R.W. Piuha 07.01.2004 20:22:04 | |
---|
No eikös tässä pidäkin vähän riehua. Uusi musanäytedemo on plakkarissa. Pitää tässäkin mainostaa. Eiköhän ala kura paukkumaan kohta, heh. Sorry,että nyt vasta paukkuu......nin minkä syntikan demo toi on,kuulosti tutulta,ei oo kovin häävit saundit,no piano oli ok....mikä se hirvee sade oli siinä loppupuolella... Saaks noita muuten käyttää omiin nimiin,noita demoja, meinaan... |
baron 07.01.2004 22:54:35 | |
---|
Sovituksista: Vastailkaa asiallisesti tai "v-ttuilkaa", ihan kuinka haluatte. Kun en koe olevani hirveän "lahjakas" sovittajana, niin olen ostanut Finalen, joka tekee "automaattisovituksia" kappaleisiin valitun tyylilajin mukaan. Onko kellään kokemuksia, kelpaako ne edes pohjaksi oikealle sovitukselle vai onko ne ihan huuhaata? Nimimerkki "Kokemusta ei ole" My name is Baron - James Baron |
Notefix 07.01.2004 23:03:49 | |
---|
Kun en koe olevani hirveän "lahjakas" sovittajana, niin olen ostanut Finalen, joka tekee "automaattisovituksia" kappaleisiin valitun tyylilajin mukaan. ei ole kokemusta automaattisovitusohjelmista. periaatteessa pitäisi kai verrata tuollaisen sovitusta "manuaaliseen" sovitukseen. jossain netissä on kyllä varmaan demoja, joista voi vertailla. itse teen sovitukset aika perinteisellä tavalla. My name is Baron, Notefix Baron |
M.i.k.key 07.01.2004 23:05:31 | |
---|
Old Skool- miehiä minäkin. Laput tosin kirjotan nykysin sibeliuksella. Aika vähän tulee vaan kirjoteltua mitään, lähinnä komppilappuja bändille. My name is Baron, Uusavuton kosketinesamikkiBaron |
baron 07.01.2004 23:15:19 (muokattu 07.01.2004 23:15:46) | |
---|
Ihan oikeasti: Kauanko menee "ammattilaiselta" aikaa tehdä sovitukset yhden humppaillan piiseihin (neljä settiä, noin 50 kappaletta)? Entä amatööriltä/harrastelijalta? My name is Baron - James Baron |
Martso 07.01.2004 23:21:26 | |
---|
Mikä olis kokoonpano? (tää menee taas zättäilyksi foorumilla=ei hyvä) |
Notefix 07.01.2004 23:30:56 | |
---|
Ihan oikeasti: Kauanko menee "ammattilaiselta" aikaa tehdä sovitukset yhden humppaillan piiseihin (neljä settiä, noin 50 kappaletta)? Entä amatööriltä/harrastelijalta? toi riippuu tosiaan aika paljon kokoonpanosta...onko brasseja...pitääkö transponoinnnit kirjoittaa..tekeekö käsin vai koneella...mutta todellakin, kuis tuo menee tanssibändissä? My name is Baron, Notefix Baron |
baron 07.01.2004 23:34:06 | |
---|
toi riippuu tosiaan aika paljon kokoonpanosta...onko brasseja...pitääkö transponoinnnit kirjoittaa..tekeekö käsin vai koneella...mutta todellakin, kuis tuo menee tanssibändissä? Ok, mulla on 6 äijää, mutta konehan huolehtii transponoinnit, unohdetaan aihe tässä threadissä. (Mun käsityksen mukaan vaan kauan!) My name is Baron - James Baron |
Notefix 07.01.2004 23:38:44 | |
---|
(Mun käsityksen mukaan vaan kauan!) ei lead sheetissä mee kauan, yleensä. mutta täyttä stemma kun kirjoittaa, niin se on tarkistuksineen yms. joskus vähän vaivalloista...varsinkin jos haluaa siistiä jälkeä. koneella voi joskus kestää yhtä pitkää kuin käsin, koska sitä pitää muokata aika paljon. My name is Baron, Notefix Baron |
Todennäkösesti oli kokoonpano mikä vaan ja deadline milloin vaan, niin homma tehdään todnäk vikana yönä... :) No toi 50biisiä nyt on liikaa mutta muulloin My name is Baron, Uusavuton kosketinesamikkiBaron |
M.i.k.key 07.01.2004 23:42:49 | |
---|
koneella voi joskus kestää yhtä pitkää kuin käsin, koska sitä pitää muokata aika paljon. Niinpä, Tosin leikkaa-liimaaminen on koneella niin helppoa että nopeuttaa.samoin jos joutuu muuttelemaan sävellajia... mutta HUOM. Tuo käsinkirjoitus pitäisi kuitenkin mielestäni hallita ensin ja ennenkaikkea Hyvällä käsialalla! My name is Baron, Uusavuton kosketinesamikkiBaron |
baron 07.01.2004 23:42:52 | |
---|
OK Kuka tekee halvimman tarjouksen? (Ehkä ei kuulu tähän threadiin) My name is Baron - James Baron |
baron 07.01.2004 23:46:00 | |
---|
Niinpä, Tosin leikkaa-liimaaminen on koneella niin helppoa että nopeuttaa.samoin jos joutuu muuttelemaan sävellajia... mutta HUOM. Tuo käsinkirjoitus pitäisi kuitenkin mielestäni hallita ensin ja ennenkaikkea Hyvällä käsialalla! Hei Jos kone osaa tulkita skannatut nuotit oikeiksi nuoteiksi, niin miksi enää tarvitsee osata "oikeaa" nuotinkirjoitusta. Mähän en saa enää selvää omasta käsinkirjoitetusta tekstistäkään, siksi mä kirjoitan kaikki muistiinpanot PC:llä, niin tietysti nuotitkin. My name is Baron - James Baron |
M.i.k.key 07.01.2004 23:48:13 | |
---|
Fuzzy tuli tänne kylään! siis oikeesti! Fuzzy: Taidan muuten faija olla muuten barissa buranassa tai jallussa, saat valita. PRKl. NYT ´LÄHDETÄÄN NIMITTÄIN!!! T: Fuz ei se pysty edes kirjottaaan enää... mulla kohta sama My name is Baron, Uusavuton kosketinesamikkiBaron |
Rantsu 07.01.2004 23:53:43 | |
---|
HUOM. Tuo käsinkirjoitus pitäisi kuitenkin mielestäni hallita ensin ja ennenkaikkea Hyvällä käsialalla! Näin se on, onneksi... :) |
baron 08.01.2004 00:02:56 (muokattu 08.01.2004 00:04:16) | |
---|
Näin se on, onneksi... :) Tässä suhteessa mä olen ihan karmea juniori teidän rinnalla. Mä en ole elämässäni kirjoittanut nuotin nuottia käsin, sen sijaan kyllä mulla PC:llä on pieni kirjasto kappaleitten nuotteja. (Ootteks' te vähän kalkkiksia?) My name is Baron - James Baron |
Martso 08.01.2004 00:31:57 | |
---|
Threadin orig. aiheeseen palatakseni: fonisti/huilistimme on aika suvereeni näissä verbaalisissa kämmäyksissä :) Hän ei vain kerta kaikkiaan välillä mieti ollenkaan mitä suustaan päästää. Toisinaan saadaan nauraa vedet silmissä ja toisinaan taas ei tiedä nauraakko vai itkeä. Mutta koska hän on niin vilpitön oma itsensä, saa kaiken anteeksi. Viime viikolta: lavan edessä oli aaa - patteri tanssilattialla, eräs vanhempi pari siitä hiihtelee ohi. Rouva nostaa patterin ja kysyy: "mikäs patteri tämä on? Onko soittajapojilta tippunu?" No tähän velikultamme: "Ei ole meiltä tippunu, koska taitaa olla hieromasauvan patteri! Ei vain ois rouvan omia?" :) |
Eddy 08.01.2004 00:40:16 | |
---|
Viime viikolta: lavan edessä oli aaa - patteri tanssilattialla, eräs vanhempi pari siitä hiihtelee ohi. Rouva nostaa patterin ja kysyy: "mikäs patteri tämä on? Onko soittajapojilta tippunu?" No tähän velikultamme: "Ei ole meiltä tippunu, koska taitaa olla hieromasauvan patteri! Ei vain ois rouvan omia?" :) Tommoset pienet asiat piristää kummasti ja auttaa jaksamaan. Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi. |
Fuzzy Boner 08.01.2004 09:01:11 | |
---|
Fuzzy tuli tänne kylään! siis oikeesti! Fuzzy: Taidan muuten faija olla muuten barissa buranassa tai jallussa, saat valita. PRKl. NYT ´LÄHDETÄÄN NIMITTÄIN!!! T: Fuz ei se pysty edes kirjottaaan enää... mulla kohta sama Kukas sikailee? Olin tohon aikaan jo unten mailla. :D My name is Baron, Fuzzy Baron |
Sepsu 08.01.2004 09:03:06 | |
---|
OK Kuka tekee halvimman tarjouksen? (Ehkä ei kuulu tähän threadiin) Miten ois semmoinen 9000€. Jos pari viikkoa annat aikaa.... |