Jannipaali 13.05.2007 20:36:59 | |
---|
Oikein itkettää tuo Suomen pelaaminen. M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
DJKaaos 13.05.2007 20:38:30 | |
---|
Tuomarin linja on kyllä taas vähän mitä on. Ei nyt jumaliste lähdetä tähän mussutukseen. Kanada on ihan saatanan hyvä, siitä toi tulos johtuu. Minä olen minä. |
samsonov 13.05.2007 20:38:35 | |
---|
Nyt Kurri ja Jutila laittaa erätauolla hokkarit jalkaan ja Kanukit poljetaan suohon |
rc 13.05.2007 20:38:36 | |
---|
Harmittaisi muuten, mutta Kanada pelaa pirun hyvin. Joukkue on näyttänyt mitä NHL-status meinaa... ja pelaa maailmanmestaruuden arvoisesti. Hatunnoston paikka, ei tässä kannata omia ruveta haukkumaan. Tämän turnauksen materiaaleilla tuota joukkuetta ei voiteta, piste. Peace, love & death metal |
-Cale 13.05.2007 20:39:04 | |
---|
Olisivat päästäneet Venäjän finaaliin, ei olisi Kanada saanut mestaruutta noin helpolla. |
lethus1 13.05.2007 20:39:06 | |
---|
Nelson simsoneista -äänellä "hää hää!" Olis kiva jos voittais, mutta ehkä jopa parempi ettei - ei tarvi kuunella jatkuvaa helvetin Suomi-mantraa ja hehkutusta. Onneksi ei enää kiinnosta niin paljon kuin joskus 90-luvun alkupuolella. Vituttais nyt Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Artist 13.05.2007 20:39:07 | |
---|
Kyllä Kanadan peli on mainiota, edelleen! Tuomarilinjasta on turha itkeä, onhan siinä kanadalisillekin napsahtanut jäähyjä, jos ovat hölmöilleet. Suomi on vaan niin aseeton, että hölmöilyä tulee enemmän. Jep, hopea ei ole häpeä, varsinkin kun Kanada on viimeistään tässä pelissä näyttänyt kuinka hyvin sen koko paketti toimii. "I wish life could be Swedish magazines." |
Tietysti Pauligin 13.05.2007 20:39:22 (muokattu 13.05.2007 20:39:32) | |
---|
Päin helvettiä menee joo mutta voisi taas jotkut mennä vähän itseensä, saatana tässä pelataan loppuottelussa kuitenkin. "yyyyyyyyh en katso enää koskaan paska joukkue sääh" On tällä hetkellä joo mutta tainnut unohtua että mitä peliä tässä pelataan. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
miscage 13.05.2007 20:39:36 | |
---|
Ei Suomi nyt huono ole ollut, Kanada vaan on ollut ihan saatanan hyvä. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
sikanaama 13.05.2007 20:39:39 | |
---|
Ensi kisoissa kannustan Ruotsia. Mä taidan kannustaa aina sitä joukuetta joka johtaa/voittaa niin ei tuu koskaan pettymyksiä. El Puercocara |
Tympee Huttunen 13.05.2007 20:40:02 (muokattu 13.05.2007 20:41:34) | |
---|
Vähän syö miestä tuo, että toi kolmas maali lähti Kanadan rikkeestä omassa päässään. Siitä se ylivoimahyökkäys lähti. Kyllä Suomella on silti vielä mahdollisuus. Se vaatii vaan maalia heti erän alkuun. Jos tuosta vielä noustaan, on se yksi historian kovimmista nousuista MM-finaalissa. Ei Kanada ole mitenkään ylivoimainen täysillä kentillä. Jarkko Ruudun siirto puolustukseen oli erinomainen veto. Joo, noista puolustajista ei pääse läpi. Pitää vaan yhden luistella maalin eteen ja yhden lyödä kiekko sinne. Kyllä se jossain välissä kimpoaa leijonan lapaan. |
Jormaz 13.05.2007 20:40:30 | |
---|
Ei nyt jumaliste lähdetä tähän mussutukseen. Kanada on ihan saatanan hyvä, siitä toi tulos johtuu. Aivan, ei oo tuomarissa moitittavaa jos ite otetaan helvetin tyhmiä jäähyjä. Kanadan puolustus on vaan niin helvetin kova ettei siitä päästä mitenkään läpi. Summer is coming, fat boys are happy |
Tuomarilinjaan vielä että se on ihan kohdallaan, turha jäähyistä on itkeä kun Suomi niitä näköjään janoaa... |
Joees 13.05.2007 20:42:10 | |
---|
Tuomarilinjaan vielä että se on ihan kohdallaan, turha jäähyistä on itkeä kun Suomi niitä näköjään janoaa... Näin juuri. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
DJKaaos 13.05.2007 20:42:30 (muokattu 13.05.2007 20:44:18) | |
---|
Mä taidan kannustaa aina sitä joukuetta joka johtaa/voittaa niin ei tuu koskaan pettymyksiä. Niin tai sitten kannattaa tarkastella aivan helvetin kriittisesti tilanteita, eikä lähteä tähän "me noustaan vielä" tai "nyt me kyllä otetaan se kulta yeah"-paatokseen. Ensinnäkään ei ole mitään syytä tai näyttöä sille, että suomi pystyisi hyvään peliin finaalissa ja toisekseen se, että suomesta ei ole voittamaan näitä pelejä. Jäitä vaan hattuun näissä paikoissa. EDIT: Ei tää mulle ole ainakaan mikään pettymys, lähinnähän tämä on mennyt niin ku tossa povailin jo taannoin. Oli täysin odotettavissa. Ylioptimismi on tarpeetonta jos huonon hengen lietsomisesta ei ole haittaa joukkueelle. Minä olen minä. |
Artist 13.05.2007 20:42:40 | |
---|
Ei Kanada ole mitenkään ylivoimainen täysillä kentillä. Paitsi, että kontrolloi suurimman osan ajasta peliä. Ei ehkä lähe uhkarohkeisiin hyökkäyksiin, mutta se onkin osa tuota Kanadan pelin hienoutta; se on erittäin harkittua eikä jätä mitään sattuman varaan. No, yhdessä vaiheessa Suomella oli hyvä vaihe tasakentin tuossa, mutta suurimman osan erästä oli kontrolli vastustajalla. "I wish life could be Swedish magazines." |
-Cale 13.05.2007 20:43:10 (muokattu 13.05.2007 20:49:37) | |
---|
Ei mitään... |
hullu_ukko 13.05.2007 20:43:51 (muokattu 13.05.2007 20:44:11) | |
---|
Kuten sanoin jo aiemmin: Säälittävää rävellystä. Turha matsi. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Hallitus on myös vedonnut kansainvälisiin järjestöihin, kuten Euroopan neuvostoon ja Natoon, jotta nämä estäisivät virolaisten aikeet olla myymättä halpaa alkoholia suomalaisille.'' -Lehti |
RocknRoll 13.05.2007 20:45:20 | |
---|
Kyllä sitä pikkuhiljaa tulee mieleen, että olisko Venäjän pitänyt kuitenkin olla finaalissa. Suomi kun pääsi tavallaan lievällä munkilla eilen jatkoon.. |
BigPapa 13.05.2007 20:46:12 | |
---|
Kyllä sitä pikkuhiljaa tulee mieleen, että olisko Venäjän pitänyt kuitenkin olla finaalissa. Suomi kun pääsi tavallaan lievällä munkilla eilen jatkoon.. Suomihan oikeestaan voitti eilen...8)... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |