Aihe: Teostoon kuulumaton musiikki, prässäämöt ja tallennelupa.
1
RjW
10.05.2007 23:04:59 (muokattu 10.05.2007 23:08:53)
Mikäli kukaan bändistä ei kuulu teostoon saa luvan ilmaiseksi. Ja sen saa nopeasti täytettyä suoraan Teoston sivuilta. Itse asiaan en nyt halua sen kummemmin ottaa kantaa.

Jos äänite sisältää vain "Teosto-vapaata" musiikkia (kaikkien tekijöiden kuolemasta yli 70 vuotta tai kukaan tekijöistä ei kuulu Teosto/NCB:hen tai jonkun muun maan tekijänoikeusseuraan), ei NCB-korvausta peritä. (www.teosto.fi)
Ride Johnny Ride!
Anarkiapurilainen
11.05.2007 14:13:13

Mikäli kukaan bändistä ei kuulu teostoon saa luvan ilmaiseksi. Ja sen saa nopeasti täytettyä suoraan Teoston sivuilta. Itse asiaan en nyt halua sen kummemmin ottaa kantaa.

(www.teosto.fi)

Näinhän sen pitäisi mennä, mutta käsittääkseni kymppi tulee käsittely/toimistokuluja joka pyöristyy Teoston minimilaskutukseen eli 50 €. No joo, en spekuloi sen enempää ennen kuin paperit ja mahdollinen lasku tulevat postissa.

Tuo luvan haku netissä on kyllä hyvä homma, toivottavasti käsittelykin etenee yhtä reippaasti ("onko sulla kiire vai tehdäänkö tietokoneella").
kivi
11.05.2007 17:53:06
Näinhän sen pitäisi mennä, mutta käsittääkseni kymppi tulee käsittely/toimistokuluja joka pyöristyy Teoston minimilaskutukseen eli 50 €. No joo, en spekuloi sen enempää ennen kuin paperit ja mahdollinen lasku tulevat postissa.

Tuo luvan haku netissä on kyllä hyvä homma, toivottavasti käsittelykin etenee yhtä reippaasti ("onko sulla kiire vai tehdäänkö tietokoneella").

Ei käsittääkseni pitäis tulla laskua.

Mä en kyllä ole pyytänyt postittamaan, vaan olen ehdottanut heitä faksaamaan todistuksen saman tien.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
BenGlenton
12.05.2007 16:11:18
Ei ole tähän mennessä tullut meillekään laskua tuosta lupalapusta.
yrah cepai.
Kukkis 77
16.05.2007 17:56:46

Ei ole tähän mennessä tullut meillekään laskua tuosta lupalapusta.

Eikä kyllä lupalappuakaan..
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Anarkiapurilainen
21.05.2007 13:30:56

Pyydän anteeksi panetteluani. Asiakaspalvelusta kertoivat että pistävät luvan suoraan cd-valmistajan sähköpostiin kunhan sen tajuaa hakemukseen liittää. Kysyvä ei tieltä eksy ja niin pois päin.
Torniojaws
08.09.2015 17:48:05

Joo, tää on iänvanha lanka, mutta jatkuvasti ajankohtainen :)

Viimeksi eilen laitoin Teostolle ilmoituksen omakustanteen painattamisesta, eikä tälläkään kertaa siitä tullut minkäänlaista laskua ja lupa saapui onnellisesti levypainoon. En ole Teoston asiakas, enkä myöskään ole koskaan saanut laskua näistä ilmoituksista.
Vortech Industrial Death Metal
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)