Volante 06.04.2007 09:51:51 | |
---|
Hinnat ainakin olivat aika pelottavia. Pelottavan halpaa juu. Itse ostan koruni mieluummin ihan kotimaasta jostain mulle entuudestaan tutusta, luotettavasta liikkeestä josta saa tarvittaessa myös apua ja neuvoja. |
Rot Gut 06.04.2007 13:19:54 | |
---|
Hinnat ainakin olivat aika pelottavia. Halpaa on juu.. Parempaa tavaraa sieltä on tullut kuin esim. piercing.fi:stä. |
Migo 09.04.2007 19:44:30 | |
---|
Jos joku on tilailemassa tuolta www.crazy-factory.com jotain, niin voisin kernaasti tulla tilaukseen mukaan. Niinpä.. |
Rot Gut 09.04.2007 21:12:52 | |
---|
Jos joku on tilailemassa tuolta www.crazy-factory.com jotain, niin voisin kernaasti tulla tilaukseen mukaan. Heh. Juuri lähti pari päivää taaksepäin tilaus, mutta ne postikulut on vain femman verran. :) |
Lesko 15.04.2007 16:56:26 | |
---|
Missä hinnoissa nykyään pyörii nuo kulmalävärit? Siis koru plus lävistäminen? Pitäis varmaan huomenna käydä laittamassa, kun on nuo vanhat reitä siinä mennyt umpeen ja korukin taitaa olla jo missä lie... "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
JOO100 15.04.2007 23:48:00 | |
---|
Missä hinnoissa nykyään pyörii nuo kulmalävärit? Siis koru plus lävistäminen? Pitäis varmaan huomenna käydä laittamassa, kun on nuo vanhat reitä siinä mennyt umpeen ja korukin taitaa olla jo missä lie... Varmaan 40 euron tienoilla. Emminä tarkalleen tiedä. Jöö |
Åryts 16.04.2007 11:25:37 | |
---|
Missä hinnoissa nykyään pyörii nuo kulmalävärit? Siis koru plus lävistäminen? Pitäis varmaan huomenna käydä laittamassa, kun on nuo vanhat reitä siinä mennyt umpeen ja korukin taitaa olla jo missä lie... Siperianhurtan sivu ainakin osaa kertoa, että kulmaläväytys maksaa renkaan kanssa 35 euroa ja barbellin kanssa 40. Aika samoissa hinnoissahan noi varmaan vähän joka paikassa pyörii. "I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!" |
Stoghra 02.05.2007 10:49:52 (muokattu 02.05.2007 10:50:57) | |
---|
Perhana, kun nyt panttaa toi korvanreikä toiselta puolelta. Koru menee mukisematta ja etupuolelta saisi vielä isompaakin, mutta ei vaan meinaa mahtua toiselta puolelta. Antaako olla, vai raiskaako väkisin läpi? Raiskaa väkisin :D Taino ei kannata vielä "alkuvaiheessa", koska yleensä 10mm jälkeen joidenkin ihmisten korvat eivät anna periksi tuttuun tapaan, ja melkovarmasti repeävät, joten kannattaa alkuvaiheessa vältellä suurempaa repeämistä, koska se vaikeuttaa venyttämistä jatkossa. Itselläni kävi näin ja kaikilla muillakin kavereilla joilla on yli 10mm venytykset korvissa (eräällä 30mm, aika julma on se jo :S). Mutta kyllä se menee kun antaa kunnolla painetta korvalle. Viime perjantaina sain alahuuleen 2 rengasta, eli snake biten. Pikkusen kirpas ja huuli oli viikonlopun yli niin turvoksissa että pelotti :o Mutta nyt on ruvennu jo pikkuhiljaa asettumaan ja paranemaan, pystyy jo koruja suht kivuttomasti liikuttelemaan. Nyt vaan pitää odottaa tatuointia. E: lisäilyä (tulipas pilkkuja :( ) Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Mirrinsane 02.05.2007 21:00:39 | |
---|
Viime perjantaina sain alahuuleen 2 rengasta, eli snake biten. Pikkusen kirpas ja huuli oli viikonlopun yli niin turvoksissa että pelotti :o Mutta nyt on ruvennu jo pikkuhiljaa asettumaan ja paranemaan, pystyy jo koruja suht kivuttomasti liikuttelemaan. Nyt vaan pitää odottaa tatuointia. Lävin bodmodissa tirkistelemässä. Täytyy myöntää, että on tyylikkäimpiä lävistysasioita, mitä tiedän. kalamies#52 >-)))> |
Stoghra 02.05.2007 21:51:20 (muokattu 02.05.2007 21:53:58) | |
---|
Lävin bodmodissa tirkistelemässä. Täytyy myöntää, että on tyylikkäimpiä lävistysasioita, mitä tiedän. Kiitoksia ^^ Ja vieläku nää sopii mulle ku nyrkki jonnekkin jännään paikkaan :P Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Ajattelin alahuuleen ottaa tässä ylppäreiden jälkeen. Mitäs paikkaa suosittelisitte? Helsingissä vaikutan siis. Suunnitelmissa on ottaa kaksi lisää "reunoihin" sitten myöhemmin, niin että alahuulessa olisi siis kaksi rengasta ja yksi piikki/tappi. Ja miten paljon varaudun maksamaan? "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
hanuristi 14.05.2007 05:47:03 | |
---|
Ajattelin alahuuleen ottaa tässä ylppäreiden jälkeen. Mitäs paikkaa suosittelisitte? Helsingissä vaikutan siis. Suunnitelmissa on ottaa kaksi lisää "reunoihin" sitten myöhemmin, niin että alahuulessa olisi siis kaksi rengasta ja yksi piikki/tappi. Ja miten paljon varaudun maksamaan? http://www.harness.fi/ Tätä suosittelen, iso robalta löytyy ja hinnastonkin löydät tuolta sivuilta. |
Volante 14.05.2007 07:51:26 | |
---|
http://www.harness.fi/ Tätä suosittelen, iso robalta löytyy ja hinnastonkin löydät tuolta sivuilta. Voin myös suositella. Lisäksi asematunnelissa CheBellassa tekevät lävistyksiä pykälän verran halvemmalla kuin tuolla, eikä paikasta ole pahaa sanottavaa sen yhden kerran mitä olen asioinut. Mulla lävistäjänä sellainen mukava suht pieni mies jolla oli iso parta :) |
Stoghra 14.05.2007 12:13:37 | |
---|
Ajattelin alahuuleen ottaa tässä ylppäreiden jälkeen. Mitäs paikkaa suosittelisitte? Helsingissä vaikutan siis. Suunnitelmissa on ottaa kaksi lisää "reunoihin" sitten myöhemmin, niin että alahuulessa olisi siis kaksi rengasta ja yksi piikki/tappi. Ja miten paljon varaudun maksamaan? Tapilla, ainakin Kuopiossa, maksaa muistaakseni 45e. Ja rengas maksaa 35e muistaakseni. En sit Häslingin hintoja tiiä. Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
hanuristi 14.05.2007 15:38:46 | |
---|
Voin myös suositella. Lisäksi asematunnelissa CheBellassa tekevät lävistyksiä pykälän verran halvemmalla kuin tuolla, eikä paikasta ole pahaa sanottavaa sen yhden kerran mitä olen asioinut. Mulla lävistäjänä sellainen mukava suht pieni mies jolla oli iso parta :) CheBella on kanssa kohtuuhyvä, mutta sinne tarttee varata vaan aika. Harnesissakin tosin genitaaliläväreihin pitää varata myös. |
päänahka 14.05.2007 17:51:14 | |
---|
CheBella on kanssa kohtuuhyvä, mutta sinne tarttee varata vaan aika. En mä varannut. Up and down, that's how energy stays alive. |
Mirrinsane 15.05.2007 00:15:23 | |
---|
Ajattelin alahuuleen ottaa tässä ylppäreiden jälkeen. Mitäs paikkaa suosittelisitte? Helsingissä vaikutan siis. Suunnitelmissa on ottaa kaksi lisää "reunoihin" sitten myöhemmin, niin että alahuulessa olisi siis kaksi rengasta ja yksi piikki/tappi. Ja miten paljon varaudun maksamaan? älä mene harnessille tai chebellaan, molemmat suht hyviä paikkoja toki. ateneuminkujalla petskull, jota pitää (yllätyksellisesti) petsku niminen setä (aiemmin lävisti jokusen vuoden chebellassa), edulliset hinnat, mutta varma laatu. oma "kantapaikkani", sain jopa kerran alennusta, kun käyn niin usein. kalamies#52 >-)))> |
Ze Kink 15.05.2007 00:36:28 | |
---|
älä mene harnessille tai chebellaan, molemmat suht hyviä paikkoja toki. ateneuminkujalla petskull, jota pitää (yllätyksellisesti) petsku niminen setä (aiemmin lävisti jokusen vuoden chebellassa), edulliset hinnat, mutta varma laatu. oma "kantapaikkani", sain jopa kerran alennusta, kun käyn niin usein. Okei, pitää pistää muistiin. On tässä vielä aikaakin, vasta joku kolmen-neljän viikon päästä ajattelin ottaa. Mites muuten, eikös nuo renkaat ja tapit tule vähän eri paikkaan? Eli jos ottaisi sellaisen, missä voi pitää molempia, näyttäisikö se ihan tyhmältä tapin kanssa? Tapin siis aijon ottaa, mutta mietin että jos tekee joskus mieli pitää rengasta siinä. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Stoghra 15.05.2007 09:50:21 | |
---|
Okei, pitää pistää muistiin. On tässä vielä aikaakin, vasta joku kolmen-neljän viikon päästä ajattelin ottaa. Mites muuten, eikös nuo renkaat ja tapit tule vähän eri paikkaan? Eli jos ottaisi sellaisen, missä voi pitää molempia, näyttäisikö se ihan tyhmältä tapin kanssa? Tapin siis aijon ottaa, mutta mietin että jos tekee joskus mieli pitää rengasta siinä. Ei näytä tyhmältä, ainakaan sillon jos lävistäjä tietää mitä tekee. Parilla ystävälläni on tappi keskellä ja renkaat sivuilla, ja hyvän näkönen on. Kannattaa vaikka bodymodifications.net sivustolta katella ihmisten kuvia. Sieltä melko varmasti löytyy tuosta yhistelmästä kuvaa. Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
hanuristi 15.05.2007 16:12:43 | |
---|
En mä varannut. Saattaa toki olla nykyään niin, ettei tarvia. Itse olen viimeksi käynyt kolmisen vuotta sitten lävistettävänä siellä. |