south_of_heaven 10.05.2007 00:40:13 (muokattu 10.05.2007 00:40:27) | |
---|
Rumpujen lisäksi myös erinäisten muiden soittimien raiskaus, en tosin ole ottanut mitään tunteja muille soittimille. Jos jossain vaiheessa aikaa liikenisi, voisi ottaa esim. kitara tai pianotunteja. |
Narcosynthesis 10.05.2007 08:36:43 | |
---|
Aikido, Salibandy, jääkiekko, punttis, maastopyöräily ja kassien raapiminen. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Renki 10.05.2007 09:44:51 | |
---|
Tähän rumpuharrastukseen (soittaminen, rymiharjoitukset, afromusiikin kuuntelu...etc) menee 2-8 tuntia päivässä. arkipäivisin yleensä kolme tuntia rummun pieksämistä duunin jälkeen. Siitä sitten bisselle ja vikittelemään hippityttöjä, jonka jälkeen himaan ja pyöräyttää jotkut mätöt, sitten unta palloon ja seuraavana päivänä sama homma. Vaksin homma tai joku muu päivystystyö on muuten aika hyvä "harrastus" rumpalille, siinä kun pystyy kuuntelee musaa ja tekemään rytmiharjoituksia samalla ;) Viikonloppuisin tulee otettua vähän rennommin nyt, kun ei ole enää lauantaitreenejä. Mä jopa harrastin seurustelutoimintaa, erään tyttären kanssa. Jos ois rummut niin vois soittaa. |
ltg 10.05.2007 09:46:51 | |
---|
Toiselle bändilleni tulee sanoiteltua biisejä, runoja kirjoittelen silloin tällöin. Kotiviiniä teen säännöllisesti, syksyksi olisi tarkoitus hamstrata omia marjoja ja tehdä niistä satsi. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Renki 10.05.2007 10:16:44 | |
---|
^Kotiviiniä en ole tehnyt pitkään aikaan. Se ei sopinut mulle yhtään. Mulla oli joku hirvee paniikki päästä siitä nopeasti eroon ja kun lopulta sain pöntön tyhjöksi päätin, että tää harrastus on kyllä mulle aivan liikaa. Jos ois rummut niin vois soittaa. |
Ernesti 10.05.2007 10:20:35 | |
---|
Musiikin kuuntelu ja Pontiacin parissa tulee touhuttua.. Mitä sitä muuta, ei ainakaan liikuntaa.. Hevonen |
parempi ku petrucci 10.05.2007 12:40:46 (muokattu 10.05.2007 12:43:25) | |
---|
Minäkin ajattelin aikoinaan että olisi hyvä ottaa soittotunteja ja opiskella teoriaa. Sittemmin kuitenkin niin monta kertaa tullut huomattua että itse soittaa korvakuulolta samat jutut mennetullen mitä nämä nuottien lukijat veivaa tuntikausia että olen tullut siihen tulokseen että ottakoon nuo lahjattomat niitä tunteja ;) Rumpujen lisäksi myös erinäisten muiden soittimien raiskaus, en tosin ole ottanut mitään tunteja muille soittimille. Jos jossain vaiheessa aikaa liikenisi, voisi ottaa esim. kitara tai pianotunteja. |
Matjardo 10.05.2007 13:00:00 | |
---|
Dokailu, kaljanjuonti ja ryypiskely lähinnä. Joo, komppaan. Nooh, ei ne tuossa kaikki olleet. Fillarointi, reissaaminen, moottoripyörät/pyöräily ja laskettelu ovat suuri osa elämääni. Joskus tuli myös airsoftia harrastettua aktiivisesti, mutta jouduin jättämään sen pois, kun rummut ja bändihommat alkoivat viedä kaiken rahan ja ajan. Two beers or not two beers? |
Linnunlaulupuu 10.05.2007 13:19:31 | |
---|
Rakastelu. Potentia aktualisoituu. |
Youni 10.05.2007 14:59:33 | |
---|
Punttisali joka toinen päivä, pyöräily kelien lämmetessä, koneella nörttääminen, musiikin kuuntelu, airsoft. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Peicco 10.05.2007 15:13:56 | |
---|
Rakastelu. Ihanko yksiksesi harrastelet vaiko jossain puulaakisarjassa? Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
Bacchus 10.05.2007 15:15:33 | |
---|
Ihanko yksiksesi harrastelet vaiko jossain puulaakisarjassa? Yhden käden tremoloa 200 bpm. Anti-Matter Manifesto |
Linnunlaulupuu 10.05.2007 15:25:59 (muokattu 10.05.2007 15:31:32) | |
---|
Ihanko yksiksesi harrastelet vaiko jossain puulaakisarjassa? Hälyttävää, että sinulle tulee rakastelusta mieleen ensin nuo asiat. Käy vaikka ulkona välillä t. isä. Potentia aktualisoituu. |
ultra 11.05.2007 00:57:23 | |
---|
Soitan kolmessa aktiivisessa bändissä joten päivätyön ohella viikossa jää keskimäärin yksi vapaa ilta minkä käytän lepäämiseen... |
Hakki 11.05.2007 03:01:48 | |
---|
Harrastuksiin kuuluu tietokoneet, musiikin kuuntelu, lukeminen (scifi/fantasiapainotteisesti), sähly ja järjestötoiminta. Opiskelu muuttui vähän aikaa sitten vakavaksi kun valmistuminen alkaa uhkaamaan, joten se ei oo enää harrastus. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - Deceptive Awareness nyt kaupoissa. www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... |
Hälyttävää, että sinulle tulee rakastelusta mieleen ensin nuo asiat. Käy vaikka ulkona välillä t. isä. Olen pahoillani jos kommenttini avasi harrastuksesi verhoa enemmän kuin itsetuntosi kestää, se kun oli tarkoitettu pelkäksi huonoksi huumoriksi. Ulkoilu onkin hyvä harrastus. Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
Kukkis 77 11.05.2007 08:58:58 | |
---|
Musiikin kuuntelu ja Pontiacin parissa tulee touhuttua.. Mitä sitä muuta, ei ainakaan liikuntaa.. Hoho, luin ensin että Pontican parissa tulee touhuttua.. :D "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
ruuhkis 11.05.2007 09:13:36 | |
---|
Musiikki yleensä, lenkkeily, skimbaus ja nuo wanhat jenkit...kavereita mulla ei ole :D |
Silvio Dante 11.05.2007 10:11:25 | |
---|
Vapaa-ajalla tulee kuunneltua tuulen huminaa Ote Hemmon artikkelista: Beer Cunt Tavastialla 23.09.2006 "Raahattiin sammunut Silppuri kainaloista pihalle ja jätettiin se nojaamaan seinää vasten. Rai-rai. Kostea ilta." |
Rockster 11.05.2007 10:16:22 | |
---|
Hälyttävää, että sinulle tulee rakastelusta mieleen ensin nuo asiat. Käy vaikka ulkona välillä t. isä. Kyllä rakastella voi itsensäkin kanssa... t. isä myöskin "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |