Tolvanen 11.05.2007 22:35:31 | |
---|
Eli siis tuossa youtubessa olin äsken seikkailee ja törmäsin tälläiseen videoon http://www.youtube.com/watch?v=rIg8 … _c7x2s&mode=related&search= (Videohan on tuosta "Lord of The Rings Online" pelistä.) En mie oikeestaan ole itse ikinä edes ollut noista MMO:ista kauhean kiinnostunut ikinä, mutta toi pelin musiikki systeemi kyllä vaikuttaa aika näppärältä. :D Ehkä vähän turhahko topicci, mutta pitäähän sitä pask***** jauhaa joskus. |
DJ Lattialuukkukoira 11.05.2007 22:53:14 | |
---|
Olen kuullut, että kyseessä on lähinnä paska WoW -kopio. Warhammer onlinea odotellessa. Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu. |
Tolvanen 11.05.2007 23:33:42 (muokattu 11.05.2007 23:34:24) | |
---|
Olen kuullut, että kyseessä on lähinnä paska WoW -kopio. Warhammer onlinea odotellessa. Juu en miekään itse pelistä oo oikeestaan kiinnostunut, mutta mietin vaan tuota musiikki systeemiä, että aika hieno "innovatiivinen" juttu sinänsä. Voisi olla hauskan kuuloista jos pari osaavaa kaveria soittaisi tuossa jonkun dueton tjsp. Muistelen myö Ultima Onlinessa olleen tuommoisen samantapaisen systeemin joskus vuonna sata, kun sitä itse pelailin Edit: Yhdys sana virhe |
konnamatti 12.05.2007 08:58:20 | |
---|
Tuo soittaminen vissiin antaa jotain buffeja vai? Eikös bardit sitä varten yleensä ole? En tajunnut tuosta systeemistä oikein mitään, makroilla ja addoneilla vissiin tehneet nuo kappaleet tms. Pelasin itse betaa pari päivää. Wowissa en tykännyt pvp:stä raadolle juoksentelun takia - tässä tuli mieleen miksi helvetissä edes expaan, kun muita ei pääse mättämään kuin jossain "monster playssä". Lame.. Warhammeria odotellessa. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
DaKiller 12.05.2007 09:48:42 | |
---|
Heh, näitä termejä lukiessa tulee väistämättä mieleen Randy south parkista.. - "Im not an artard..." Eli en ymmärrä hölkäsen pölähdystäkään ;) |
voima 12.05.2007 22:20:18 | |
---|
Olen kuullut, että kyseessä on lähinnä paska WoW -kopio. Warhammer onlinea odotellessa. Kyllä näin on, olin europaan beta teustauksessa ja kaikki on kopioitu wowista. Kaikki interface, quest sytem, skill system ja muutenkin ne questi ideat. Professionit kans melkee samat, vain jotain uusia esim. woodcutting joka on muutenkin ihan tyhmä, juokseee ympäri ja lyö jotain puskia. Mut anyway, en itse löytänyt mitään hyvää siinä, enemmän pelasin sitä koska se oli niin huono että nauroin paljon. :) Moi oon protuisti. |
Lord of the strings 13.05.2007 02:10:41 | |
---|
Muistakaa, että WoW on vain halpa kopio Runescapesta. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Heartwood 13.05.2007 21:42:29 | |
---|
Se näissä Sormusten Herra -peleissä aina häiritsee, että miksi vitussa kaikkien on enemmän tai vähemmän keskityttävä kirjan juonen ympärille? Tai vähintään hoppeleiden ekskursio on jotenkin taustalla mukana. Jos on kuitenkin kyse äärimmäisen tarkasti tehdystä hienosta maailmasta, jolla on suunnilleen ziljardi vuotta valmista historiaa ja muutenkin lääniä joka suuntaan, niin minkä takia on pakko fakkiutua siihen helpoimpaan ratkaisuun? Esmes joku sellainen vanhempaan aikaan sijoittuva ropellus olisi varmasti mielenkiintoinen. Tyyliin Knights of the Old Republic, joka sijoittuu Star Wars -universumin kaukaiseen historiaan. Ja en siis ole pelannut saati nähnyt pelattavan LotrOa, kunhan nillitän yleisesti. Stna. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
He_Man 13.05.2007 21:55:09 | |
---|
Grrr. Pistää tämmönen kaupallinen legendanraiskaus viahseks. Enpä tosin oo kokeillut, mutta pahat fiilikset mulla on. Minulla on VOIMAA!!! |
Shitmanek 13.05.2007 22:01:47 (muokattu 13.05.2007 22:03:25) | |
---|
Se näissä Sormusten Herra -peleissä aina häiritsee, että miksi vitussa kaikkien on enemmän tai vähemmän keskityttävä kirjan juonen ympärille? Tai vähintään hoppeleiden ekskursio on jotenkin taustalla mukana. Varmaankin tällä yritetään saada "mainstream"-porukka kauppoihin, tunnetaanhan tuo Tolkienin maailma parhaiten juurikin siitä yhdestä trilogiasta. Jos ihan übernörtteihin kynä-paperi-peleihin mennään, niin kyllähän Keski-Maasta on pelejä, esimerkiksi MERP (muistaakseni KERP täällä Suomessa), mutta sen säännöt ovat kehnot ja pelaaminen on hirveän vaivalloista ja tylsää. Kampanjan ei kuitenkaan ole mikään pakko olla missään tekemisissä sormuksen roudailun kanssa. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party." |
Heartwood 13.05.2007 22:10:19 | |
---|
Varmaankin tällä yritetään saada "mainstream"-porukka kauppoihin, tunnetaanhan tuo Tolkienin maailma parhaiten juurikin siitä yhdestä trilogiasta. Jep, tottahan tuo tietysti on. Kismittää vain kun Tolkienin maailmassa olisi valtavasti käyttämätöntä potentiaalia. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
wrshredder 13.05.2007 22:10:28 | |
---|
Grrr. Pistää tämmönen kaupallinen legendanraiskaus viahseks. Enpä tosin oo kokeillut, mutta pahat fiilikset mulla on. Joo paha raiskaukseksi haukkua jos ei ole itse ensin kokeillut. Kaverilla on tämä ja kovin kehui. Yllytti meitä muitakin pelaamaan., |
Reason 13.05.2007 22:48:12 | |
---|
Grrr. Pistää tämmönen kaupallinen legendanraiskaus viahseks. Enpä tosin oo kokeillut, mutta pahat fiilikset mulla on. ja Olen kuullut, että kyseessä on lähinnä paska WoW -kopio. Warhammer onlinea odotellessa. Näin ei todellakaan ole. Lotrossa Turbinen äijät ottivat vain WoWista saman interfacen, koska mitäpä järkeä olisi koettaa tehdä omaa versiota jo täysin toimivasta? Blizzardkaan ei ole oikeastaan alunperin keksinyt WOWiin muuta kuin maailman (Warcraft ftw), ja tietenkin interfacen. WoW vaan nyt sattuu olemaan se peli joka vei grindauksen ja gearin farmauksen maailmankartalle, ja kaiken muun paskan mitä harrastettiin mmorpgeissa ennen WoWia. Lotro on yhtä suuri kopio Wowista ku WoWi on Evequestista tai mistään muusta WoWia edeltävästä mmorpgista. Lotrossa soittaminen on pelkästään soittamista. Sillä ei tee muuta ku sen että näyttää "hei minäpä osaan soittaa tämän". Soittimia löytyy viisi, huilu, klarinetti, harppu, luuttu ja torvi. Kesällä päivityksessä tulee myös rummut ja "basso". Soittaa voi kaikkia kahtatoista oktaavin säveltä muutaman oktaavin alalta, ja soitto on toteutettu numeronäppäimin. Soittamisella ei siis buffita ryhmää, vaan kun loihtii vaikka parannuksen tai buffin, siinä