l6mp6l6 12.05.2007 06:22:53 | |
---|
Noni, nyt haettais mielipiteitä Suomen kaikkien aikojen kovimmasta bändistä. Mitkä levyt nappaa ja miksi jne? Ois mukava myös Jylliltä (jos sattuu huomaamaan tämän ketjun) saada informaatiota siitä miten kaikki alko. No alotan ite kakkosella. Tavallaan ykkösen funkahtavuuden ja kolmosen trippimatskun väliltä. Ei yhtään heikkoa biisiä. Toisaalta vaikea valinta ko ykkösellä on Waste of time ja kolmosella The real thing - mutta kai sitä jotain on valittava ku tämmösen ketkunki teki :) Ois kiva lukea keskustelua bändistä, antakaahan mennä. P.S. Siitä The real thingin ja And it's all happeningin soolojen samankaltaisuudsta ois kans kiva saada Jylliltä kommenttia; itse kun olen ollu huomaavanani hyvinkin suurta samankaltaisuutaa, mutta kukaan kaveri ei :D. Eipä muuta ko peukkua Petelle, Jyllille ja Kuoppikselle. Ostetaan Weaklingin Dead as Dreams |
l6mp6l6 12.05.2007 06:30:06 | |
---|
Oispa tuon alueenki voinu kattoa. Jos joku mode vois siirtää tämän vaikka tuonne rokkialueelle. Ostetaan Weaklingin Dead as Dreams |
Jag 12.05.2007 06:34:19 | |
---|
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
l6mp6l6 12.05.2007 06:47:16 (muokattu 12.05.2007 07:13:56) | |
---|
Ostetaan Weaklingin Dead as Dreams |
gorgonoidi 12.05.2007 09:44:43 | |
---|
Jyllikö mnetissä?? Huuh... Kyllähän tätä voi Suomen kovimmaksi yhtyeeksi kutsua. Jokin tässä vain saa nostamaan hattua hieman enemmän kuin mikään muu bändi. II on oma suosikkini ja kaikki kolme olen myös kuullut. III on myös todella mahtava levy. Erityisesti pidän siitä että biisit jatkuvat ilman suurempia taukoja ja levyllä on koko ajan yhtenäinen fiilis. II:sessa kuitenkin on kaikki vielä enemmän kohdillaan ja kaikki biisit ovat täyttä timanttia ainakin omille korvilleni. I:stä en omista, mutta joskus olen kuullut. Se on siis seuraavaksi ostos listalla. Kyllähän Kingston Wallilla on ollut suuri vaikutus moniin suomalaisiin bändeihin ja suuri vaikutus myös minuun. |
Kingston Wall II on mun mielestä _SE_ KW levy. I ja III on myös hetkensä,mutta II ei ole yhtään heikompaa biisiä. Kuoppiksen rumpujuttuja saa kyllä aina ihmetellä. Huh. Edit. Veikkaan,että tää menee kyllä lukkoon,kun tuolla Pop,rock,alternative - palstalla on jo aktiivinen KW - ketju. Joo'o |
Wahi 12.05.2007 11:07:11 (muokattu 12.05.2007 11:44:03) | |
---|
Todellakin. Kingston Wall on Wigwamin ohella paras suomalainen bändi ikinä. Koko bändillä on ollut suuri vaikutus allekirjoittaneeseen. Kolme mahtavaa soittajaa jonka soittoa on aina ilo kuulla/nähdä. Ja Petellä on ollut aika iso vaikutus kitaransoittoonikin. Mutta joo, ehkä on parasta siirtyä tuohon toiseen ketjuun. Mod.huom. Näinpä, ei tässä sen erilaisempaa näkökulmaa ole. |