Aihe: Blackmore's night saksassa
1
biibob
11.05.2007 02:08:35
Eli onkos muusikoiden.netissä muita, jotka ovat ajatelleet lähteä kesällä katsoo Blackmore's nightia jonnekkin päin maailmaa. Itse olen miettinyt, että voisi taas viime kesän tapaan matkustella saksaan castle touriin, mutta tälle kertaa useammalle kuin yhdelle keikalle. Harmi kun eivät suomeen päässeet, mutta pääsehän heitä näkemään euroopassakin, joten no problem.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
Sir Henri
11.05.2007 17:05:31
Olen ajatellut, mutta kukkaro on toista mieltä. Toi Castle Tourhan on vähän kuin pyhiinvaellusmatka Blackmore's Night - fanille; ainakin kerran elämässä olisi tehtävä reissu Saksaan. Ehkä ensi kesänä.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
Loijaa
14.05.2007 12:38:32

Kiinnostaa, mutta rahaa on riittävästi aikaisintaan elokuussa ja aikatauluista ei ole vielä mitään hajua..millos se castle tour oikein on? Olisi se ihan mukava nähdä Blackmore livenä ennen kuin miehen eläkeikä tulee vastaan.
Heavy Metal Thunder
Sir Henri
14.05.2007 13:01:08
Kiinnostaa, mutta rahaa on riittävästi aikaisintaan elokuussa ja aikatauluista ei ole vielä mitään hajua..millos se castle tour oikein on? Olisi se ihan mukava nähdä Blackmore livenä ennen kuin miehen eläkeikä tulee vastaan.

http://www.blackmoresnight.com/tour_info.html

Onneksi olen ehtinyt bändin kaksi kertaa jo nähdä livenä; kerran Helsingissä ja kerran Firenzessä.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)