Aihe: Millainen ohjelma on Power-tab?
1
NickBitch
07.01.2004 14:39:37
Mulla on tällä hetkellä GuitarPro 4 ja oon ihan siihen tyytyväinen. Lähinnä haluaisin näin vuoden verran rämpytelleenä kysyä et onko powertabissa nuo samat madollisuudet soittaa mukana ja muokkailla tempoa jne. Vai onko se pellkkä tabu-ohjelma?
elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja.
Miikathebest
07.01.2004 16:32:34

Mulla on tällä hetkellä GuitarPro 4 ja oon ihan siihen tyytyväinen. Lähinnä haluaisin näin vuoden verran rämpytelleenä kysyä et onko powertabissa nuo samat madollisuudet soittaa mukana ja muokkailla tempoa jne. Vai onko se pellkkä tabu-ohjelma?

Power tab on vajaampi.
Guitar prossa on enemmän kaikkea turhaa.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
lxi
08.01.2004 01:57:37
Power Tab rajoittuu toistaiseksi vain kielisoitinjuttuihin, kun taas Guitar Prolla saa halutessaan myös rumpuja ja muuta sälää sekaan. Seuraavaan PT:n versioon oli muistaakseni kuitenkin lupailtu edistystä tässä asiassa.

Itse olen löytänyt molemmille käyttöä, sillä molemmissa on vahvuutensa ja puutteensa.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Cocktus
09.01.2004 17:44:53

Multa löytyy sekä PT että GP. Itse kuitenkin olen päätynyt käyttämään GP:t, koska se on mielestäni selkeämpi ja sieltä löytyy lähes tulkoon kaikki tarvittavat asiat. Lisäksi en halua tyytyä pelkkiin kielisoitintabuihin vaan pitää sinne kaikkia jousi- ja lyömäsoitinjuttuja kehitellä sekaan.
Älä jauha paskaa, koska se ei maistu hyvälle!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)