just lainassa kirjastosta:D on hyvä levy kyl. |
Sfp 15.05.2007 21:15:13 | |
---|
Niin siis tuutteko tonne Lempäälä soi tapahtuman kitarakurssille vai tampere guitar festivaliin?:) Doom all over the world. |
wrshredder 15.05.2007 21:34:55 | |
---|
Niin siis tuutteko tonne Lempäälä soi tapahtuman kitarakurssille vai tampere guitar festivaliin?:) Mä olisin ainakin tulossa ihan kumpaankin ,mutta Lempäälästä ei oo vielä vastattu mitään! Ei vastaa sähköposteihin eikä mitään.. :/ Pitäs varmaa soittaa sinne tai jotai ,Nieminen sentää pyysi mua sinne ,tekis kyllä mieli mennä. kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
holmem 15.05.2007 22:40:21 | |
---|
Mä oon tulossa vaan Tampereelle, ei aika riitä muuhun ku pitää vähä ehtii tienataki kesätöissä. |
wrshredder 15.05.2007 22:45:30 | |
---|
Mä oon tulossa vaan Tampereelle, ei aika riitä muuhun ku pitää vähä ehtii tienataki kesätöissä. Kyllä sitä ehtii sitten tienata kuuluisana kitaristina. (toi on mun epätoivoinen motto) :P kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
okkis 17.05.2007 12:15:03 | |
---|
joo tampereelle vaan... :P |
wrshredder 18.05.2007 20:35:23 | |
---|
Wou. TGF tuli leirikirje sähköpostiin. Siinä on aikataulut ja muuta juttua.. Dämn. Tässähän tulee kiire ohjelmiston kanssa... kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
holmem 18.05.2007 23:05:21 | |
---|
Joo niin rupee tulee...ittel on vähä vaihees viel kappaleet et saa pistää hihat heilumaan :D |
okkis 20.05.2007 13:43:32 | |
---|
mitkä kappaleet?! mitkä kappaleet?! mitä ohjelmistoa?! :D itte kävin vklp hesas, ehdin hetken jopa pyörähtää siellä keskustan Fazerin musiikkiliikkeessä, ostin sit ton Vivaldin RV93, jos se nimi nyt se oli. Damn ois tehny mieli tyhjää koko liike, ei vaan aika riittäny :P |
wrshredder 20.05.2007 17:24:41 | |
---|
mitkä kappaleet?! mitkä kappaleet?! mitä ohjelmistoa?! :D itte kävin vklp hesas, ehdin hetken jopa pyörähtää siellä keskustan Fazerin musiikkiliikkeessä, ostin sit ton Vivaldin RV93, jos se nimi nyt se oli. Damn ois tehny mieli tyhjää koko liike, ei vaan aika riittäny :P Mitäs oli hintaa nuoteilla? Vois muuten piipahtaa tuolla jos satun kesällä siskon luo helsinkiin eksymään. kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
holmem 20.05.2007 19:19:16 | |
---|
Siis ostitko nuotit vai levyn? Ja tosiaan, paljon makso? Jos nuotit ostit niin oli kyl aika ihme et niil sattu olemaan se siel valmiina, itte en oo varmaan koskaan saanu nuotteja sielt suoraan mukaan vaan aina pitää venata pari kuukautta ennenku saapuu jostai ulkomailta tms. |
okkis 20.05.2007 23:05:52 | |
---|
joo nuotit nuotit ;) 29,70€ tais olla.. |
wrshredder 22.05.2007 20:08:50 (muokattu 22.05.2007 20:12:10) | |
---|
Juuh ,eli oon menossa sinne Lempääläänkin. Soitin sinne ja sano että pääsen. Hienoa että saa jonkin verran puuhaa kesäksikin. Pysyy soittotatsi kunnolla kunnes opiskelut taas jatkuu ,tosin kyllä kesälläkin tietenkin soitettua muutenkin mutta kurssit painostaa harjottelemaan. Sinne Vammalaan en taida enään ilmoittautuakaan kon huomasin että peijjoona olis tullu yhteensä jotain 1000e noista maksuista :D Jos pistäs loput rahoista vaikka nuotteihin ja musiikkiin tai jotain. Tulee Puolassakin käytyä joskus syksyllä niin vois sieltä pongata mahdollisesti joku halpa nuottikauppa.. e: okkis muuten ,miten tutkinto meni? kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
Sfp 23.05.2007 08:28:25 | |
---|
Oletko shredderi hakenut konservatorioiden ammattipuolelle nyt? Doom all over the world. |
wrshredder 23.05.2007 10:27:43 | |
---|
Oletko shredderi hakenut konservatorioiden ammattipuolelle nyt? Ehän mä nyt vielä. Vuos vielä että pääsen 3/3 eroon niin sit vasta. Miks kysyit? kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |