Incarnation 06.01.2004 18:11:47 | |
---|
Limp Bizkit vuoden 2003 surkein akti (2.1.2004 13:31) Kitaralehti Guitar Worldin lukijat ovat äänestäneet amerikkalaisen rockryhmä Limp Bizkitin menneen vuoden surkeimmaksi aktiksi. Orkesterin viimeisin albumi Results May Vary on myynyt 13 viikon aikana reilut miljoona kopiota, kun sen edeltäjä Chocolate Starfish And The Hotdog Flavored Water myi saman ajan sisällä yli neljä miljoonaa kappaletta. Toiseksi surkeimmaksi bändiksi rankattiin post-grungeryhmä Creed The Strokesin ottaessa listauksen pronssimitalin. Parhaan albumin titteli meni Led Zeppelinin liveäänitykselle How The West Was Won. Metallican St. Anger nimettiin vuoden pettymykseksi, mutta listattiin samalla myös paras metallialbumi -listan kakkossijalle. Samaisen yhtyeen kitaristi Kirk Hammett voitti paras metallikepittä -äänestyksen.(lainaus www.nelonen.fi) Tästä kyseisestä pätkästä ajattelin hieman herättää keskustelua. Mites meni mielestänne nämä äänestystulokset? Muita en lähde kommentoimaan, mutta tuo St. Angerin äänestäminen vuoden pettymykseksi kyllä ihmetyttää ja sapettaa. Kyseisen levyn kohdalla mielipiteet jakautuvat jyrkästi kahtia, mutta en uskonut että ihan näin paljon! Mielestäni levy on yksi 2003-vuoden parhaista julkaisuista. Sentään vähän lepyttää tuo kakkossija "Paras Metallialbumi"-kategoriassa. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
lxi 06.01.2004 18:18:12 | |
---|
tuo St. Angerin äänestäminen vuoden pettymykseksi kyllä ihmetyttää ja sapettaa. Kyseisen levyn kohdalla mielipiteet jakautuvat jyrkästi kahtia, mutta en uskonut että ihan näin paljon! Älä ota sitä vakavasti, äläkä henkilökohtaisesti. Minä en ihmettele lainkaan, että mielipiteet jakautuvat näin tiukasti Vihan Pyhimyksen kohdalla, joka oli kuitenkin sellaista oman polun raivaamista että alta pois. Itse kyllä sympatiseeraan levyä, vaikken välitäkään siitä yhtään. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
vincent 06.01.2004 19:16:22 | |
---|
en ota tällä kantaa kyseisen äänestyksen tuloksiin, mutta totean, että moiset äänestykset on kyllä täyttä roskaa. hevi määrää... ...mutta ketä? |
ataxia 06.01.2004 19:34:32 | |
---|
no kyllä nuo pitävät ihan paikkaansa. paitsi vuoden paras se ja se. siellä ne keskitien muusikot loistavat. jeejee. |
helmihillo 07.01.2004 14:40:13 | |
---|
Aika naurettava äänestys jos jokin sijoitus esimerksiksi selittyy pelkästään levymyynnin perusteella. Ei oikein jaksa korvaansa tälläiselle letkauttaa. Aika mahtava fraasi muuten. Musiikin kuuntelu ei kuitenkaan ole mikään presidentinvaali missä suosituin on se, jota seurataan. tai jotain. |
rap1ds 07.01.2004 15:04:54 (muokattu 07.01.2004 15:05:51) | |
---|
Muita en lähde kommentoimaan, mutta tuo St. Angerin äänestäminen vuoden pettymykseksi kyllä ihmetyttää ja sapettaa. Kyseisen levyn kohdalla mielipiteet jakautuvat jyrkästi kahtia, mutta en uskonut että ihan näin paljon! Mielestäni levy on yksi 2003-vuoden parhaista julkaisuista. Sentään vähän lepyttää tuo kakkossija "Paras Metallialbumi"-kategoriassa. No eikös se kuvasta vaan sitä, että metallica on niin pirun kova bändi, että odotuksetkin ovat korkeat. Jos Metallica joskus vielä tekee levyn, joka äänestetään vuoden yllättäjäksi, niin sen on sitten pakko olla jotain yli-inhimillisen hyvää tavaraa. EDIT: kirjotusvirhe Makkara on murha! -hjukke |
Aika naurettava äänestys jos jokin sijoitus esimerksiksi selittyy pelkästään levymyynnin perusteella. . tässä on kyseessä lukijaäänestys |
mr_b 07.01.2004 16:37:58 | |
---|
Ehkä nuo äänestystulokset kertovat jotain enemmän Guitar Worldin lukijoista. LedZep ykkösenä ja noin. Toisaalta Löysä Keksi on kyllä aivan *kammottavan* surkea. And that's the way it is. Even when we're pissed. |
outo_O 08.01.2004 00:31:09 (muokattu 08.01.2004 00:32:34) | |
---|
onhan se vähän silleen että metallica myi nimellään angeria, tosi pettymys, mutta "pakko tykätä ku seon hei metallicaa" mun mielestä ihan paska levy, mutta sehän kuvastaa nykyistä metallican suuntautumusta, ja olemusta. hei mielipide. ja limp bizkitin metallica koveri iconissa oli mun mielestä hyvä, mun mielestä fred durst osaa hoitaa live esiintymisen ja yleisön kiihkottamisen. itelläs on paska allekirjotus ! |
askomiko 08.01.2004 01:49:33 | |
---|
ja limp bizkitin metallica koveri iconissa oli mun mielestä hyvä, mun mielestä fred durst osaa hoitaa live esiintymisen ja yleisön kiihkottamisen. Ja kitinävinkua ne lauluosat ärsyttävästi. |
vantage 08.01.2004 11:25:39 | |
---|
Eikös Hammet ollut kovin hevikitaristi? Tuota en niinkään ymmärtänyt... mutta menkööt Heavy Metal Is The Law |
Incarnation 08.01.2004 19:02:35 | |
---|
...mun mielestä fred durst osaa hoitaa live esiintymisen ja yleisön kiihkottamisen. "Yo yo jump da fuck up!" "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Neuroticus Maximus 08.01.2004 19:37:56 | |
---|
Eikös Hammet ollut kovin hevikitaristi? Tuota en niinkään ymmärtänyt... mutta menkööt En ole koskaan ymmärtänyt Hammetin suosiota noissa äänestyksissä. Mieshän on keskinkertaisuuden huipentuma. |
KTR 08.01.2004 20:55:49 | |
---|
En ole koskaan ymmärtänyt Hammetin suosiota noissa äänestyksissä. Mieshän on keskinkertaisuuden huipentuma. Kohta tulee lauma vihaisia, Metallica-avatarein varustettuja nuoria käyttäjiä kiljumaan. |
Deathrace King 08.01.2004 22:34:18 | |
---|
onhan se vähän silleen että metallica myi nimellään angeria, tosi pettymys, mutta "pakko tykätä ku seon hei metallicaa" mun mielestä ihan paska levy, mutta sehän kuvastaa nykyistä metallican suuntautumusta, ja olemusta. hei mielipide. ja limp bizkitin metallica koveri iconissa oli mun mielestä hyvä, mun mielestä fred durst osaa hoitaa live esiintymisen ja yleisön kiihkottamisen. Levy jakaa kyllä mielipiteet radikaalisti, munkin mielestä se on huono, mutta esim. meidän rumpali diggaa siitä ihan kympillä. Limp Bizkit, vaikka täysin paska bändi onkin veti kyllä kevyesti illan kovimman Metallica coverin. Durst veti hienosti. Auts, nyt tippu meikältä skenepisteet ;) Thrash and mosh 'til death! |
blastoff 08.01.2004 22:42:15 (muokattu 08.01.2004 23:40:23) | |
---|
Off-topic: Laskin kerran huvikseni Guitar World -lehdessä olevien mainosten määrän. Lopputulos: Sadan sivun lehdessä oli noin 50 sivua(!) mainoksia. |
Neuroticus Maximus 09.01.2004 01:29:28 | |
---|
Kohta tulee lauma vihaisia, Metallica-avatarein varustettuja nuoria käyttäjiä kiljumaan. Juuh, eihän näihin juttuihin pitäisi sotkeentua. Mutta kun muistan jo 90-luvun alusta musiikkilehtien äänestykset, joissa joka pirun vuosi olivat Metallican kaverit joka äänestyksessä ykkösiä. Maailmassa on virhe. |