isojussi 14.05.2007 16:26:36 | |
---|
Jos kerran Lordi kolahtaa, niin kannattaa tosiaan vähän tutustua esim..... Hehe - eiköhän ne oo jo muutenkin aikoinaan kuunneltu.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Super-Jari 14.05.2007 16:29:12 | |
---|
niinpä niin, toisaalta tässä keskustelussa voin väittää että tiedän mistä puhun, olenhan biisit kuullut ja lavashown nähnyt. Mielipiteistähän tässä on kyse. Sinä taidat vaan olla vähemmistöä. Minä en ole nähnyt lavashowta ja biisejäkin olen kuullut neljä tai viis. Ok settiä, mutta ei niin ok että kotiin ostaisin. Ainakaan kalliilla. Lähinnä keskinkertainen ja yhdentekevä. Listamusiikin saralla voi todeta että se riittää jo ns. vitun hyvin. |
isojussi 14.05.2007 16:30:32 | |
---|
En tehnyt ainuttakaan, mutta olen kuullut niitä paljon. Miksi minun pitäisi tehdä jotain paremmin jotta voisin arvostella jonkun muun tekemistä? Sorry - tarkoitin, että onhan se nyt jo taito sekin´, että osaisi tehdä edes keskinkertaisin biisejä. Nykyään tehdään niin paljon ihan suoranaista paskaakin. Puhutaan nyt vanhus eri asioista. Se ei tee musiikista hyvää, jos se on teknisesti vaativaa. Hyvä musiikki on täysin subjektiivinen asia, vaikka Lordin konsepti olisikin hyvin tehty niin se ei kuitenkaan välttämättä ole minusta hyvää musiikkia. Hyvä musiikki on osiensa summa, valitettavasti summa jää minun mielestä Lordin kohdalla hyvin keskivaiheille lavashown ollessa varsin kotikutoinen ja musiikin keskinkertaista. No okei - nyt me aletaan jo olla samoilla raiteilla - ja hyväksyn ton kritiikin. Mutta muista, että se mitä mä nään, on hiki otsalla joraava maksava asiakas ja mitä enempi hikee irtoo, sitä suuremmalla todennäköisyydellä mut tilataan ensi kerrallakin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Hehe - eiköhän ne oo jo muutenkin aikoinaan kuunneltu.... Aha, sori. Luulin että olet niin vanha ukko, että meni tuo kasarihevi ohi... |
isojussi 14.05.2007 23:11:39 | |
---|
Aha, sori. Luulin että olet niin vanha ukko, että meni tuo kasarihevi ohi... HOHO - vanha ukko sulla on.... Mä oon eläny 80-luvulla hurjinta nuoruuttani. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ze Kink 14.05.2007 23:29:32 | |
---|
Koska joku meinaa ottaa GWARin esille? "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
MV 15.05.2007 08:18:50 | |
---|
Koska joku meinaa ottaa GWARin esille? Mikä on GWAR? The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Tapani L 15.05.2007 08:31:48 | |
---|
|
Timesby 15.05.2007 19:49:09 | |
---|
Törmäsinpä tuossa samalla youtubessa Jerry Springerin jaksoon, jossa vieraina El Duce ja GWAR. Teemajakson nimi "shock rock". Muutama naurunröhäkkä kyllä irtosi. Melkonen nuija oli tuo El Duce. http://www.youtube.com/watch?v=qk2vQNJEMXA"Mr Rusk, You're not wearing your tie." |