DZN 10.05.2007 23:06:30 | |
---|
Sinne kaulan väliin voi tunkea myös pähkinäpuuta, Caparisonissa kaula on toteutettu niin. Asiaan, onko kukaan päässyt testaamaan ESP Carpenter seiskaa? LTD tai aito, molemmista kelpaisi tieto. Kuulemma niissä on ohut kaula ja satula on 47mm-48mm vähän mallista riippuen. Mua kiinnostaisi kokeilla/hankkia se vanha, ei baritoni, seiska. Totuuden nimissä, en pistäisi vastaan baritonillekaan. Aka. Dino and 6077dino |
Ze Kink 10.05.2007 23:14:34 | |
---|
Asiaan, onko kukaan päässyt testaamaan ESP Carpenter seiskaa? LTD tai aito, molemmista kelpaisi tieto. Kuulemma niissä on ohut kaula ja satula on 47mm-48mm vähän mallista riippuen. Mua kiinnostaisi kokeilla/hankkia se vanha, ei baritoni, seiska. Totuuden nimissä, en pistäisi vastaan baritonillekaan. Olen tainnut testata kaikkia LTD -malleja. Paras oli musta (eli vaahterabodyinen) SC607B eli baritoniversio. Saundi oli selkein ja tykein, eikä se ollut yhtä painava kuin ne mahonkiset. Ei silti ihan mun kitarani lähinnä mikityksen takia. Kaula oli kyllä muistaakseni vähän paksumpi. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
merirosvokissa 12.05.2007 18:22:55 | |
---|
Hep, sain tarjouksen Ibanezin RG1077:stä, 930e, oisko paha, mitä sanoo mnet? http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal |
Hmm, kiitos vastauksista. Täytyy varmaan kysyä itse kitaran rakentajan mielipidettä seuraavaksi... Everything you believed is a lie. |
Turkanen 17.05.2007 22:17:05 | |
---|
Mitäs mieltä ootte ESP-ltd Viper 407:sta? Kyseessä siis seitenkielinen baritoni. On jonkun aikaa poltellu tommosen hankkiminen, mut ei oo ollu ennen seitenkielistä, ni ei oikein tiiä niistä mitään. Voi Turskeles ku Kbrst liittoutuu DblPlrbrin kanssa! |
saastara 17.05.2007 22:30:14 | |
---|
Mitäs mieltä ootte ESP-ltd Viper 407:sta? Kyseessä siis seitenkielinen baritoni. On jonkun aikaa poltellu tommosen hankkiminen, mut ei oo ollu ennen seitenkielistä, ni ei oikein tiiä niistä mitään. Eipä ole tuo keppi baritoni.. Ainakaan ESP:in sivujen mukaan. Noilla on kyllä baritoni-Viper myös, mutta se on sitten 6-kielinen. Omia kokemuksia ei tosin kummastakaan ole. |
Ze Kink 17.05.2007 22:46:08 (muokattu 17.05.2007 22:49:15) | |
---|
Eipä ole tuo keppi baritoni.. Ainakaan ESP:in sivujen mukaan. Noilla on kyllä baritoni-Viper myös, mutta se on sitten 6-kielinen. Omia kokemuksia ei tosin kummastakaan ole. Viper 407:aa olen testaillut pari kertaa. Ihan ok keppi, itseäni häiritsee siinä kaksi asiaa: -Se on todella kaulapainoinen -Emg:t, varsinkin 81-7 tallassa Kannattaa tuota varmaan kuitenkin käydä testaamassa, jos tuntuu että se olisi se oma juttu. Ltd:ltä kyllä ottaisin mieluummin vaahterabodyisen Sc607B:n ja vaihtaisin mikit 707:ksi. Esp:ltä kyllä löytyy tuollainen: http://www.espguitars.co.jp/oversea/original_gt/vpbari7_bk.html Hep, sain tarjouksen Ibanezin RG1077:stä, 930e, oisko paha, mitä sanoo mnet? Mulle tuollaista tarjottiin joskus 800e:llä, harmi ettei silloin ollut rahaa. Vähän kallis tuo siis on ehkä, en tiedä. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
merirosvokissa 17.05.2007 22:59:20 (muokattu 17.05.2007 23:00:51) | |
---|
Mulle tuollaista tarjottiin joskus 800e:llä, harmi ettei silloin ollut rahaa. Vähän kallis tuo siis on ehkä, en tiedä. Onneks meikä on nii saataran rikas. Edit, tosiaan hinta muuttu että 870e ja lähetyskulut se ois sittenkin. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal |
Ze Kink 17.05.2007 23:17:11 | |
---|
Onneks meikä on nii saataran rikas. Edit, tosiaan hinta muuttu että 870e ja lähetyskulut se ois sittenkin. No tohon hintaan kyllä ostaisin jo, jos kitara on hyvässä kunnossa jne. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Thanatopsis 18.05.2007 10:22:01 | |
---|
Toimiiko "basswood" jotenkin paremmin seiskoissa kuin mahonki? Olen pitkään kaavaillut seuraavaksi kitaraksi Schecteriä ja Demon näytti tosi mukavalta. Mutta kuusikielisen body on mahonkia ja seiskan ei, mikä tuli vähän ikävänä yllätyksenä. Farewell happy fields
