Aihe: aloitteleva kitaristi ja suuri kitarakirja.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ire25
13.05.2007 20:04:09
joo elikkäs, torstaina käyn somerolla power sound myymälässä ostamassa vahvarin, elektro-akustisen kitaran ja siihen kitarapussin. tulee luultavasti maksamaan 800 euroa, onhan se iso summa mutta hitto mikä himo niihin :)
ire25
14.05.2007 18:05:43
ei vitja, nyt on pakko kiroilla; siis ei jumalauta miten siisti kitara tuli ostettuu, helvata!!! on siis ihan sairaan siisti!! ihan mukavat alennuksetki sain :) mutta on ihan pe*****en hiano!!!
ire25
14.05.2007 18:06:54
Odota vaan kun pääset kunnolla vauhtiin tuon kamarunkkauksen kanssa ja rupee GAS vaivaamaan oikein kunnolla. Siitä ei ole paluuta.

Onnittelut jo etukäteen hienosta tulevasta kitarasta!

joo mä voin jo kuvitella mitkä summat tähän hommaan uppoaa, mutta ei se mitään. joo kiitoksia onnitteluista :)
ire25
14.05.2007 18:19:42
aluks oli tarkotus ostaa epiphone, no yks myyjä ois näyttäny miltä sen ääni kuulostaa mutta se mihin piuha tulee meni rikki. sitte siinä oli yks kitara (mitä myös himoitsin) minkä hinta oli 590 euroa, myyjä alenti sen hinnan 450 euroon, lisäks sain kaupan päälle siihen 70 euron kantopussin, saman merkkisen ku ite kitara. ja sit ostin viel sen vahvarin, makso 95 ekee ja tietenki piuha ja siitäki sain alennusta :) ja tää kitara on ihan sika hyvä soittaa. tsiisus kraistus mä oon tyytyväinen! eli sain kitaran, pussin, vahvarin ja piuhan hintaan 555 euroo, oikea hinta noille ois ollu 765 euroa.
Dunga
14.05.2007 19:25:04 (muokattu 14.05.2007 19:25:31)
aluks oli tarkotus ostaa epiphone, no yks myyjä ois näyttäny miltä sen ääni kuulostaa mutta se mihin piuha tulee meni rikki. sitte siinä oli yks kitara (mitä myös himoitsin) minkä hinta oli 590 euroa, myyjä alenti sen hinnan 450 euroon, lisäks sain kaupan päälle siihen 70 euron kantopussin, saman merkkisen ku ite kitara. ja sit ostin viel sen vahvarin, makso 95 ekee ja tietenki piuha ja siitäki sain alennusta :) ja tää kitara on ihan sika hyvä soittaa. tsiisus kraistus mä oon tyytyväinen! eli sain kitaran, pussin, vahvarin ja piuhan hintaan 555 euroo, oikea hinta noille ois ollu 765 euroa.

Onneksi olkoon ensimmäisen sähkökitaran johdosta :) Mikäs on kitaran merkki ja malli?
"Silmät seisoo ylväänä missä viinamäki häämöttää / henkivaltain syvintä yhteyttä käy etsimään / gambina ratsunasi ryyppäyksen pyhimpään"
ire25
14.05.2007 19:54:05
kiitoksia! se on puoliakustinen, tässä kuva siitä, paitsi että se on sellanen vähän viininpunasen värinen:

http://www.hagstromguitars.com/viking.html

on ihan hiton hyvä saundi :)
Dunga
14.05.2007 20:37:30
kiitoksia! se on puoliakustinen, tässä kuva siitä, paitsi että se on sellanen vähän viininpunasen värinen:

http://www.hagstromguitars.com/viking.html

on ihan hiton hyvä saundi :)

Hyvä valinta, itsekin on tullut Vikingiä kuolattua paikallisessa liikkeessä. Ihan ok hintaankin näköjään lähti, hyvät soittoinnot sitten vaan :)
"Silmät seisoo ylväänä missä viinamäki häämöttää / henkivaltain syvintä yhteyttä käy etsimään / gambina ratsunasi ryyppäyksen pyhimpään"
ire25
14.05.2007 21:25:40
nyt kun tolla uudella skitalla on rämpyttäny, tuntuu et on huomattavasti helpompi soittaa kun toi akustinen. barree soinnutkin onnistuu helpommin. oli se kyllä hyvä ostos.
Hammermul
15.05.2007 15:40:18

