Phiiter 11.05.2007 10:42:53 | |
---|
Juu käsityöt, rakastelu, masturbointi ;) .. aini kaljan juonti. Nojoo.. kyl miä oikeesti kaikkee urheilenkii välillä. Uinti, punttisali, joukkue-urheilut peliä ku peliä. Mut harva meistkää on tehty vakavissaa. |
ToMi88 11.05.2007 11:02:30 (muokattu 11.05.2007 11:02:52) | |
---|
Nissan sunny slx 1.6 multivalve coupella ajelu ja naisien kyysäily. Siinäpä ne. Ainiin ja talvisin mennään moottorikelkoilla tuhatta ja mulk..ua.. |
Linnunlaulupuu 11.05.2007 12:28:07 (muokattu 11.05.2007 13:03:18) | |
---|
Olen pahoillani jos kommenttini avasi harrastuksesi verhoa enemmän kuin itsetuntosi kestää, se kun oli tarkoitettu pelkäksi huonoksi huumoriksi. Kotikutoista Freudia, odottamatonta. Tämäkin on pelkkää huonoa huumoria. Mulla oli ihan hyvä lapsuus. Potentia aktualisoituu. |
Tindrum 11.05.2007 12:33:16 | |
---|
Kyllä rakastella voi itsensäkin kanssa... t. isä myöskin "Taaahdoooon rakastella minuaaaaa...", kuten laulussa sanotaan. Isi. m©
Tiina Lymi on ihana. |
miän vain 11.05.2007 13:43:55 | |
---|
Meidän Idi tekee kaikkien teidän Idien Amunit. Ja tietty: "Food by real mothers." Huono huumori ja sanaleikit, asioiden keksiminen ja värkkäily (pelle peloton -osasto), levykokoelman kartuttaminen mahdollisimman halvalla ja laadusta tinkimättä, valokuvaus; etenkin yllättävien asioiden ja bändien, nettisivujen koodaaminen notepadilla, piirrustelu, kaljan ja oluen juominen, lukeminen, elokuvat, pyöräily, laskettelu, listojen kirjoittelu nettiin. |
Mikael 11.05.2007 13:50:15 | |
---|
Harrastukset? Inhimillisyys on hyve. |
Jaccez 11.05.2007 20:28:15 | |
---|
Pyöräily, lumilautailu, telinevoimistelu, kitara, basso, ukulele, huuliharppu ja rummut. |
glum 11.05.2007 20:57:01 | |
---|
eipähän tässä muuta pysty kuin istua perseellään, joskus kitara tai basso sylissä tai tietokoneella nykyään harvemmin, bändeilyä tulen ehkä harrastamaan basson merkeissä, videokuvaus kerhoa "pyöritän" mutta yksinään siellä olen, enkä tosin kerkeä sitäkään paljoa tosin kesän aikana tulee pari kuvauskeikkaa joten pitänee rueta puuhastelemaan ja opettelemaan kameraa paremmin, uusin harrastus on autokoulu ja duunin sotken pyörällä... siinäpä sitä..opiskelen myös. |
Remo 11.05.2007 20:59:20 | |
---|
Pyöräily ja golf nyt eniten on aikaa vieny. Jos sitä vaikka green cardin joskus hommaa niin pitää peruslöynti saada kunnolliseen kuntoon. Jokus sillon tällön tulee käytyä skedeemäs ja lumilautailemas talvella. Sulkapalloa tulee kans mätkittyä ja pingiksen pelaaminen alkaa heti kun sais hommattua pyötälevyt. Puuautoratakin tuola odottais keväistä kauden avausta mutta ei meinaa autot kestää ja aikakin meinaa loppua näin ennen pääsykokeita. O |
Candybar 11.05.2007 21:49:23 | |
---|
sähly, juoksu, juopottelu, rullaluistelu, pyörällä töihin (25km / päivä), juopottelu, autoilu jne jne :) tj0 |
HeavyMachinery 13.05.2007 11:11:46 | |
---|
Harrastan töiden tekemistä..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Antti1997 13.05.2007 12:13:20 (muokattu 13.05.2007 12:13:31) | |
---|
Tällä hetkellä suurin osa ajasta menee intissä, mutta eipä mulla kauheasti muita harrastuksia ole. Koneella tulee vietettyä melkeinpä suurin osa vapaa-ajasta. Musiikin kuuntelu, gas ja alkoholijuomat, siinähän ne tärkeimmät, heh. |
ddrum54 13.05.2007 13:05:17 | |
---|
Oikeat urheilulajit : Golf ( viime kesänä pelasin vain yhden kierroksen, meni pariin, eli kunto on kohdallaan.) Petanque ja biljardi. Henkiset harrastukset : Moottoripyörällä uusien asfalttikiharoiden etsiskely. Meren katselu ( pihalla vene odottaa traileria, kun se saapuu niin karut ja kiviset luodot ovat retkeilyn kohteena.) Erilaisten onkivälineiden liottaminen kalojen kummastukseksi ( onkiminen on tärkeää, ei saalis.) Kissojen rentouden opiskelu. Kirjallisuus : Scifi, historia, löytöretket, tähtitiede, fysiikka, henkilökuvaukset musiikista, politiikasta ja maailmaa muuttaneista keksijöistä. |
Jätkillä on kyllä harrastukset kohillaan.. Joka toisesta, vähintään, on tulossa kunnon muusikko.. niin sitä pitää..=) Itse löysin sisäisen lapseni ja olen innolla tahkonnut yön pitkinä tunteina, kun ei uni tuu, Pleikkaria..=) Juoksemassa yritän käydä useinkin ja tennistä taasen kun säät paremmin sallii.. Pyöräilyä joskus harrastin mutta jääny vähemmälle, tarttis varmaan alkaa värkkäämään sekin kuntoon.. Autoon tulee vietettyä ja tuhlattua rahaa ja aikaa..=/ Musiikkia kaikessa muodossa tottakai mahdollisimman paljon..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
dino82 14.05.2007 15:27:14 (muokattu 14.05.2007 15:29:12) | |
---|
Itse harrastan rumpujen soiton lisäksi: kartingia, kitaran ja basson soitto ja nyt oon alkanu myös valokuvaileen. Myös askartelen monesti pahvista kaikenlaista :D Edit: Pelailen aika paljon myös PSP:llä ja tietokoneella. Elokuvia tulee myös katsottua melko paljon. |