Pylkkänen 09.05.2007 19:19:56 | |
---|
Huh huh. Ensinnäkin ,tuota kyseistä kohtaa en muistanut ,mutta nyt kätevästi muistutit siitä. Jota en olisi halunnut.. Toiseksi ,telkkarisarja keskusteluihin harvemmin halutaan spoilereita. Ok, olen pahoillani. Tarkoitus ei ollut spoilata. Toivottavasti tuosta kukaan muu vihiä saanut! Mutta en usko, etenkään jos eivät ole jaksoa nähneet. Viikset miehen tekee! |
OZ on heroiinia. Sitä pitää saada koko ajan lisää. Jos ei saa, alkaa tulla vieroitusoireita. Tarvitsen kaikki kausiboksit HETI! |
Bonesaw 14.05.2007 18:39:32 | |
---|
OZ on heroiinia. Sitä pitää saada koko ajan lisää. Jos ei saa, alkaa tulla vieroitusoireita. Tarvitsen kaikki kausiboksit HETI! Huh. Meikäkin katteli just kovolta vanhoja jaksoja. Huomenna uus,eikä malttaisi odottaa. Joo'o |
wrshredder 14.05.2007 18:44:08 | |
---|
Huomenna uus,eikä malttaisi odottaa. Tarkoita kai tänään? Tänään on maanantai ,tänään tulee Oz. :) |
Bonesaw 14.05.2007 18:46:15 | |
---|
Tarkoita kai tänään? Tänään on maanantai ,tänään tulee Oz. :) Niinjoo. Menee sekasin,kun paan nauhalle ja katon vasta huomenna. Tänään siis. Joo'o |
kouranka 14.05.2007 21:44:04 (muokattu 14.05.2007 22:07:58) | |
---|
Tänään kahoin viime kahen viikon Ozit putkeen. Hyviä uusia käänteitä löytyy. Keller oli aika tyly jätkä.. Joo spoilerit pois ihan kokonaan. Voiskohan tohon otsikkoon lisätä jotain mikä viittas siihen, että täällä ei tiedetä eikä haluta tietää tulevasta mitään. Kyllä voi. T: Oz-fani Moderaattori Nyt herkutellaa! |
Terrorwrist300 15.05.2007 00:13:35 | |
---|
Method Man!! |
LamaAjanElvis 15.05.2007 00:24:41 | |
---|
Hyvin menee taas. |
Tietysti Pauligin 15.05.2007 00:36:54 | |
---|
Johan oli, Ozin Kauniit ja Rohkeat-spesiaali. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
wrshredder 15.05.2007 01:38:50 | |
---|
Haha! Alvarez veteli kunnon thv-settiä. Parhautta. :P |
MV 15.05.2007 08:26:37 | |
---|
Oli tosi tiukka jakso. Näistä mitä itse olen nähnyt niin varmaan paras. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
RocknRoll 15.05.2007 12:20:08 | |
---|
Pitihän se arvata kun kummallisen näköinen pieni mies nimeltään Steve Buscemi ohjaa jakson Oziin, niin paskan hieromiseksi se menee. :D Toi pillerihomma nyt on aika naurettava, ja toiseksi alkoi ärsyttämään se että väkipakolla täytyy jonkun aina kuolla sarjassa. Mitään muuta valittamista sarjasta ei ole toistaiseksi kyllä löytynyt, ja niin muistelinkin. Muistin kyllä että Adebisi olisi ollut pidempään sarjassa mukana. |
Joees 15.05.2007 13:57:49 | |
---|
Pitihän se arvata kun kummallisen näköinen pieni mies nimeltään Steve Buscemi ohjaa jakson Oziin, niin paskan hieromiseksi se menee. :D Toi pillerihomma nyt on aika naurettava, ja toiseksi alkoi ärsyttämään se että väkipakolla täytyy jonkun aina kuolla sarjassa. Mitään muuta valittamista sarjasta ei ole toistaiseksi kyllä löytynyt, ja niin muistelinkin. Muistin kyllä että Adebisi olisi ollut pidempään sarjassa mukana. Jaksossa jossa esitellään vankila-aseita ei voida välttyä jonkun kuolemiselta :-) Ja se väkivalta on osa tota juttua. Ja, eihän tossa joka jaksossa oo joku delannut... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
