Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Moskova 28.4. - 13.5.2007
1 2 3 4 554 55 56 57 5873 74 75 76 77
slipkorn
12.05.2007 21:08:17
E: Ei tainnutkaan olla tuo World Cup Westerlundin aikaa vielä?

Ei, Summanen valmensi tuossa.
Burn
12.05.2007 21:09:25 (muokattu 12.05.2007 21:12:26)

http://www.aftonbladet.se/

Voivoi...Ruotsalaiset hallittee ton vollotuksen ihan lahjakkaasti. Ite kyllä oon tyytyväinen et Kanada vei ottelun. Ensinnäkin koska Suomi voitti vahvan ennakkosuosikin, Venäjän, ja toiseksi...No on se nyt komiaa kun läntiselle naapurille käy kerrankin huonompi munkki kuin suomalaisille. Lisäks jos Suomi ottaa turpaansa kanukeilta, vaikka ihan kunnollakin, niin ei se haittaa läheskää niin paljoa...Venäjä-matsin jälkeen uskosin että Kanada on voitettavissa. Maalivahtipeli tulee olemaan tärkein elementti, myös turhat jäähyilyt pitää saada kitkettyä.
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Rotuvaari
12.05.2007 21:15:45

Kiitos, Kari. Oli päässyt jo unohtumaan koko Summas-vaihe.

Ja ruotsalaiset... no, täytyypä olla ainakin siitä mielissään, ettei vuosi 91 päässyt uusiutumaan. Molempia voittoja eivät saa ainakaan (europliisut ja iishoki). Ruotsilla tosin varaa on vielä vaikka hehkutella viime vuoden täyspottia (paitsi europliisut häh häh hää) ja vaikka kuinka pitkään. Vaikka 12 vuotta.
Vastarannan kiiskikin on yksinäinen avomerellä.
Brother Michael
12.05.2007 22:38:25
Vielä kerran jätkät!

http://www.yle.fi/urheilu/mediasali … o/2007/paivanvideot/fi/id75442.html

Kertokaas nyt joku, että minkä perkeleen takia koneeni ei suostu toistamaan mitään videoita tuolta sivustolta ? Ääni kyllä tulee, mutta kuvaa ainoastaan pätkittäin. Velipojan koneella toistaa oikein hienosti.

Pakko päästä katselemaan noita pätkiä.....nnngghh.....lentääpi kohta kone seinään.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Rotuvaari
12.05.2007 22:42:25
Kertokaas nyt joku, että minkä perkeleen takia koneeni ei suostu toistamaan mitään videoita tuolta sivustolta ? Ääni kyllä tulee, mutta kuvaa ainoastaan pätkittäin. Velipojan koneella toistaa oikein hienosti.

Pakko päästä katselemaan noita pätkiä.....nnngghh.....lentääpi kohta kone seinään.

Jelppikerhoon tämä! Käytä hakua. Osta olkaimet! No ei vaan. Täälläkin jäkittää välillä, jolloin on auttanut se, että painaa sitä videon nimikettä siinä listalla uudestaan, jolloin se avaa videon uudestaan, mutta yleensä näyttää pätkimättä.
Vastarannan kiiskikin on yksinäinen avomerellä.
DJKaaos
12.05.2007 22:50:27
Uskoisin, että Kanada ratkaisee pelin hyväkseen jo 1. erässä tai sitten aivan loppuhetkillä. Suomesta ei ole voittamaan näitä pelejä. Hopeata kouraan jälleen kerran, valitettavasti.
Minä olen minä.
Tuomas.
12.05.2007 22:51:54
Suomesta ei ole voittamaan näitä pelejä.

Hyvä asenne jätkät!

"Me ollaan hävitty tää peli"
V.U.K #34?
DJKaaos
12.05.2007 22:57:44
Hyvä asenne jätkät!

"Me ollaan hävitty tää peli"

Aivan. Ei ole mitään syytä uskoa, että Suomi hoitaisi homman kotiin. En ole osa joukkuetta, niin negatiivisen ilmapiirin lietsomisesta tuskin on hallaa joukkueellemme. Kyllä mä tietysti näen maalivahtipelin olevan meillä parempaa, mutta se jokin vaan sanoo tälläkin kertaa, että juhlat siirtyvät tulevaisuuteen jälleen kerran.
Minä olen minä.
sikanaama
12.05.2007 23:12:35
Tukitaan siniviiva, karvataan ylhäältä. Tiedetään että kanada tulee kovaa. Pidetään pää kylmänä, ei oteta turhia jäähyjä. Pelissä tulee olemaan kovaa pohjoisamerikkalaista taklauspeliä. Muistetaan tukkia laidat ettei Kanadan vahvat hyökkääjät pääse etenemään ja pelaamaan poikittain. Kanadalla on erittäin nopeat hyökkääjä, mutta puolustus niillä on kankeaa, siinä on meijä vahvuus. Nopeita poikittaissyöttöjä niin saadaan Kanadan pakit sekasin ja kiekko häkkiin. Niinku sanottiin niin tarvitaan kovaa taklauspeliä, siellä on vastassa vahvoja jässiköitä. Kokemus vastaan nuoruus, Kanadalla on suhteellisen nuori joukkue, meillä on pelaajia jotka pelaa jo kaheksansissa tai kymmenennissä kisoissa. Tässä tulee olemaan meidän vahvuus. Rauhallista peliä niin kyllä me tää kotiin pelataan. Vältetään vaan turhia jäähyjä ja pidetään pää kylmänä.

Joo ei mitään, yritin vaan kuulostaa monelta television kiekko asiantuntijalta.
El Puercocara
Jmvk
12.05.2007 23:26:17
Joo ei mitään, yritin vaan kuulostaa monelta television kiekko asiantuntijalta.

Huomasin tämän jo kahden ekan rivin aikana.

Mut kyllä Suomen ois aika ottaa se kultamedalli kotiapäin, onhan tuosta jo niin pitkä aika ku viimeks on tullut, että kyllä se sieltä nyt tulee :)
Blackmetallisti sai valmiiksi ensimmäisen levynsä. Mikä tämän nimeksi tuli? V: Demoni
Keppis
13.05.2007 00:27:38

Nyt on vähän semmonen fiilis, että vaikka hävittäisiin huomenna, niin ihan sama. Kyllä niin hienosti ollaan taisteltu, että tässä on nyt kyllä pakko nostaa hattua koko Suomen joukkueelle.

Nyt on semmonen fiilis, että silkalla tahdolla on päästy näin pitkälle huolimatta siittä että pelin kaikki osa-alueet ei oo ollu ihan kunnossa. Todella hieno juttu että on näin pitkälle päästy, mutta jos hopiaa tulee niin kyllä taas kirpasee "miksi TAAS kävi näin?".
Onni vie inspiraation.
Jag
13.05.2007 01:20:47

Oman maalin edusta pitää saada pidettyä puhtaana. Samanlaista avoimien ovien päivää, kuin U.S.A:ta vastaan ei pidä antaa Kanadalle. Asteen kovempi Pohjois-Amerikkainen tiimi huomenna tulee huomenna vastaan.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Disposable
13.05.2007 01:23:19
Olen pitkästä aikaa kaikista välinpitämättömin MM kisoja kohtaan, joko se nyt sitten iskisi voitolla?
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
riimu
13.05.2007 01:35:12

Westerlund oli muistaakseni kakkosvalmentajana.
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
HaloOfFlies
13.05.2007 01:37:53

Suomesta tuli tänään kaikkien aikojen ensimmäinen joukkue joka on pystynyt voittamaan Venäjän/Neuvostoliiton MM-kisoissa sen kotikentällä. Aivan uskomaton temppu!
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
InYourFace90
13.05.2007 01:42:00
Suomesta tuli tänään kaikkien aikojen ensimmäinen joukkue joka on pystynyt voittamaan Venäjän/Neuvostoliiton MM-kisoissa sen kotikentällä. Aivan uskomaton temppu!

Älä muuta viserrä. Olen ylpeä Suomen joukkueen puolesta! Huomenna hyvä peli jatkuu.
Up The Irons!
MV
13.05.2007 01:45:18

Aijaa. Mikäs se vuosi sitten oli kun Venäjä hävisi joka ainoan pelin? Eikös se mm-turnaus ollut Venäjällä?
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
Brother Michael
13.05.2007 01:47:04

Tarkennetaan sen verran, että ensimmäinen joukkue, joka voittaa Venäjän/Neuvostoliiton Moskovassa. Muistetaan nyt vuoden 2000 MM-kisat Pietarissa, joissa Venäjän silloinen tähtisikermä oli 11.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Ziggy Bubba
13.05.2007 01:48:52

Suomesta tuli tänään kaikkien aikojen ensimmäinen joukkue joka on pystynyt voittamaan Venäjän/Neuvostoliiton MM-kisoissa sen kotikentällä.

Eipä taida vaan olla ensimmäinen - mites nuo Pietarin MM-kisat 2000 joista Venäjä tippui jo varhaisessa vaiheessa? Yleensä tappiottomalla pelillä pääsee pitkälle ;)
Myspace.com/Crookmachine
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)