Hyvät alennukset ainakin sait. Määkin haluun uuden kitaran.
Bombing for peace is like fucking for virginity.
ire25
15.05.2007 16:54:02
Hyvät alennukset ainakin sait. Määkin haluun uuden kitaran.

no ei muutakun kitarakauppaan vaan, ja pistät rahat haisemaan :)
Hammermul
15.05.2007 17:59:57

no ei muutakun kitarakauppaan vaan, ja pistät rahat haisemaan :)

Ei pysty nyt, muita hankintoja tulossa niin paljon. Ens vuonna sit ehkä.
Bombing for peace is like fucking for virginity.
ire25
15.05.2007 19:00:37
tossa vähän kuitenkin lupailin että onnistuu se soittaminen siellä häissä, äitini kanssa soitettaisiin. no, sain jo levyn missä se biisi on, ens viikol saan sointutaulukon siihen. mutta kun selvisi että sitä soittoa katsoo 150 ihmistä, niin alkoi todellakin kaduttaa että lupailin. ei saakeli, miten mä muka pystyisin siihen?
Karipiirto
15.05.2007 23:40:37 (muokattu 15.05.2007 23:42:59)

miten mä muka pystyisin siihen?

Niin mustat aurinkolasit päähän ettet näe yleisöä ja sitten reeniä reeniä ja vielä kerran reeniä. ;) Ja asennoidu siten että ei se yleisölle soitto oo sen kummempaa kuin kotiväelle soittokaan, populaa vain on jonkin verran enemmän. :D Kyllähän se aluksi jännittää mutta kun vauhtiin pääsee niin helpottuu kummasti. Ja tosiaan se ei ole ollenkaan niin kamalaa kun valmistautuu kunnolla ja opettelee ne kappaleet huolella. :) Kyllä mäkin ekasta keikasta selvisin. :)

Edit. Niin ja onnea uuden kitaran johdosta. GAS iski kun kattoin että millanen tuli hankittua. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
ire25
16.05.2007 14:41:02
Niin mustat aurinkolasit päähän ettet näe yleisöä ja sitten reeniä reeniä ja vielä kerran reeniä. ;) Ja asennoidu siten että ei se yleisölle soitto oo sen kummempaa kuin kotiväelle soittokaan, populaa vain on jonkin verran enemmän. :D Kyllähän se aluksi jännittää mutta kun vauhtiin pääsee niin helpottuu kummasti. Ja tosiaan se ei ole ollenkaan niin kamalaa kun valmistautuu kunnolla ja opettelee ne kappaleet huolella. :) Kyllä mäkin ekasta keikasta selvisin. :)

Edit. Niin ja onnea uuden kitaran johdosta. GAS iski kun kattoin että millanen tuli hankittua. :)

mut jos tuntuu et en opi sitä biisiä ni sitte saa äiskä soittaa yksinään, huh huh alkaa etomaan ku mietin et mun pitäis niiden edessä soittaa, tsiisus kraistus. kiitoksia paljon onnitteluista, oon kyllä niiiiiiiiin tyytyväinen :) käy säki ostaa samanlainen, suosittelen lämpimästi :)
ire25
16.05.2007 14:45:17
ton kitaran kun näin musaliikkeessä, olin täysin myyty. ja muutenki olin siellä liikkeessä kuin lapsi karkkikaupassa, tiedätte varmaan mitä tarkoitan? ;)
Karipiirto
16.05.2007 21:13:55

käy säki ostaa samanlainen, suosittelen lämpimästi :)

Kävisin mutta kun oon pennitön vasuri ja vielä kaiken lisäksi astumassa armeijan harmaisiin vajaan parin kuukauden päästä. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
ire25
16.05.2007 21:25:30
Kävisin mutta kun oon pennitön vasuri ja vielä kaiken lisäksi astumassa armeijan harmaisiin vajaan parin kuukauden päästä. :)

no sitten intin jälkeen. laitoin kitarasta kuvia tonne omakuviin.
Rocco_Longfella
17.05.2007 18:55:27
Onnea perheenlisäyksen johdosta, ihan sairaan hieno keppi.
Itsekkin olen tuollaista puoliakustista (elektroakustinen? mikä se oikea termi on?) kuolannut.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
ire25
17.05.2007 21:26:04
Onnea perheenlisäyksen johdosta, ihan sairaan hieno keppi.
Itsekkin olen tuollaista puoliakustista (elektroakustinen? mikä se oikea termi on?) kuolannut.

kiitoksia paljon!! se on ihan sairaan siisti, ja hiton hyvä soittaa :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)