RocknRoll 15.05.2007 14:14:19 | |
---|
Juu tiedän, että se on yksi sarjan kantavista voimista. Kertoihan ne näyttelijätkin aikanaan että vittumainen rooli, kun ei ikinä tiedä kuinka kauan on sarjassa. :) No onhan varmasti yksi jakso ollut, jossa ei joku kuole! :) Mutta siis kaikenkaikkiaan loistava sarja, vaikka loppua kohden hyytyi? ( en muista ). |
Joees 15.05.2007 14:22:07 | |
---|
Juu tiedän, että se on yksi sarjan kantavista voimista. Kertoihan ne näyttelijätkin aikanaan että vittumainen rooli, kun ei ikinä tiedä kuinka kauan on sarjassa. :) No onhan varmasti yksi jakso ollut, jossa ei joku kuole! :) Mutta siis kaikenkaikkiaan loistava sarja, vaikka loppua kohden hyytyi? ( en muista ). Sen näet sitten :-) Itse muistan nämä kohtuullisen hyvin kun on tullut nähtyä muutamaan otteeseen nuo kaikki. Silti tätä jaksaa vielä katsoa, helposti. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Bonesaw 15.05.2007 15:32:08 (muokattu 15.05.2007 15:32:31) | |
---|
Olipas taas jakso. Todella kova. Harmittaa vaan,kun Alvarez ja White eivät kauaa kerenneet Em Cityssä tallata. Joo'o |
leka 15.05.2007 18:02:51 | |
---|
Juu tiedän, että se on yksi sarjan kantavista voimista. Kertoihan ne näyttelijätkin aikanaan että vittumainen rooli, kun ei ikinä tiedä kuinka kauan on sarjassa. :) Sehän tässä sarjassa on juuri parasta, ettei ikinä voi tietää kuoleeko oma suosikkihahmo tässä jaksossa. Jossain Mcgyvereissä, Twin Peakseissa ja Shieldeissä tietää aina varmasti että päähenkilö selviää kuitenkin hengissä ja jatkaa seikkailuja ensi viikolla. Tässä voi kuka tahansa kuolla koska vaan. |
aikavaikea 15.05.2007 18:41:07 | |
---|
Faketi! Nauha oli loppunut kesken ja viimeinen kolmannes jäi näkemättä. Siihen asti näin kun Supreme Allahia hammasharjattiin vierailutilassa. Kuis sit? I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Tietysti Pauligin 15.05.2007 23:14:19 | |
---|
Miguel Alvarez kakkosnelosessa, lennon turvamiehenä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
t.heiska 15.05.2007 23:15:27 | |
---|
Faketi! Nauha oli loppunut kesken ja viimeinen kolmannes jäi näkemättä. Siihen asti näin kun Supreme Allahia hammasharjattiin vierailutilassa. Kuis sit? Hankin ruumis löydetään, mistä Schillinger raivostuu Beecherille. Robson pistää Beecherin veljeä. Keller tunnustaa tilanneensa Hankin tapon, jotta Beecherin perhe voisi elää rauhassa. Beecher ja Schillinger sopivat asiat ja Keller siirretään toiseen vankilaan. Empä muista oliko muuta. Näissä viimesissä jaksoissa on jo jotkut juonenkäänteet alkanu epärelistisuudessaan ottamaan päähän. Tuo pillerijuttu sekä kiinalaisten sijoittaminen vankilaan muiden sekaan on menee jo yli. Samoin myös vähän erikoista, että Robson pääsee hihhuloimaan keskelle Beecherin perhe tapaamista. |