battery 05.03.2007 17:55:32 | |
---|
Öö, mikäs idea noihin advt:eihin on ollu laittaa noi kanavat, eikö sitä pysty suoraan räpläämään presetistä toiseen, jolloin niitä käytännössä olisi 11? onhan siinä se juju, et voit tallentaa omat asetukset talteen niihin, ettei aina tarvii ruveta ruuvaa. Black or White |
ankkiz 05.03.2007 23:30:17 | |
---|
Mutta siis onkos tämä joku voxin kikka saada ostamaan kalliimpia tuotteita vai? Ei luulis että ois yhtään monimutkaisempi ollut toteuttaa systeemi, jossa polkimella vois venkslata 11presettiä? Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. |
PIM 06.03.2007 08:29:49 | |
---|
Mutta siis onkos tämä joku voxin kikka saada ostamaan kalliimpia tuotteita vai? Ei luulis että ois yhtään monimutkaisempi ollut toteuttaa systeemi, jossa polkimella vois venkslata 11presettiä? Osuit asian ytimeen. Voxilla osataan segmentointi ja on ilmeisesti funtsittu, että kotisoittajalle riittää pari muistipaikkaa ja ne, jotka tarvitsee enemmän ostaa sitten kalliimman version ja siihen vielä ylihintaisen ja vain Voxiin sopivan jalkaohjaimen. |
ankkiz 06.03.2007 11:07:54 (muokattu 06.03.2007 11:20:38) | |
---|
Jeps, vois ottaa elämäntehtäväkseen ostaa tuommoinen vahvistin ja keksiä miten ne 2 kanavaa sais kierrettyä, ja sais käyttöönsä 11 :) EDIT: Jos en enää näy muusikoiden.netissä kirjoittamassa tyhmiä kommentteja ja -kysymyksiä, niin sille on 2 mahdollista syytä: a) sähköisku b) VOX:in agentit on tulleet ja olen vain mystisesti "hävinnyt". Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. |
superfly 06.03.2007 11:51:49 | |
---|
Niinpä. Minäkin ensin luulin että tuota kallista VC-12 lautaa tulisi poljettua enemmänkin. Nyt on homma siinä pisteessä että en käytä lautaa oikeastaan muuhun kuin kitaran virittämiseen ja delayn päälle polkemiseen/tempoon taputteluun. Eli kalliinpuoleinen ja järkyttävän isokokoinen delaypedaali on mulla tällä hetkellä. Vahvarista (AD60VT) käytössä on tasan yksi mallinnus ja säröt haetaan irtopurkeista :) Hyvä peli se silti on, mutta kannattaa todella miettiä mitkä ovat ne todelliset tarpeet ennen kuin ostelee mitään. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Weg 06.03.2007 23:06:10 | |
---|
http://download.yousendit.com/DA5CF5255CEE30C3 Tässä oisi testi vox valvetronixin 30w mallista, lineout->tascam us-122->cubase Le. Vahvarimallinnus: Numetal Gain: Klo 4 Treble: klo 4 middle: klo 4 bass: klo 2 Kompuraa vahvarista jonkun verran. Tuossa on siis Triviumin Rain nimisestä biisistä prechorus soitettu. |
Spiral 07.03.2007 07:36:27 | |
---|
Tässä oisi testi vox valvetronixin 30w mallista, lineout->tascam us-122->cubase Le. Kiitos! Juuri ajattelin pyytää, että jos joku voisi jonkun tämmöisen pistää. Jos viittit, olis mukava kuulla jotain tuosta samasta presetistä, mutta pienemmällä gainilla, jossain kello kahdentoista tienoilla. Jotain tämmöistä soundia ehkä haen, vaikka gainia vois vieläkin tiputtaa. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=261235&type=hi |
superfly 07.03.2007 10:14:35 | |
---|
Valvetronixin line-outista tuleva saundi on kyllä todella kamalan kuuloista verrattuna siihen mitä se todellisuudessa on. Käyttökelvottoman huono enkä ole löytänyt yhtään käyttötarkoitusta sille. Ehkä jonkun kaappisimulaattorin kautta ajettuna voisi jopa toimiakin. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Niknak 07.03.2007 13:50:30 | |
---|
FYI. Jos ketään kiinnostaa, löysin netin syövereistä modausohjeet jolla saa ko. Voxeihin asennettua efektiloopin. |
ankkiz 08.03.2007 11:18:00 | |
---|
FYI. Jos ketään kiinnostaa, löysin netin syövereistä modausohjeet jolla saa ko. Voxeihin asennettua efektiloopin. Antaa tulla vaan. Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. |
Niknak 08.03.2007 11:23:24 | |
---|
|
sepisti 10.03.2007 18:19:47 | |
---|
Irtoaako tosta vehkeestä muuten rankemmat säröosastot mitenkä hyvin. Sellaisen käsityksen olen kirjoituksista saanut että toi vehje on suuntautunu enemmän tähän puhdas-kevytroso-osastoon Itselläni on ad50vt ja siinä ongelmaksi on muodostunut tiukemman metallisärön aikaansaaminen kovaa soitettaessa. Hiljaisemmalla volalla kyllä löytyy, mutta volyymin noustessa särö muuttuu karkeammaksi. Apu tähän löytyi ostamalla erillinen säröspedu (Boss OD-20) |
Migz 17.03.2007 12:27:21 | |
---|
Miten tuo 30 wattinen riittää bändisoittoon, vai ostaisinko suosiolla 50 wattisen? HoHo |
meitu 17.03.2007 12:34:50 (muokattu 17.03.2007 12:35:29) | |
---|
Pohdin itse samaa vuosi sitten ja päädyin 50-wattiseen, parempi ottaa varman päälle. 50:ssä ei ole kertaakaan tehot loppuneet kesken vaikka äärirajoilla ollaan oltu. edit. Soitan kyllä aika äänekästä musiikkia tuolla, johokin jazz-kokoonpanoon varmaan kolmikymppinenkin riittäisi. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
Y3J 17.03.2007 13:04:22 | |
---|
Moro, multa löytyy päävahvarina tuommonen satawattinen AD100VT. Toimiiko toi VC12 footswitchhässäkkä sen kanssa? Kamoilla ei soiteta. Tai siis soitetaan, mutta siis tiedättehän, |
meitu 17.03.2007 14:58:14 | |
---|
Moro, multa löytyy päävahvarina tuommonen satawattinen AD100VT. Toimiiko toi VC12 footswitchhässäkkä sen kanssa? Ei toimi, nuo VC12 ja VC4 on sille kalliimmalle Valevetronix-sarjalle tarkoitettu. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
KurtCobain 29.04.2007 19:29:29 | |
---|
Oon kans ajatelu ton Valvetronixin hankkimista, niin jos laitan Voxin ja kitaran väliin Behriner V-ampin ja siihen V-amppiin joku Ac/Dc särö ja Valvetronixista US Highgain asetus ja sopivasti gainia nii minkä laista ääntä lähtee? Kun mul on Epiphone Les Paul Standard, niin lähteekö tollasilla asetuksilla metallica saundia? "Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin. |
Fortune 29.04.2007 21:31:05 | |
---|
Oon kans ajatelu ton Valvetronixin hankkimista, niin jos laitan Voxin ja kitaran väliin Behriner V-ampin ja siihen V-amppiin joku Ac/Dc särö ja Valvetronixista US Highgain asetus ja sopivasti gainia nii minkä laista ääntä lähtee? Kun mul on Epiphone Les Paul Standard, niin lähteekö tollasilla asetuksilla metallica saundia? Kukaan ei voi tietää, sinun tulee kokeilla. Luulen tosin, että Valvetronixista saat sellaisenaankin jotakin Metallica-säröä, ainakin siistiä Black album -osastoa. V-amp tuskin toimii kovin hyvin boosterina, se kannattanee Valvetronixin tultua siirtää kotitreenauskäyttöön. Look behind you, a three-necked guitar!
|
Oon vaihtamassa tohon 50 wattiseen uutta elementtiä, ja 8 ohmista se kaipais. Voinko kuitenkin vaihtaa siihen 16 ohmisen ja mitä se sitten aiheuttaa? edit: 16 ohmista olin laittamassa en 18.. |
kojones 09.05.2007 09:01:26 (muokattu 09.05.2007 09:01:46) | |
---|
Oon vaihtamassa tohon 50 wattiseen uutta elementtiä, ja 8 ohmista se kaipais. Voinko kuitenkin vaihtaa siihen 18 ohmisen ja mitä se sitten aiheuttaa? Luultavasti voit, mutta tehot putoaa noin 22 wattiin. |