Aihe: TM-palstan euroviisut
1 2 3 4 5 6
veeka
12.05.2007 23:41:18
Ruotti ei pärjää jääkiekossa, mutta euroviisut voittavat.
työtä työttömille, viinaa soittajille
Martso
12.05.2007 23:43:44
Voi Juma!Torstaina kun olin paikanpäällä niin tuntui ja kuullosti upeelta!Nyt kun katsoo töllöstä tulee mieleen lähinnä parodia ja joku saakutin hinttiohjelma.

No eihän tuo musiikillisesti mitään juhlaa ole, mutta voitteko te pitää nuo hinttikommentit ihan itellänne? Annatte kyllä aika fiksun kuvan ittestänne.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Timi
12.05.2007 23:46:24
Hannassa ei vikaa mutta onhan se biisi vähän tylsän oloinen. Toivotaan etteivät muut ole samaa mieltä. Menestystä toivon kyllä Hannalle. Unkarista tykkäsin ja Irlannista jotenkin. Ruottin biisi kuulosti tutulta mutta kyllä ränttätäntällä mennään kärkitiloille.

Jep!Hittibiisissä ei A ja B osuus saa poiketa liikaa kappaleen yleisestä linjasta.
Kylmän viileesti!
kuunsirppi
12.05.2007 23:53:30
Hanna selvis mun mielestä loistavasti ja tuosta jonkun mainitsemasta hymystä, tai sen puuttumisesta, niin mun mielestä, kun teksti on tuollainen, niin ei pidäkään hymyillä.
Mun mielestä Hannan eläytyminen ja ilmeet sopi just tuohon lauluun, kun nenä päähän.

Hyvä Hanna ja hyvä Suomi!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Timi
12.05.2007 23:53:43
No eihän tuo musiikillisesti mitään juhlaa ole, mutta voitteko te pitää nuo hinttikommentit ihan itellänne? Annatte kyllä aika fiksun kuvan ittestänne.

Mitä sitten?Eletään nykyaikaa ja määrätyt detaljit pistävät silmään kuitenkin vaikka en kuulukkaan poikeavien ryhmään.Silti voin olla suvaitsevainen.
Kylmän viileesti!
Timi
12.05.2007 23:54:28
Hanna selvis mun mielestä loistavasti ja tuosta jonkun mainitsemasta hymystä, tai sen puuttumisesta, niin mun mielestä, kun teksti on tuollainen, niin ei pidäkään hymyillä.
Mun mielestä Hannan eläytyminen ja ilmeet sopi just tuohon lauluun, kun nenä päähän.

Hyvä Hanna ja hyvä Suomi!

Hanna veti hienosti!!
Kylmän viileesti!
uruttaja
12.05.2007 23:58:50
Voi Juma!Torstaina kun olin paikanpäällä niin tuntui ja kuullosti upeelta!Nyt kun katsoo töllöstä tulee mieleen lähinnä parodia ja joku saakutin hinttiohjelma.

Nämähän on homojen kokoontumisajot.

Minusta Saksa, Unkari, Espanja ja Suomi jäi mieleen. Hanna ei ehkä ole ihan voittaja, mutta tuskin se 18:ksi jää, kuten vedonlyöntikertoimet näytti.
baron
12.05.2007 23:59:40

Pitäsköhän ostaa kotiasuks tommonen, mikä tolla Moldovan solistilla oli *miettii*

Meillä keskusteltiin, oliko farkut liian alhaalla vai alkkarit liian korkealla?
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
kuunsirppi
13.05.2007 00:00:04
Meillä keskusteltiin, oliko farkut liian alhaalla vai alkkarit liian korkealla?

kas siinä pulma :o/
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
rintapek
13.05.2007 00:01:10

Kisat puikoissa, kaikki mennyt enemmän tai vähemmän nappiin... edessä enää äänestys, kiitos ja kumarrus, niin...
ne heittävät lavalle... joulupukin... toukokuussa

..TTU, mikä floppi.

Pakastemansikka hernekeitossa vielä menettelisi.
One kind of music only - the good kind
Pula-Aho
13.05.2007 00:02:31
jaa, kukahan noista nyt voittaisi. Venäjä ei, kun moni ei äänestä niitä viimeaikaisten poliittisten rähinöiden takia.

Oma veikkaus. Voittaja löytyy kolmikosta Ruotsi, Valko-Venäjä, Turkki. Toivottavasti olen väärässä.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
baron
13.05.2007 00:39:36

jaa, kukahan noista nyt voittaisi. Venäjä ei, kun moni ei äänestä niitä viimeaikaisten poliittisten rähinöiden takia.

Oma veikkaus. Voittaja löytyy kolmikosta Ruotsi, Valko-Venäjä, Turkki. Toivottavasti olen väärässä.

Äh, musta Serbian piisi oli hirveä ja näyttää voittavan.
baron
13.05.2007 01:04:13

Ei oo totta, kaksi mun mielestä hirveintä kärjessä.
Jos jotain hyvää, niin "ennakkosuosikki" Ruotsi päihitettiin!
Martso
13.05.2007 01:12:05
Jos jotain hyvää, niin "ennakkosuosikki" Ruotsi päihitettiin!

Niin ja vielä ruotsalaisten antamilla pisteillä.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Aune
13.05.2007 01:23:54
Äh, musta Serbian piisi oli hirveä ja näyttää voittavan.

Se oli paras biisi, mutta huono sovitus. Paatosta alas noin kymmenen pykälää, oikea viulu ja akkari taustalle. Hieno melodia.
isojussi
13.05.2007 05:13:56
Nukahdinpa makeasti kesken pistelaskun soffalle - kuka voitti?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
jeppeq
13.05.2007 08:41:07
Huomenta.
Enpä jaksanut ihmetellä kun joulupukkiin asti, ja Serbia vissiin voitti, suomi 17. sija.

Miksiköhän voittaja voitti, ei auennut tuo biisi. Mm. Unkari ja Saksa esittivät normiaivoon menevää melodista musaa mun mielestä.

Kyllä se Suomenkin biisi oli "hyvempi" kuin moni muu, mutta tällainen raati tällä kertaa. Tekniikkapuolen toteutus oli kyllä huima. Onnentoivotus Reiskalle ja muille hyvästä työstä.
"Lavatansseissa hanurit ilakoi..."
Jone the Bone
13.05.2007 08:51:32

Juhlahumua serpien kylässä...
Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä).
poppamies
13.05.2007 10:38:26

Serbia, Moldovia, Armenia, Bulgaria, Ukraina ja Turkki. Mahtavat "euroviisut"! Missä Ranska, Luxemburg, Tanska, Sveitsi, Itävalta ja Norja? Itali teki oikean ratkaisun. Uskoisin että ensi vuonna moni muukin "europan" maa jättää osallistumatta. Ei tuossa ole mitään järkeä enään.
G strings are for strippers!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)