lindo 07.01.2004 23:16:01 | |
---|
Kyllä nyt pitää sanoa että Tik Tak päihitti kolleegansa Negativen mennen tullen niin soitto kuin laulu taidossakin eikä nyt ole kyse mistää " no on ne tytöiksi ihan hyviä" mielipiteestä vaan ihan oikeesti. En tajua miten noin huono laulaja kuin tuo Jonne, on joskus edes alkanut laulaa. Ois kai ollu Idols tuomareilla hommia tuossa kun olisivat Jonnelle sanonut että harkitse jotain muuta ammattia. Voi niitä poikia. Ei oo helppo olla rock! I don't belive anything, if i don't see it first |
Tupuna 07.01.2004 23:19:12 | |
---|
Jaa. Just katoin tv:stä tuon Ruma-klubin koosteen, ja olen kyllä Jonne Aaronin laulutaidoista hippusen eri mieltä kuin sinä. Helkkarin vahva ääni sillä on. Mutta niin on kyllä Tiktakin Petrallakin. Liikaa Negativea muutenkin aina haukutaan. En ole kyseisen bändin fani, mutta mielestäni biisimateriaali on hyvä ja esikuvat just jees. Mieluummin noin kuin kuuluisuutta kohti anttituiskumaisella musiikkitietoisuudella. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Lux 07.01.2004 23:20:52 | |
---|
Tekis mieli sanoa niin paljon mut en jaksa. Tyydyn komppailemaan ketjun aloittajan ajatuksia. Ja totean vielä lakonisesti "voi hyvä luoja mitä lapsille rockin nimissä tarjotaan". Tiktakin miksaus oli vähän kolkko, livenä toimi paremmin mun mielestä. How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |
tikka 07.01.2004 23:21:11 | |
---|
mulla tuli mieleen siitä negativen rumpalista ylä-asteen bändi treenit =:) Matti Nykänen on kuningas!!!
ps.jokainen tsänssi on mahdollisuus ja "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." |
Helkkarin vahva ääni sillä on.
Ei voi olla, olikin pakko kommentoida. Mistä kohtaa vahva? Miten? Montako kertaa se lauloi edes jonkinlaista voimaa käyttäen? Kuurouduinko aina juuri silloin? Meneekö kaikki niiden biisit liian korkealta sen äänialaan nähden? Jos niin miksi? Ei olisi Jonnea Savoyssa nähty... How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |
superfly 07.01.2004 23:22:36 | |
---|
Jep, Tik Tak voitti ihan 6-0. Paljon ammattimaisempi meininki oli tytöillä. Negativella soittimet erävireessä ja soittajat soittivat niitä hirvittävän epäpuhtaasti. Ja se laulaja siinä viimesessä piisissä... Ei oikein ääni riittänyt. Niin, tämän varmaan taas joku laskee perisuomalaiseksi kateudeksi. Harppu on alaston piano |
Lux 07.01.2004 23:23:53 (muokattu 07.01.2004 23:24:16) | |
---|
tämän varmaan taas joku laskee perisuomalaiseksi kateudeksi. Mä laskisin tuon ihan perirehelliseksi kuullun analysoinniksi. How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |
Tupuna 08.01.2004 00:01:01 | |
---|
Ei voi olla, olikin pakko kommentoida. Mistä kohtaa vahva? Miten? Montako kertaa se lauloi edes jonkinlaista voimaa käyttäen? Kuurouduinko aina juuri silloin? Meneekö kaikki niiden biisit liian korkealta sen äänialaan nähden? Jos niin miksi? Ei olisi Jonnea Savoyssa nähty... Lässynlässyn. No onhan sillä volyymia äänessään, ei se piipitä. Anteeksi kun pidän Jonne Aaronin äänestä. Nythän osoitin kerrassaan sen, etten ole ollenkaan rockuskottava! Eihän kukaan oikea musiikinystävä voi pitää Negativesta eikä Jonne Aaronista! Minkä mä sille mahdan että pidän Jonne Aaronin äänestä. Mun mielestä siinä on munaa ja volyymia. Mutta en ole siltikään sanonut erityisesti pitäväni Negativesta, mielestäni yhtyettä vain parjataan liikaa. Mutta niinhän se on, että nuorille ja hyvännäköisille ollaan kateellisia :) Hitsi että on mukavaa provosoida! Kohta Lux vetää herneet nenään ;) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Jani The Rock 08.01.2004 00:15:34 | |
---|
Tiktak, Negative ja Ruma-klubi... Kerrassaan osuvaa. Rough and tough and plenty mean. |
Eemil 08.01.2004 00:15:43 | |
---|
