Aihe: Pauli Hanhiniemi & Testivoittaja
1
Alpertti
07.05.2007 21:34:09 (muokattu 07.05.2007 21:37:12)
Hanhiniemen uutta poppoota pääsee näköjään kuuntelemaan tuolla:
http://www.myspace.com/testivoittaja

Hyviä biisejä (varsinki se Kiitorata toimi mulle), mutta vähän turhan yllätyksetöntä, varsinkin kun kokoonpano on muuttunut. Toisaalta onhan Perunateatterista Paulin itsensä lisäksi pari heppua mukana. Huhujen mukaan olis kyllä rytmikkäämpää ja vähän jatsahtavampaa luvassa, verrattuna aikaisempiin kokoonpanoihin. Jää kuultavaksi..
kyseinen
09.05.2007 15:25:06
Pieniä kosketinsoitinhatsailuja lukuunottamatta matsku on ainakin minun korviini identtistä Perunateatterin kanssa. Pientä irtiottoa olisin toivonut.

Jokseenkin samaa mielipidettä noiden parin biisin perusteella esittäisin. Perushyvää Hanhiniemi-kamaa, mutta ei mitään klassikon aineksia.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
texjazz
21.07.2007 17:04:29

Jos Pauli on testivoittaja, on Hanhiemi myös Juha Vainio -palkinnon saaja. Oikealle miehelle meni, olen itse ainakin aina pitänyt miehen maanläheisestä, arjessa leijailevasta tekstityksestä. Radiohaastattelussa kertoi tänään (21.7.), että tekee muille sanoituksia vain, jos ovat tuttuja tai puolituttuja auttamismielessä lähinnä.

Enemmän lauluja sauvakävelystä ja mersuista!
Innostu inhimillisyydestä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)