Aihe: Bossin pedaalit
1
kknd
07.01.2004 20:34:56
Lähteekö Bossin OS-2 särö boksilla kunnon jytää?
superfly
07.01.2004 21:19:01
Lähteekö Bossin OS-2 särö boksilla kunnon jytää?

Miten määrittelet kunnon jydän? Sen pedaali pointti on monipuolisuus, eli voit käyttää sitä joko overdrive- tai distortionpedaalina tai sitten jostain sieltä välimaastosta. Oikeiden säätöjen löytäminen vaan on aika vaikeaa, saa ihan tosissaan ruuvailla kyllä. Kyllä sillä lähtee Toolista pikkurosoon, toki riippuu paljon vahvistimestakin. Hyvä peli on tuo, en pois antais enään.
Harppu on alaston piano
Dr. Muff
08.01.2004 00:06:38
Kyllä sillä lähtee Toolista pikkurosoon, toki riippuu paljon vahvistimestakin.

Kerros toi Adamille niin se voi heittää helevettiin Mesan, Diezelin ja Marsun ja kaiken muunkin ja vetelee sitten OS-2:n läpi vaikka suoraan PA:han :)

Ei millään pahalla mutta noihin Tool-soundeihin ei yhdellä pedaalilla päästä vaikka kuinka hyvä pedaali olisikin. Kannattaa muuten suhtautua pienellä varauksella noihin bossin soundinäytteisiin, kuullostava tosi hyviltä monet mutta totuus saattaa olla toinen.
Myykää mulle ja Screamer!
makerei
08.01.2004 13:32:02
bossit on ihan paskoja...
osta dod death metal distortion... se on paras!!
Tomtom
08.01.2004 14:16:16
Mulla on OS-2 ollu laudassa muutaman viikon. Monipuolisuutta löytyy, mutta just kuten tuossa sanottiin, sitä saa ruuvata aika ahkeraan. Itse olen käytäänyt sitä hevanderihommissa ihan Jacksonista alkaen aina tuonne kevyisiin overdriveboostauksiin Gretschille. Ei se kylä mikään autuaaksitekevä laite ole, mutta hintaansa nähden hyvä peli. Mun mielestä monipuolisempi kuin esim. SD-1. Maksoin omastani 40€ Ebaystä.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
superfly
08.01.2004 15:09:58
Kerros toi Adamille niin se voi heittää helevettiin Mesan, Diezelin ja Marsun ja kaiken muunkin ja vetelee sitten OS-2:n läpi vaikka suoraan PA:han :)

Ei millään pahalla mutta noihin Tool-soundeihin ei yhdellä pedaalilla päästä vaikka kuinka hyvä pedaali olisikin. Kannattaa muuten suhtautua pienellä varauksella noihin bossin soundinäytteisiin, kuullostava tosi hyviltä monet mutta totuus saattaa olla toinen.

Kai nyt sen jokainen tajuaakin, että se vaatii muutakin kuin pedaalin, pidin sitä itsestäänselvyytenä. Pointti oli se, että kunnon styrkkarin kanssa särö on oikeansuuntainen.
Harppu on alaston piano
Dr. Muff
08.01.2004 15:49:23
Kai nyt sen jokainen tajuaakin, että se vaatii muutakin kuin pedaalin, pidin sitä itsestäänselvyytenä. Pointti oli se, että kunnon styrkkarin kanssa särö on oikeansuuntainen.

Aijon silti pitää skeptisen kantani. Luulis senkin nyt tajuavan että aika pitkälti samanhenkinen vahvistin pitää olla jos noita toolin soundeja hamuaa. Fenkun eteen kun törkkää OS-2:n niin ei irtoa Toolit ei. Mutta jos mesan eteen laittaa säröpedaalin niin mun kokemusten mukaan mesalta se silti kuullostaa.

Mä en aikaan OS-2:sta saanut mitään Tooliin viittaavaa irti, mutta recton eteen kun sen olis laittanu niin voi olla että oltais oltu jo lähempänä.

Adamilla on muuten ihan kivat soundit.
Myykää mulle ja Screamer!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)