Näin sen vikan biisin mikä on ikävä kyllä soinut radiossakin. Diggasin särösaundista kitaroissa, mutta laulu oli kyllä surkeata. Nuotin vierestä todella reippaasti välillä noinkin äärimmäisen helpoissa lauluosuuksissa. Ääni oli sen kuuloinen, että viinaa oli otettu jo pari päivää. Kukapa näki jonkin aikaa sitten Ton laulajan Hyppönen&Enbuskessa? Siinä se lauloi Kirsi Salon kanssa lopussa eikä välissä ollut mitään efektejä. Kirsi lauloi noin kolme kertaa paremmin. Yleisökysymyksessäkin kysyttiin paljonko se laulaja nostaa penkistä...Taitaa olla katu-uskottavuus huipussaan Negativen jannuilla. Torilla Ibanez S570wnsol 800 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Dumb 08.01.2004 00:18:53 | |
---|
TikTakin osuuden katsoin, mutta Negativelta vain ensimmäisestä biisistä puolet ja sitten vaihdoin kanavaa. |
Lennu 08.01.2004 00:24:02 | |
---|
TikTakin osuuden katsoin, mutta Negativelta vain ensimmäisestä biisistä puolet ja sitten vaihdoin kanavaa. Sama. Basisti oli paikalla tsekkaamassa ja kovasti kehui Tik Takin meininkiä. Ei nähnyt Negativea, joten ei siitä osannut sanoa. Enkä sano minäkään mitään, paikalle kun en päässyt ollenkaan. Noi ylen liveäänitykset on aina miksattu vähän kun oltais jotain puheohjelmaa äänittämässä. Vaikka parempia ne on ku kymmenen vuotta sitten. En aio mennä ylelle duuniin, mutta siltä se kuulostaa. En tiedä mitä niiden pitäis tehdä. |
käki 08.01.2004 00:26:49 | |
---|
Negativen rumpali kiilasi sen eräänkin biisin osan pahasti. Kun suora komppi jatkui, niin meno taas rauhottui. Mutta kyllähän ne molemmat bändit ihan asiansa ajaa. TikTakia jaksan ehkä minuutin pidempään kuin Negativea. Minulla on kalyamaha. |
Ossi 08.01.2004 00:40:08 | |
---|
Noi ylen liveäänitykset on aina miksattu vähän kun oltais jotain puheohjelmaa äänittämässä. Siellä nyt on muutenkin kaikki vähän niin ja näin vaimon eläkkeelle jäännin jälkeen. TikTak vei potin mennen tullen. Siitä huolimatta, että en nähnyt ohjelmaa enkä myöskään ollut paikalla. Eikö? "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Lennu 08.01.2004 00:45:50 | |
---|
Eikö? Kyllä ehdottomasti. Siksi käänsinkin kanavaa. |
askomiko 08.01.2004 00:47:15 | |
---|
Joo, kanava vaihtui tiktakin jälkeen. Ihq. |
Tupuna 08.01.2004 00:48:54 | |
---|
Tiktak kuulostaa hyvältä kyllä, mutta koska olette noin tietäviä ja oikean musiikin kannattajia, niin eikö teitä häiritse yhtään se fakta ettei Tiktak tee biisejään itse? Monta kertaa olen asiaa miettinyt, ja silti kaikki miehet vauvasta vaariin, rokkarista junttiin rakastavat yhtyettä. Onko tyttöjen ihanaisella ulkomuodolla mitään tekemistä asian kanssa? ;) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
leka 08.01.2004 00:51:03 | |
---|
Onko tyttöjen ihanaisella ulkomuodolla mitään tekemistä asian kanssa? ;) on yleistäminen on aina väärin |
Lennu 08.01.2004 00:51:20 | |
---|
Tiktak kuulostaa hyvältä kyllä, mutta koska olette noin tietäviä ja oikean musiikin kannattajia, niin eikö teitä häiritse yhtään se fakta ettei Tiktak tee biisejään itse? Monta kertaa olen asiaa miettinyt, ja silti kaikki miehet vauvasta vaariin, rokkarista junttiin rakastavat yhtyettä. Onko tyttöjen ihanaisella ulkomuodolla mitään tekemistä asian kanssa? ;) Öö, ei. Mitä väliä sillä on kuka ne biisit tekee? Kuulostaa vaan kivalta ja soittavat hienosti. |
Vilhelmus 08.01.2004 00:54:51 | |
---|
En ehtinyt alusta asti mukaan, mutta TikTak oli kova, Petra on oiva laulaja ja haastetteluiden perusteella fiksu nainen. Hienolta kuulosti. Negative heitti paljon huonompaa settiä, kuin nillä parilla keikallaan, jotka ennen levyn ilmestymistä olen nähnyt. Laulu toimi pienistä epävireisyyksistä huolimatta ihan jees, mutta taustalaulujen ja kitaran vire olivat aivan järkyttäviä. Huhhuh. Mutta rok on bändi, väititte mitä hyvänsä. |