isojussi 11.05.2007 21:40:25 (muokattu 11.05.2007 21:41:10) | |
---|
Kuinka moni tuli katselleeksi Putaansuun ja Awan haastattelun En aivan alusta ehtinyt seurata, mutta melkoisen täyspäisiä tuntui kommentit olevan. Tuoreessa muistissa on vielä taannoiset "puritanistisiempien liitonmiesten" mollaukset - mutta nyt taitava olla jo suukit supummassa. Ainakin pitäisi. Vai onko Lordi edelleen huonossa huudossa alan äijien keskuudessa? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
en tiie mutta lordin musiikista olen aina tykännyt varsinkin heti ekasta lätystä ::smoke |
kyuss 12.05.2007 10:19:40 | |
---|
Näin vaan että olivat TV:ssä. Noissa puvusteissa pitäis puhua vauvojen syömisestä eikä jaaritella niitänäitä. Vaihoin kanavaa. |
L4t3 12.05.2007 13:34:58 | |
---|
Sitä en ole vieläkään ymmärtänyt, miksi Loordi antoi Voicella haastattelunsa englanniksi? Hevarit tappaa räpärit. |
Spawn 12.05.2007 13:43:26 (muokattu 12.05.2007 13:43:53) | |
---|
Sitä en ole vieläkään ymmärtänyt, miksi Loordi antoi Voicella haastattelunsa englanniksi? Ei puhu koskaan maskeissa suomea paitsi silloin kun Lordi on selin kameraan. Syynä on, että suomea solkkaava hirviö on jollakin tavoin naurettavaa katseltavaa tms. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
isojussi 12.05.2007 14:13:03 | |
---|
Näin vaan että olivat TV:ssä. Noissa puvusteissa pitäis puhua vauvojen syömisestä eikä jaaritella niitänäitä. Vaihoin kanavaa. Tätä mä juuri tarkoitin. Naurettavaa, kuinka tässä maassa osataan olla niin kateellisia, että näköjään oikein sattuu. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ze Kink 12.05.2007 15:45:29 | |
---|
Tätä mä juuri tarkoitin. Naurettavaa, kuinka tässä maassa osataan olla niin kateellisia, että näköjään oikein sattuu. Mitä ihmettä :D "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Spawn 12.05.2007 16:56:24 (muokattu 12.05.2007 16:58:41) | |
---|
Tätä mä juuri tarkoitin. Naurettavaa, kuinka tässä maassa osataan olla niin kateellisia, että näköjään oikein sattuu. No jos nyt sitten jatketaan niin ainakin oma mielipiteeni on, että Kissin hengessä tehty musiikki on muutenkin heikko lähtökohta. Kiss - bändi, jonka jäsenistö oksentaa verta lavalla lavalla samalla kun lauletaan kuinka heidät on tehty rakastamaan sinua. Hellanlettas. Sama meininki jatkuu vähän Lordissa. Liian kilttejä hirviöitä. Vaikka tämä nyt onkin (puoli)tahallinen provo niin on se silti rehellisesti oma mielipiteeni. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
isojussi 12.05.2007 17:05:26 | |
---|
Joopa joo - sitten äijiä on jotkut säälittävät Hynyset ja Koivuset. Mutta jos sen haastattelun katsoitte ja oikeesti kuuntelitte mistä puhuttiin, niin juuri siitä, että kuinka monta vuotta Putaansuu on tehnyt kritiikistä huolimatta töitä sen formaatin eteen, mihin itse uskoo. Jos se nyt sitten jotain nyppii, että teksteissä ei Saatana syökään sisäelimiämme, niin ei voi auttaa - tai ehkä lääkityksen korjaaminen.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
hullu_ukko 12.05.2007 18:21:02 | |
---|
Tätä mä juuri tarkoitin. Naurettavaa, kuinka tässä maassa osataan olla niin kateellisia, että näköjään oikein sattuu. Et pidä bändistä = olet kateellinen? Itsehän omistan Lordin ensimmäisen levyn, eikä sitä ole tullut kuunneltua yhtään ala-asteelta pääsyn jälkeen. Euroviisujen jälkeen homma meni sitten aivan älyttömäksi ja viimeisetkin uskottavuuden rippeet katosivat mun silmissäni siinä vaiheessa, kun kauppojen hyllyiltä alkoi löytyä mitälie Lordiaiheisia kyniä, penaaleja, vihkoja, karkkeja jne. Menenkin tästä ottamaan lääkkeeni, ettei minun tarvitse kuunnella musiikkia, jossa lauletaan saatanasta syömässä suoliamme. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Hallitus on myös vedonnut kansainvälisiin järjestöihin, kuten Euroopan neuvostoon ja Natoon, jotta nämä estäisivät virolaisten aikeet olla myymättä halpaa alkoholia suomalaisille.'' -Lehti |
isojussi 12.05.2007 22:17:51 | |
---|
Et pidä bändistä = olet kateellinen? Mielestäni kyllä, jos: ...viimeisetkin uskottavuuden rippeet katosivat mun silmissäni siinä vaiheessa, kun kauppojen hyllyiltä alkoi löytyä mitälie Lordiaiheisia kyniä, penaaleja, vihkoja, karkkeja jne. Mitä ihmettä tolla asialla on muuta tekemistä rockuskottavuuden kanssa, kuin että se sotii vastaa joidenkin punavihreää, kommunistisvegaanista kurjuusihannetta vastaan. Minusta perustelusi on jo todella luokaton: Bändiä ei voi digata, jos sillä on olemassa fanituotemyyntiä? Nyt pitää hei herätä! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Nidhöggr 12.05.2007 22:38:01 | |
---|
Bändiä ei voi digata, jos sillä on olemassa fanituotemyyntiä?! Se on tr00. Kaupallisuus on perseestä, pitää olla köyhä ja kipeä. Krää-ähh. |
oizo 12.05.2007 23:29:23 | |
---|
isojussille plussaa! sattuuhan näitä |
hullu_ukko 12.05.2007 23:45:12 | |
---|
Bändiä ei voi digata, jos sillä on olemassa fanituotemyyntiä? Luokatonta on myös argumentointisi. Sanoinko noin jossain vaiheessa? Valitettavasti joudun tuottamaan sinulle pettymyksen sanomalla, että kuuntelen bändejä, joilla on fanituotemyyntiä ja tämän lisäksi omistan erinäisiä fanituotteita. Ikäväkseni joudun myös ilmoittamaan, että olen lopettanut Lordin diggailun jo kauan ennen tätä suursuosiota ja fanituotemyyntiä. Pointtinani oli lähinnä se, että Lordin menestys perustuu lähinnä tuolle hirviöimagolle (joka iskee erityisesti nuorempaan kuluttajakuntaan ja siksi esimerkissäni mainittiin mm. penaalit, karkit, kynät, jotka ainakin itse yhdistän ennemmin tähän nuorempaan kuluttajakuntaan paljon vahvemmin, kuin vanhempiin kuluttajiin) ennemmin kuin itse musiikille. Onhan se kivaa, että meillä suomalaisilla on tällainen kiva bändi nimeltään Lordi, mutta itse en koe kyseistä bändiä millään tavalla erikoisena. Perusrokkia, johon on lisätty hirviöimago, josta en ole jaksanut innostua moneen vuoteen. Omasta mielestäni Lordi ei onnistu olemaan mitenkään ihmeellinen, vaan lähinnä korni. En silti sano, etteikö Lordista saisi diggailla.. Se että minä en pidä Lordista ei liene vaikuta sinun tai kenenkään muunkaan elämään millään tapaa. Pahoittelen että lausuin eriävän mielipiteeni tällä vapaalla keskustelufoorumilla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Hallitus on myös vedonnut kansainvälisiin järjestöihin, kuten Euroopan neuvostoon ja Natoon, jotta nämä estäisivät virolaisten aikeet olla myymättä halpaa alkoholia suomalaisille.'' -Lehti |
Anal Revenger 13.05.2007 00:26:05 | |
---|
Kaiken muun siistin lisäksi mun mielestä on mahtavaa että on ku loordi voitti euroviisut niin tuli loordiaukiot, -pankit, -karkit, -limukat, -vauvat, -kynttilät, -kondoomit eiku.. |
Spawn 13.05.2007 01:20:45 | |
---|
loordiaukiot Tunnetaan muuten Rovaniemellä edelleen varsin laajalti Sampoaukiona. Lordiaukio-nimelle lähinnä nauretaan. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Fortune 13.05.2007 02:38:36 | |
---|
Kaiken muun siistin lisäksi mun mielestä on mahtavaa että on ku loordi voitti euroviisut niin tuli loordiaukiot, -pankit, -karkit, -limukat, -vauvat, -kynttilät, -kondoomit eiku.. Joo, ihan uuttahan tämä rock-musiikin tuotteistaminen on. Varsinkaan Lordin esikuvista suurin, Kiss, ei ole koskaan tajunnut rock-musiikin tenhoa tuotteistamisen merkeissä. Jos on hyvä tuote, niin tyhmäähän sitä olisi olla myymättä. Saa eläkepäiviksi vähän pesämunaa ja ei se ole keneltäkään pois. Look behind you, a three-necked guitar!
|
isojussi 13.05.2007 05:33:57 | |
---|
Jos on hyvä tuote, niin tyhmäähän sitä olisi olla myymättä. Saa eläkepäiviksi vähän pesämunaa ja ei se ole keneltäkään pois. Aamen (ei Amen). Sitä paitsi Hard Rock Hallelujah on ihan helvetin hyvä biisi - sen voi huoletta tuiskaista humppakeikallakin mänemään - ja ikään katsomatta kaikki veuhtoo tanssilattialla hiki ottalla. Se mitä tässä enemmänkin haen on, että on aivan turhaa energian haaskausta ja riidankylvämistä mankua menestyvien artistien "rock-credibiliteetistä" sillä perusteella, että nämä tarjoavat yleisölle sitä, mitä se haluaa: Show:ta. Kyllä jokainen saa mun puolesta ihan vapaasti tehdä tekotaidettansa vaikka perunakellarissa paskaisissa vaatteissa ja naama kampaamatta, mutta ei sitä tarvitse tulla ammattimiesten naamaan hieromaan. Olkoot tyytyväisiä ja syökööt äidin tarjoaman puurolautasen kiltisti tyhjäksi. Enhän mä sitä ollutkaan missään vaiheessa tuomitsemassa, että jos ei vaan jostain musasta tykkää, niin ei sitten - mutta jos perusteena on bändin menestyksen myötä tullut järkevämpi kaupallinen toiminta, ollaan hakoteillä, jos se ei vaikuta oleellisesti musiikkiin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Twinkle 13.05.2007 12:39:06 | |
---|
Aamen (ei Amen). Sitä paitsi Hard Rock Hallelujah on ihan helvetin hyvä biisi - sen voi huoletta tuiskaista humppakeikallakin mänemään - ja ikään katsomatta kaikki veuhtoo tanssilattialla hiki ottalla. Ei kyllä sen takia että se olisi hyvä biisi vaan että se sattuu olemaan biisi joka voitti euroviisut, kisan mikä perustuu täysin ulkomusikaalisiin ansioihin. |
isojussi 13.05.2007 12:45:49 | |
---|
Ei kyllä sen takia että se olisi hyvä biisi vaan että se sattuu olemaan biisi joka voitti euroviisut, kisan mikä perustuu täysin ulkomusikaalisiin ansioihin. Vaikka jälkimmäinen lause onkin aika isolta osin totta, niin ainakin viime vuonna kisan voitti kunnon biisi. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |