kupteri 05.01.2004 13:08:02 | |
---|
Sinähän innokas idols-fanittaja olet kun käyt jopa Vauva-lehden ja A. Tuiskun fanisivujen keskustelupalstoja tutkimassa... Oiskohan jossain Anti-Tuisku sivut :-) |
M.i.k.key 05.01.2004 13:25:28 | |
---|
Oiskohan jossain Anti-Tuisku sivut :-) Olin jo vihaisena kirjoittamassa että lue nämä palstat, kunnes totesin oman lukihäiriöni! anteeksi. My name is Baron, M.i.k.key Baron |
paavi 05.01.2004 13:29:00 | |
---|
Oiskohan jossain Anti-Tuisku sivut :-) Se olis sitten varmaan www.antituisku.net ? Voi niitä tyttöjä, jotka vahingossa kirjoittaisivat osoitteen väärin... Sivuston logo vois olla sellainen oikein aava maisema tyynellä kesäisellä säällä. I know the pieces fit |
J. Cool 06.01.2004 17:40:11 | |
---|
hehe löyty taasen loistava pätkä tuolta tuiskufanituksesta "antti tuisku rullaa..." :D tästähän lähtee hupia joka päivälle. |
En oikeen tiedä että miten tässä näin kävi.Nämä ovat ne kaksi henkilöä jotka finaaliin/voittajiksi halusin.Yleensä ne asiat menevät täysin päinvastoin mitä itse toivon.En osannut tälläsitä odottaa. En tiedä tosiaan kumpaa äänestäisin Jania vai Hannaa. Jani on hyvä myös kitara käsissään.Ei pop-laulaja mutta suomirock-laulaja kylläkin joka taas uppoo enemmän vanhempaan väestöön.On mielestäni totta, että Hannalla on enemmän kannatusta nuorison keskuudessa.Hanna osaa kuitenkin vetää Brian Adamsia ja se uppoaa myös vanhempaan väestöön (ainakin omaan äitiini :). Nyt on kyllä minulle aivan sama kumpi voittaa toisaalta ehkä hieman enemmän toivon, että Jani voittaa.Ei ehkä laulunsa perusteella, mutta osaavia kitaramiehiä ei ole ikinä liikaa.Myös se vaikuttaa hieman, että hän saattaisi saada tehdä jokusen omia biisejä.Sitä ainakin toivon. |
outo_O 07.01.2004 23:58:21 | |
---|
mistä niitä lippuja saa idols finaali kekkereille? kaveri kysy.. itelläs on paska allekirjotus ! |
MacGyver 08.01.2004 07:53:53 | |
---|
mistä niitä lippuja saa idols finaali kekkereille? kaveri kysy.. Loppuunmyyty aikoja sitten. |
Jäärä 08.01.2004 15:02:58 | |
---|
Jani taisi aistia, että putoaminen on lähellä ja vetäisi sitten Paratiisin, että saadaan mummotkin mukaan äänestykseen. Näemmä tehosi hyvin. Ei siinä mitään, niistä kolmesta se oli mun suosikki kumminkin. Se median lyttääminen voi aiheuttaa myös sellaisen vastareaktion, että se saa äänestämättä jättäneetkin äänestämään sitä mollattua suosikkiaan. "Koneella on koneen tahti" |
Basismi 08.01.2004 15:07:20 | |
---|
mistä niitä lippuja saa idols finaali kekkereille? kaveri kysy.. Tuiskun faneilta. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
salmivaara 09.01.2004 08:48:58 | |
---|
"Kitaraa soittaessa sattuu sormiin... Sattuu sieluun.." Kyllä sää Jani oot syvällinen mies. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
leka 09.01.2004 20:05:30 | |
---|
no nyt se alkaa... pitää katsoa että tietää mistä kaikki puhuu yleistäminen on aina väärin |
aust 10.01.2004 20:57:25 | |
---|
mistä niitä lippuja saa idols finaali kekkereille? kaveri kysy.. hehhehh.. kaveri.. ~If you want to see Ron Dennis, play tennis~ Mee *ttuun!* |