where joy forever dwells |
DZN 18.05.2007 15:15:22 (muokattu 18.05.2007 15:16:36) | |
---|
Toimiiko "basswood" jotenkin paremmin seiskoissa kuin mahonki? Olen pitkään kaavaillut seuraavaksi kitaraksi Schecteriä ja Demon näytti tosi mukavalta. Mutta kuusikielisen body on mahonkia ja seiskan ei, mikä tuli vähän ikävänä yllätyksenä. Basswood = Amerikan lehmus. Makuasioita nämä, mutta hyvä mahonki ei mene muhjuksi sen enempää, kun leppäkään. Mullan on nyt ollut neljä mahonkiseiskaa ja kaksi amerikan lehmusseiskaa. Mulle ilman muuta hyvää mahonkia, amerikan lehmus ei kuullosta mun korvaan kivalta. Onhan siinäkin hyvät puolensa mutta mä en fiilistele. Huono mahonki on sitten myös sekin huonoa mutta se yleinen oletus, että mahonki ei sovi seiskaan ei pidä paikkaansa. Saarni olis kans kiva seiskakieliseen. Toinen, jota pitäis päästä testaamaan olis limba(korina). Aka. Dino and 6077dino |
saastara 18.05.2007 17:05:24 | |
---|
Saarni olis kans kiva seiskakieliseen. Suosaarnirunko vaahterakaulalla allekirjoittaneelle, kiitos. :) |
KMT 18.05.2007 17:56:09 | |
---|
Ei kellään olisi kokemusta ylimääräisen kielen lisäämisestä korkeammalle? Löytyisikö edes kaupasta kieliä mikä kestäisi virittämisen ylä-A:han.. Mun mielestä olis hauskaa, jos haitaribussista pääsis hanuriääni aina kun se kääntyy. "mmmööÖÖÖÖ" -Lennu-
bändeissä soittaminen on aika gay. tosimiehet soittaa vaan kotona ja kitarakaupassa -PJS- |
Torniojaws 18.05.2007 18:35:20 | |
---|
Ei kellään olisi kokemusta ylimääräisen kielen lisäämisestä korkeammalle? Löytyisikö edes kaupasta kieliä mikä kestäisi virittämisen ylä-A:han.. Eikös tuosta puhuttu jo aiemmin tässä threadissä. Se on käytännössä sula mahdottomuus. Kieleksi tarvisi tyyliin .004, joka jo pienuutensa vuoksi ei kestä soittamista :P |
Makelele 18.05.2007 22:37:42 | |
---|
Eikös tuosta puhuttu jo aiemmin tässä threadissä. Se on käytännössä sula mahdottomuus. Kieleksi tarvisi tyyliin .004, joka jo pienuutensa vuoksi ei kestä soittamista :P Paitsi jos hankkii erikoiskieliä. Tällä sivustolla löytyy tyyppi nimeltä Garry Goodman, joka myy jopa 0,003 kieliä, jotka kuulemma kestävät vaikka mitä. http://www.sevenstring.org/forum/index.php |
saastara 18.05.2007 23:13:03 | |
---|
Paitsi jos hankkii erikoiskieliä. Tällä sivustolla löytyy tyyppi nimeltä Garry Goodman, joka myy jopa 0,003 kieliä, jotka kuulemma kestävät vaikka mitä. http://www.sevenstring.org/forum/index.php Sikkiä on meininki.. No mutta, mikäs siinä. Kun on porukoilla tapa viritellä reilusti alaspäin, niin miksikäs ei sitten ylöskinpäin. ;) |
Torniojaws 19.05.2007 00:16:35 | |
---|
Kaikkea sitä ;o |
Ze Kink 19.05.2007 01:25:51 (muokattu 19.05.2007 01:26:44) | |
---|
Paitsi jos hankkii erikoiskieliä. Tällä sivustolla löytyy tyyppi nimeltä Garry Goodman, joka myy jopa 0,003 kieliä, jotka kuulemma kestävät vaikka mitä. http://www.sevenstring.org/forum/index.php No kyllä noita kokeilleet sanovat, että jonkin aikaa noita kieliä pitää "totutella" jännitykseen, ennen kuin ne kestävät bendailua. Mutta siis, toimivat kuitenkin. Spammataanpas samalla, kokeilin industrialjuttuja: http://www.mikseri.net/artists/119237453.66998.phpVire on tällä kertaa "vain" dropped A. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Explorer 25.05.2007 10:05:40 | |
---|
Asiaan, onko kukaan päässyt testaamaan ESP Carpenter seiskaa? LTD tai aito, molemmista kelpaisi tieto. Tammerpianossa roikkui ainakin vielä viime viikolla tuollainen LTD. Ihan hyvän tuntuinen skeeba, muttei erityisen loistavakaan. Aika leveän oloinen kaula taisi olla. Itseäni hämäsi keskimikki johon pleku kolisi koko ajan. Ziltoid the omniscient! |
DZN 25.05.2007 10:53:32 | |
---|
Paitsi jos hankkii erikoiskieliä. Tällä sivustolla löytyy tyyppi nimeltä Garry Goodman, joka myy jopa 0,003 kieliä, jotka kuulemma kestävät vaikka mitä. http://www.sevenstring.org/forum/index.php Jep, just toi ukko oli se, joka teki ohuempia kieliä. Muistaakseni puhu ihan asiaa ja kielet saattaa oikeasti kestää. Aka. Dino and 6077dino |