tulee automaattinen scriptattu rämpytys. Itse omistan Minstrelin, joka on pelin pääparantaja (kuten wowissa pappi). Ja omasta mielestäni niin paljon parempi kuin WOW, että vaihdoin siihen. WoWin pelaajilla jotka ovat pelanneet alusta asti WOWia (itsekkin kuulun tähän kastiin) voi tulla fiilis, että Lotro on vaan halpa kopio wowista, mutta näin ei todellakaan ole. Rahastusta Lotro ei tosiaan ole, vaan alusta asti tuli sellainen fiilis, että pelintekijät ovat tutkineet Hobitin, Taru Sormusten Herrasta ja Silmarillionin todella tarkkaan ja kunnioituksella. Mahtavasti toteutettu peli. Ei Lotro olisi mitään ilman juonta ja viittauksia itse "suureen tarinaan". Oli todella hieno fiilis kun ensimmäiseksi kävin pelastamassa Pulla Bolgerin korppien kynsistä ja kun kuulin vähän ajan päästä huhuja neljän idiootti-hobitin menosta vanhaan metsään. |
Itse omistan Minstrelin, joka on pelin pääparantaja (kuten wowissa pappi). Ja omasta mielestäni niin paljon parempi kuin WOW, että vaihdoin siihen. WoWin pelaajilla jotka ovat pelanneet alusta asti WOWia (itsekkin kuulun tähän kastiin) voi tulla fiilis, että Lotro on vaan halpa kopio wowista, mutta näin ei todellakaan ole. Olisikohan syy siihen miksi en pidä lotrosta se että en pitäny erityisesti wowistakaan? Pelasin wowia pari kuukautta mutta se muistutti minua vain siitä minkälainen oikea roolipeli voisi olla. Lotro ei nyt vaan iskenyt sitten yhtään, tosi paljon asioita siinä pelissä jotka menivät hermoille, tulisi pitkä lista. Mutta uskon että lotr fanit pitävät tästä pelistä. Moi oon protuisti. |
masterhat 13.05.2007 23:03:20 | |
---|
Jos diablosta tehtäs uus versio, ni sitä vois alkaa pelaamaan jos osais.. |
Shitmanek 13.05.2007 23:30:17 | |
---|
Ei Lotro olisi mitään ilman juonta ja viittauksia itse "suureen tarinaan". Väitän että voisi olla. No, ei tuolla nimellä tietenkään, mutta kuten tässä on jo tullut todettua, Tolkien teki maailmansa eteen työtä niin paljon, että siitä saisi aikaiseksi monen monta peliä, jotka toimisivat ilman sen suurempia viittauksia Frodoon ja hänen pieneen retkikuntaansa. Tietystikin joitakin välttämättömiä asioita, kuten esimerkiksi Sauronin olemassaoloa lukuunottamatta. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party." |
Reason 13.05.2007 23:33:03 | |
---|
Väitän että voisi olla. No, ei tuolla nimellä tietenkään, mutta kuten tässä on jo tullut todettua, Tolkien teki maailmansa eteen työtä niin paljon, että siitä saisi aikaiseksi monen monta peliä, jotka toimisivat ilman sen suurempia viittauksia Frodoon ja hänen pieneen retkikuntaansa. Tietystikin joitakin välttämättömiä asioita, kuten esimerkiksi Sauronin olemassaoloa lukuunottamatta. Onhan sitä mielenkiintoista nähdä, miten peli etenee sen jälkeen kun Sormuksen Saattue tuhoaa sormuksen ja Sauronin. Loppuuko koko peli? |
gasser 14.05.2007 00:06:17 | |
---|
Jännää se kuinka "tosissaan" jengi ottaa tuon viitekehyksen. (No ettehän te tietysti ota, kunhan pelaatte vain) Peli on peli, hyvä on hyvä ja huono on paska. Ihan sama mitä örkkejä tai basisteja siellä on sankareina ja vihulaisina. Laatu ratkaisee. Niin, en tiedä mistä puhutte, että niin.. Booraksia mauriaisille! |