Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 570 71 72 73 74122 123 124 125 126
stratomaster
07.05.2007 08:52:11

Noni...täntakia nyt sitten joutuu nauttimaan keskivahvaa.....8O....

Olipa hyvä etten sanonut, että laimeaa vetoa Papalta. Joutuisit nyt ykköstä vetämään... :D
Manetti
07.05.2007 09:19:34 (muokattu 07.05.2007 10:17:53)
Olipa hyvä etten sanonut, että laimeaa vetoa Papalta. Joutuisit nyt ykköstä vetämään... :D

Niin, tai mausteista vetoa.... joutusit herbaa vetämään :?)
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
Hank Hill
07.05.2007 17:40:22 (muokattu 07.05.2007 17:40:48)

No näköjään (kuulojaan) on, mitenköhän tää on menny multa kokonaan ohi koko Hiatti. Sen perusteella mitä nyt netistä tsekkailin, ni on kyllä juuri niinkuin velsa sano. Hyviä rykäisyjä löytyy hakusanoilla: John Hiatt with Sonny Landreth and the Goners

Heiii !! löytyi paikallisesta kirjastosta toi John Hiatt & The Gonersin Beneath this gruff exterior,helkatin hyvä levy :o...raotapas Velsa sitä aarrearkkua vähän lisää,ei hyviä kitaristeja ja hyvää musiikkia ole koskaan liikaa :)
"Like a bird on the wire, like a drunk in a midnight choir, I have tried in my way to be free." Leonard Cohen
speedist
07.05.2007 19:22:49 (muokattu 07.05.2007 19:24:54)

Ku ei em. nimet sano yhtikäs mitään, niin eiku Youtube:een ja haku sinne --->suosittelen, jos näistä pitää... (no onhan tuo komiaa soitantaa)

...ihan vaan ylempäään kirjotukseen viitaten
Kolmea en vaihda: särökanava ja sukat!
Manetti
07.05.2007 21:22:26
Todella tiukkaa kärjessä.

Voittaja on Kuha (pisteen erolla)

Onnittelut sooloskaban voitosta!!

Tiukka skaba, onnittelut Kuhalle! :?)

Ja kaikille muillekin!
Kuha
07.05.2007 21:26:15

Tiukka skaba, onnittelut Kuhalle! :?)

Ja kaikille muillekin!

No tattis kaikille! Yritän laittaa jotain erilaista taustaa..kalliita sointuja vaihteeksi.
Karipiirto
07.05.2007 21:27:37

No tattis kaikille! Yritän laittaa jotain erilaista taustaa..kalliita sointuja vaihteeksi.

Odotan innolla. Ai niin ja onnea tosiaan voitosta. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
-AjA-
07.05.2007 22:20:53

Ei jumalauta että laitto Kuha komeen taustan! Tähän on suorastaan pakko osallistua, vaikka ei aikaa oliskaan.
velsa
07.05.2007 22:26:16

Heiii !! löytyi paikallisesta kirjastosta toi John Hiatt & The Gonersin Beneath this gruff exterior,helkatin hyvä levy :o...raotapas Velsa sitä aarrearkkua vähän lisää,ei hyviä kitaristeja ja hyvää musiikkia ole koskaan liikaa :)

