Aihe: Terveisiä ameriikasta
1
Tumppi38
08.01.2004 09:35:20
Hoijakkaa, tulipahan käytyä tuolla rapakon takana ja tarkemmin Denverissä jossa sijaitsee oivallinen Drumcity Guitarland kauppa (http:\www.drumcityguitarland.com).

Osia yms. tuli ostettua ja kaupan toinen omistaja kertoili ostaneensa Schecterin bodyt aikas kohtuu hintaan eli jos tarvitset hyvälaatuista (Schecter USA) bodya niin kannattaa zekata heidän kotisivuiltansa lähiakoina kohta Overstocked/Closeout jonne Jason lupasi kuvat niistä laittaa.

Itse ostin Bodyn ja kaulan ko. satsista ja toin mukanani joten uutta kitaraa kasaamaan.

Neckpocket on muuten sen verran tiukka että pitää hioa lakat pois reunoista että saa kaulan paikoilleen eli laatu pitäisi olla kohdallaan ei ole mitään lerppuja hihnastraton bodeja.

Terveisin: Tuomas
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
Juzzu
08.01.2004 09:38:45
Damn! Oisit kertonut aikaisemmin, niin oisit voinut tuoda vähän isomman paketin samalla :o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Juzzu
08.01.2004 09:50:18
Niin mutta kyllä sieltä vaikka parit Duncanit saat vielä laukkuun tms ;o) Eihän ne siellä mittään maksa, eihän heheh...
Tumppi38
08.01.2004 09:54:38
Niin mutta kyllä sieltä vaikka parit Duncanit saat vielä laukkuun tms ;o) Eihän ne siellä mittään maksa, eihän heheh...

No itse asiassa Fender Custom Shopin 69:t, Fat 50, ja 54 satsit toin sekä kokonaisen SD:n Antiquity satsin stratoon ja hinnat oli ihan kohallaan ;))) Toi 54 satsi voinee olla kaupan jossain vaiheessa. . . .
Juzzu
08.01.2004 09:57:36
Faketi fak! Antiquity-humpparit mulle sieltä ja het! Etkö varmasti käy putiikissa vielä? ;o)
Tumppi38
08.01.2004 10:04:00
Faketi fak! Antiquity-humpparit mulle sieltä ja het! Etkö varmasti käy putiikissa vielä? ;o)

Käynhän minä mutta en enää tänä vuonna mutta tilaamallahan saa ja Jason on heittänyt noi aina kohtuu hintaan, kysynkö mitä maksaisi ?
Juzzu
08.01.2004 10:07:21
kysynkö mitä maksaisi ?

No elä nyt vaivaa näe - jos et edes paikan päällä käy. Ja sittenhän nuo pitäisi roudauttaa tänne postin välityksellä, joten tuskinpa maksaa vaivaa. Lähinnä ajattelin että matkalaukkukamana olisi tulleet suht kivottumasti tänne talviseen pohjolaan.

Tietenkin, jos ei kipukynnys siitä nouse, niin voithan jakaa meille kateellisille informaatiota paikallisesta hintatasosta?
Tumppi38
08.01.2004 10:13:01
Tietenkin, jos ei kipukynnys siitä nouse, niin voithan jakaa meille kateellisille informaatiota paikallisesta hintatasosta?

Ok, laitoin juuri meilin menemään joten katotaan mitä vastaa (niillä on ollut ongelmia meilien palautuksen kanssa saavat undelivered. . .viestin jos yrittää pelkällä replyllä).

Itse maksoin 55 $ per strato mikki mutta lopullinen hintahan tulee kun saan tuon VISA laskun nenän eteen.
Tumppi38
11.01.2004 09:13:49
Ok, laitoin juuri meilin menemään joten katotaan mitä vastaa.

Do diin, hintaa tuli eli 93 $ per humppari ja noin 25 - 35 $ rahtiin. . . . taitaa olla tilauksen paikka.
M.Hanski
11.01.2004 11:41:07
Tällä dollarin kurssilla on hyvä tilata jenkeistä kamaa... ALV ja tullimaksut kumoutuvat mukavasti kurssieroon, ja maksettavaksi jää käytännössä vermeiden hinta ja rahti.
villeh
11.01.2004 12:20:39

sielähän oli vasureitakin niin paljon että rupes oikeen sormia syyhyämään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)