no kovin mun mielest perinne osastolla on tietenki Doyle Bramhall ii,tehny 3 omaa levyä,yhden bändilevyn Arc Angels ryhmän kanssa(Erittäin asiallista Texas höystöö)mitkä kaikki on mun mielestä loistavia.....se ei o pelkästään kitaran vinguttaja vaan loistava biisin tekijä ja laulaja(ei kai toi Clapton sitä muuten bändissään pitäis).Sit on tää toinen slide hirmu joka vetää kans Claptonin bändissä eli Derek Trucks...ihan kipee jätkä,vetelee noita laulajien likkejä slidellä ihan tajuttomassa vireessä ja taimissa......Chris Duarte on saatanan paha varsinkin rytmiskeba jutuissa....toki soolotkin lähtee mut on ehkä liikaa SRV menoa,mikä laskee pikkusen sitä omaperäisyys arvoa mut kyl mie diggaan.......ja sit tää pop soul guru John Mayer(joka yllätys,yllätys sekin on enempi tai vähempi Claptonin messissä pyöriny)vähän popimpaa menoa,jotku ei diggaa ku se on niin nätti poika mut kyl toi vika levy ainakin mulle kolahti....onhan noita maailma pullollaan.......yllättävän usein homma johtaa tavalla tai toisella sylttytehtaalle(eli Claptoniin)......noi nyt on noita vähän tuoreempii tapauksia mistä meikä diggaa...sittenhän on toi vanha liitto mut se on sit kokonaan toinen tarina!!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
Manetti
07.05.2007 22:34:54
no kovin mun mielest perinne osastolla on tietenki Doyle Bramhall ii
Juu toi on kyllä kova jätkä, Klaptonin keikalla oli muutenkin hyvä fiilis ku se anto niin paljo tilaa noille nuorille soittajille.
thomasgynn
07.05.2007 22:50:24
Onnittelut voittajalle ja peukalo ylös nopeasta uuden kisan käynnistyksestä. Tulipas pojoja! Kiitos äänestäjille! Riffin anastin siis Ring of Firestä ja pahoittelen jos sain pisteitä sen siivellä.
Kun laulaa ei voi olla vihainen.
WanhaWetäjä
08.05.2007 00:48:15

Joo -o ....

Kuha on ihan kingi!!!Mä oon aina ollut Kuha-fani, on se sitten paistettu file tai kitaristi,HOHO!
Prkl kun ei vaan kerkee tohon seuraavaan kisaan mitenkään,huomenna laivalle, 9 päivää menee ketuille, no työtä se on....

Mutta seuraavaan kisaan sitten, ja tosissaan!!!
Ostan Casion kun täytän 50v...
velsa
08.05.2007 08:18:23

huomenna laivalle, 9 päivää menee ketuille, no työtä se on....

otan osaa.......
Lennu
08.05.2007 12:17:49

Joo -o ....

Kuha on ihan kingi!!!Mä oon aina ollut Kuha-fani, on se sitten paistettu file tai kitaristi,HOHO!
Prkl kun ei vaan kerkee tohon seuraavaan kisaan mitenkään,huomenna laivalle, 9 päivää menee ketuille, no työtä se on....

Mutta seuraavaan kisaan sitten, ja tosissaan!!!

Mä yritän tuuraa, HOHO!
"Siinä vaiheessa menee bändillä huonosti, kun treenit tulee juomisen tielle..."
MadMatt
08.05.2007 23:29:32 (muokattu 08.05.2007 23:30:20)

Joo, tapailin itsekin tuota samaa pätkää tähän...

Tuo tuli heti mieleen kun tausta kuulin ;-)
Olishan tota voinut vielä hieroo... mut ku ei nyt jaksa.
blaekie
09.05.2007 09:44:36

Ville81: Melkein kuin Vaughanin Lenny..

eikä oo, tää on Severin Lennu ;-)
Nii onkii ...
velsa
09.05.2007 11:02:29

kysymys kuuluukin.....kuinkahan monta Severin Lennua tässä kisassa kuullaan....sen verran Lennuhtava tausta kyllä oli kalliine sointuineen....8)
Kuha
09.05.2007 11:59:49

kysymys kuuluukin.....kuinkahan monta Severin Lennua tässä kisassa kuullaan....sen verran Lennuhtava tausta kyllä oli kalliine sointuineen....8)

mjaa..voihan tuohon vetää vuusiotakin.
Lennu
09.05.2007 12:33:51 (muokattu 09.05.2007 13:45:39)

Joo, siksihän sitä oli pakko osallistua.

edit: sääh, mä en saa bleakien vetoa auki. Tai siis aukee, mutta se on sekuntien murto-osien pitunen?
"Siinä vaiheessa menee bändillä huonosti, kun treenit tulee juomisen tielle..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)